Gå til innhold

En pakke som er på ferietur!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg venter en pakke. Sjekker nå sporingsadressen som jeg har fått med håp om at den var her i byen. Den blir sendt fra møre og skal til sør-vestlandet. Den kom ned til oslo og har ligget der i helga og nå ser jeg at den er tilbake til møre igjen. Skulle gjerne hatt pakken snart. Hva kan jeg gjøre?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du får trøste deg med at du i alle fall får en bereist pakke. Noe annet positivt er det kanskje vanskelig å se? :-)

Skrevet

Kanskje du kan ringe posten i Møre og spørre hvorfor? Kan postnummeret være feil?

Gjest Tacomix
Skrevet

Kanskje du kan ringe posten i Møre og spørre hvorfor? Kan postnummeret være feil?

Takk for ditt svar! Skal prøve å få ringt å høre i morgen. Ellers sendte jeg en mail ang de som sendte den for å høre idag. Så håper jeg at jeg hvertfall har pakken innen fredag om jeg er heldig:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Du får trøste deg med at du i alle fall får en bereist pakke. Noe annet positivt er det kanskje vanskelig å se? :-)

Nei ikke noe annet er å se enn at det blir en bereist pakke. Håper bare indelig at jeg får den innen fredag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...