Gjest Tacomix Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg venter en pakke. Sjekker nå sporingsadressen som jeg har fått med håp om at den var her i byen. Den blir sendt fra møre og skal til sør-vestlandet. Den kom ned til oslo og har ligget der i helga og nå ser jeg at den er tilbake til møre igjen. Skulle gjerne hatt pakken snart. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Du får trøste deg med at du i alle fall får en bereist pakke. Noe annet positivt er det kanskje vanskelig å se? :-) 0 Siter
fresja Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Kanskje du kan ringe posten i Møre og spørre hvorfor? Kan postnummeret være feil? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Kanskje du kan ringe posten i Møre og spørre hvorfor? Kan postnummeret være feil? Takk for ditt svar! Skal prøve å få ringt å høre i morgen. Ellers sendte jeg en mail ang de som sendte den for å høre idag. Så håper jeg at jeg hvertfall har pakken innen fredag om jeg er heldig:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Du får trøste deg med at du i alle fall får en bereist pakke. Noe annet positivt er det kanskje vanskelig å se? :-) Nei ikke noe annet er å se enn at det blir en bereist pakke. Håper bare indelig at jeg får den innen fredag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.