Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år. I løpet av 3 måneder har huden i ansiktet blitt slapp og rynkete. fått tydelige folder fra nese til munn og rynker under øynene. Legen sier det er normalt, men dette er ikke normalt. Noen som vet hva det kan komme av, eller har opplevd det sammme?

Hilsen fortvilet:(

Skrevet

Noens hud aldres fort, andre langsomt. Det er genetisk betinget, og stort sett ingenting å gøre noe med.

Skrevet

Noens hud aldres fort, andre langsomt. Det er genetisk betinget, og stort sett ingenting å gøre noe med.

Men det skal jo ikke skje på 3 måneder.

Gjest meridianen
Skrevet

Har du lite energi eller andre ytre ting som har tynget deg i det siste? Kroppen speiler seg i ansiktet. Har du hatt noe blære problemer? Kanskje du bare har gått ned i vekt?

Skrevet

Har du lite energi eller andre ytre ting som har tynget deg i det siste? Kroppen speiler seg i ansiktet. Har du hatt noe blære problemer? Kanskje du bare har gått ned i vekt?

Har gått ned ca 6 kg i vekt og vært ganske stressa, men en sånn virkning på huden er jo helt fjernt. skal til hudlege i morgen, håper han tar det på alvor.

Skrevet

Har du gått ned i vekt? Kanskje du har for lavt væskeinntak? Bruker du en ansiktskrem som er uttørrende? Dette er jo også tiden for tørr hud (= mer rynkete), for mange. Røyker du (mer)? Solarium?

Oppsøk gjerne en hudpleier, hør hva h*n sier. Ellers kan du jo også be legen sjekke bindevevsstrukturen.

Skrevet

Har du gått ned i vekt? Kanskje du har for lavt væskeinntak? Bruker du en ansiktskrem som er uttørrende? Dette er jo også tiden for tørr hud (= mer rynkete), for mange. Røyker du (mer)? Solarium?

Oppsøk gjerne en hudpleier, hør hva h*n sier. Ellers kan du jo også be legen sjekke bindevevsstrukturen.

Tar ikke solarium, har aldri gjort det noe særlig heller. Røyker litt i perioder, men spiser sunt og trener mye. Har som nevnt over gått litt ned i vekt, men skulle jo tro at når jeg ikke er eldre ville huden klare å trekke seg sammen.

Gjest meridianen
Skrevet

Har gått ned ca 6 kg i vekt og vært ganske stressa, men en sånn virkning på huden er jo helt fjernt. skal til hudlege i morgen, håper han tar det på alvor.

6 kilo gjør litt med huden. Det er i ansiktet vektreduksjonen ses først. Det vil ordne seg igjen når du får stresset ned litt og får i deg mat til riktige tider igjen. Men det skader ikke å snakke med hudlege da. Lykke til!

Skrevet

Tar ikke solarium, har aldri gjort det noe særlig heller. Røyker litt i perioder, men spiser sunt og trener mye. Har som nevnt over gått litt ned i vekt, men skulle jo tro at når jeg ikke er eldre ville huden klare å trekke seg sammen.

Du har kanskje lite underhudsfett, da tar det ofte lenger tid før huden stabiliserer seg etter vekttap, stress o.l. Du kan forsøke å hjelpe til, med å drikke nok vann, (gjerne grønn te), ta tilskudd av omega-3, og gi huden fukt - i form av gode kremer/masker.

Lykke til hos hudlegen, håper han kan hjelpe! Kom gjerne med en oppdatering, da dette er interessant for flere ;)

Skrevet

Har du vært doler i 8 år??

nie, hvordan det?

Skrevet

Du har kanskje lite underhudsfett, da tar det ofte lenger tid før huden stabiliserer seg etter vekttap, stress o.l. Du kan forsøke å hjelpe til, med å drikke nok vann, (gjerne grønn te), ta tilskudd av omega-3, og gi huden fukt - i form av gode kremer/masker.

Lykke til hos hudlegen, håper han kan hjelpe! Kom gjerne med en oppdatering, da dette er interessant for flere ;)

Takk, kan jo hende. Jeg håper ihvertfall:) Skal holde dere oppdatert.

Skrevet

6 kilo gjør litt med huden. Det er i ansiktet vektreduksjonen ses først. Det vil ordne seg igjen når du får stresset ned litt og får i deg mat til riktige tider igjen. Men det skader ikke å snakke med hudlege da. Lykke til!

Blir forferdelig glad når du skriver dette. Føler meg så fæl at ejg helst ikke går ut av døra:(

Skrevet

OK. Du sa nei først, nemlig.

Nei til at jeg har vært doler i 8 år. Men ja til at nicket er Nica19 og alder 27:)

Skrevet

Nei til at jeg har vært doler i 8 år. Men ja til at nicket er Nica19 og alder 27:)

Hehe, så du troller litt altså. Eller vil du bare være ung?

Gjest meridianen
Skrevet

Blir forferdelig glad når du skriver dette. Føler meg så fæl at ejg helst ikke går ut av døra:(

Du, nå går du inn i skapet ditt å finner frem noe tøy. Pynt deg litt (for din egen del), finn noe du liker godt. Smink deg litt og ta på de fine støvelettene dine og ut med deg!! :) Gå deg en tur før du går hjem å tenner sterinlys og hører på fin musikk! ;)

Skrevet

OK. Du sa nei først, nemlig.

Nå skjønner jeg:) på grunn av 19 etter nicket. Det var bare fordi jeg ikke kunne bruke "_" som jeg vanligvis gjør. Datteren min er født den 19.9, derfor tok jeg det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...