Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages.

Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt.

"Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages.

Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt."

Er det sant?

Haha, det er i så fall absurd. :)

Buhu! Noen liker Keinstein bedre enn meg. :)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

38

• Peachy

30

• Lurveline

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages.

Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt.

*Flirer* Det er det dummeste jeg har hørt!

Skrevet

"Ingen er vel sarkastisk når de skryter av seg selv."

HVA!? Tror du JEG er keinstein?

Ja.

Skrevet

Jeg tenkte også den tanken.

Men i så fall har han jobba litt med skrivestilen.

Hodet til den mannen er fullt av ting et vanlig menneske ikke har forutsetninger for å begripe.

Skrevet

"Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages.

Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt."

Bortimot det dummeste jeg har hørt.

Skal vi da legge ned OL, VM i fotball, stortingsvalget, musikkanmeldelser, mediakritikk, jobbintervjuer og alle andre former for rangering av personer?

Man er jo ikke mindreverdig om man tar sølv.

Skrevet

*Flirer* Det er det dummeste jeg har hørt!

Var iallfall den begrunnelsen webmaster la fram.

For meg kan folk bare skryte til de dør av skam.

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket...

Så jeg kan ikke rose noen her inne fordi jeg da i samme slengen mener at alle andre gjør en drittjobb? Du ser at det blir helt feil, sant?

Enig

med

deg

der

ja

lillemus:)

Det

er

lov

å

hylle

noen,

men

synes

at

folk

kunne

hylle

han

under

meldinger

direkte

til

han

om

han

og

ikke

lage

slike

tråder.

Det

jeg

mener.

Selv

om

det

er

koslig

å

bli

hyllet:)

Skrevet

Bortimot det dummeste jeg har hørt.

Skal vi da legge ned OL, VM i fotball, stortingsvalget, musikkanmeldelser, mediakritikk, jobbintervjuer og alle andre former for rangering av personer?

Man er jo ikke mindreverdig om man tar sølv.

Jeg sier bare hva webmaster har sagt.

Bare skryt i vei for min del.

Skrevet

Er det sant?

Haha, det er i så fall absurd. :)

Buhu! Noen liker Keinstein bedre enn meg. :)

Som sagt, det er det webbis sa.

Kanskje mer i sammenheng med sånne "Nevn et nick du liker"-tråder.

Skrevet

Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket...

Så jeg kan ikke rose noen her inne fordi jeg da i samme slengen mener at alle andre gjør en drittjobb? Du ser at det blir helt feil, sant?

"Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket...

- Lillemus "

Nettopp. Det må være lov å gi en utmerkelse.

ylvali1365381015
Skrevet

Synes han er flink i alle tråder han viser seg.

At denne tråden kan tolkes som en uthenging av keinstein er for meg ufattelig.

...Sjalusi?...

Bare en tanke. Det er kanskje ikke comme il faut å skryte av andre?

Jeg synes keinstein er vittig, men vi er sjelden enige. Dessuten tror jeg han liker å være vittig i ensom majestet - han blir fort fornærmet dersom man forsøker seg på samme taktikk.

Skrevet

Enig

med

deg

der

ja

lillemus:)

Det

er

lov

å

hylle

noen,

men

synes

at

folk

kunne

hylle

han

under

meldinger

direkte

til

han

om

han

og

ikke

lage

slike

tråder.

Det

jeg

mener.

Selv

om

det

er

koslig

å

bli

hyllet:)

Folk må da tåle andres suksess. Janteloven kan dra til helvete.

Skrevet

...Sjalusi?...

Bare en tanke. Det er kanskje ikke comme il faut å skryte av andre?

Jeg synes keinstein er vittig, men vi er sjelden enige. Dessuten tror jeg han liker å være vittig i ensom majestet - han blir fort fornærmet dersom man forsøker seg på samme taktikk.

Hva er comme il faut?

Jeg må se å lære meg fransk.

ylvali1365381015
Skrevet

Ingen er vel sarkastisk når de skryter av seg selv.

;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Folk må da tåle andres suksess. Janteloven kan dra til helvete.

Det

fint

noen

blir

hyllet

ja.

Det

er

kosligere

det

enn

å

bli

hengt

ut

for

noe

en

ikke

har

gjort!

Skrevet

Var iallfall den begrunnelsen webmaster la fram.

For meg kan folk bare skryte til de dør av skam.

Skam? Hvorfor skal jeg skjemmes over å skryte av keinstein?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som sagt, det er det webbis sa.

Kanskje mer i sammenheng med sånne "Nevn et nick du liker"-tråder.

Ja, det husker jeg.

Greit nok da det der tok av en stund (og det var alltid anonyme som postet innleggene i håp om å bli nevnt selv), men det hadde vært verre hvis trenden var "nevn et nick du ikke kan fordra", og vi hadde latt det stå til. :)

Skrevet

Skam? Hvorfor skal jeg skjemmes over å skryte av keinstein?

Har du ikke hørt om skamros?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...