ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages. Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt. "Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages. Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt." Er det sant? Haha, det er i så fall absurd. Buhu! Noen liker Keinstein bedre enn meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages. Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt. *Flirer* Det er det dummeste jeg har hørt! 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 "Ingen er vel sarkastisk når de skryter av seg selv." HVA!? Tror du JEG er keinstein? Ja. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg tenkte også den tanken. Men i så fall har han jobba litt med skrivestilen. Hodet til den mannen er fullt av ting et vanlig menneske ikke har forutsetninger for å begripe. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages. Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt. "Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages. Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt." Bortimot det dummeste jeg har hørt. Skal vi da legge ned OL, VM i fotball, stortingsvalget, musikkanmeldelser, mediakritikk, jobbintervjuer og alle andre former for rangering av personer? Man er jo ikke mindreverdig om man tar sølv. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 *Flirer* Det er det dummeste jeg har hørt! Var iallfall den begrunnelsen webmaster la fram. For meg kan folk bare skryte til de dør av skam. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket... Så jeg kan ikke rose noen her inne fordi jeg da i samme slengen mener at alle andre gjør en drittjobb? Du ser at det blir helt feil, sant? Enig med deg der ja lillemus:) Det er lov å hylle noen, men synes at folk kunne hylle han under meldinger direkte til han om han ville og ikke lage slike tråder. Det jeg mener. Selv om det er koslig å bli hyllet:) 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 "Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages. Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt." Bortimot det dummeste jeg har hørt. Skal vi da legge ned OL, VM i fotball, stortingsvalget, musikkanmeldelser, mediakritikk, jobbintervjuer og alle andre former for rangering av personer? Man er jo ikke mindreverdig om man tar sølv. Jeg sier bare hva webmaster har sagt. Bare skryt i vei for min del. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 "Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages. Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt." Er det sant? Haha, det er i så fall absurd. Buhu! Noen liker Keinstein bedre enn meg. Som sagt, det er det webbis sa. Kanskje mer i sammenheng med sånne "Nevn et nick du liker"-tråder. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket... Så jeg kan ikke rose noen her inne fordi jeg da i samme slengen mener at alle andre gjør en drittjobb? Du ser at det blir helt feil, sant? "Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket... Så jeg kan ikke rose noen her inne fordi jeg da i samme slengen mener at alle andre gjør en drittjobb? Du ser at det blir helt feil, sant? - Lillemus " Nettopp. Det må være lov å gi en utmerkelse. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Synes han er flink i alle tråder han viser seg. At denne tråden kan tolkes som en uthenging av keinstein er for meg ufattelig. ...Sjalusi?... Bare en tanke. Det er kanskje ikke comme il faut å skryte av andre? Jeg synes keinstein er vittig, men vi er sjelden enige. Dessuten tror jeg han liker å være vittig i ensom majestet - han blir fort fornærmet dersom man forsøker seg på samme taktikk. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Enig med deg der ja lillemus:) Det er lov å hylle noen, men synes at folk kunne hylle han under meldinger direkte til han om han ville og ikke lage slike tråder. Det jeg mener. Selv om det er koslig å bli hyllet:) Folk må da tåle andres suksess. Janteloven kan dra til helvete. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 ...Sjalusi?... Bare en tanke. Det er kanskje ikke comme il faut å skryte av andre? Jeg synes keinstein er vittig, men vi er sjelden enige. Dessuten tror jeg han liker å være vittig i ensom majestet - han blir fort fornærmet dersom man forsøker seg på samme taktikk. Hva er comme il faut? Jeg må se å lære meg fransk. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ingen er vel sarkastisk når de skryter av seg selv. ;-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Folk må da tåle andres suksess. Janteloven kan dra til helvete. Det fint noen blir hyllet ja. Det er kosligere det enn å bli hengt ut for noe en ikke har gjort! 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Var iallfall den begrunnelsen webmaster la fram. For meg kan folk bare skryte til de dør av skam. Skam? Hvorfor skal jeg skjemmes over å skryte av keinstein? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Som sagt, det er det webbis sa. Kanskje mer i sammenheng med sånne "Nevn et nick du liker"-tråder. Ja, det husker jeg. Greit nok da det der tok av en stund (og det var alltid anonyme som postet innleggene i håp om å bli nevnt selv), men det hadde vært verre hvis trenden var "nevn et nick du ikke kan fordra", og vi hadde latt det stå til. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Skam? Hvorfor skal jeg skjemmes over å skryte av keinstein? Har du ikke hørt om skamros? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.