Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det husker jeg.

Greit nok da det der tok av en stund (og det var alltid anonyme som postet innleggene i håp om å bli nevnt selv), men det hadde vært verre hvis trenden var "nevn et nick du ikke kan fordra", og vi hadde latt det stå til. :)

Hehe, kanskje det hadde skapt litt mer action. :)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

38

• Peachy

30

• Lurveline

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå minner du meg om han som kverulerte mot at vi erklærte bibliotekene for rasismefri sone - for ham betydde det nemlig at rasisme var tillatt utenfor biblioteket...

Så jeg kan ikke rose noen her inne fordi jeg da i samme slengen mener at alle andre gjør en drittjobb? Du ser at det blir helt feil, sant?

Helt enig!

Det må da være lov å rose andre!

Skrevet

Jeg tenkte også den tanken.

Men i så fall har han jobba litt med skrivestilen.

Nettopp, jeg skriver helt annerledes enn keinstein. Og med alle innleggene jeg har skrevet nå, hadde jeg garantert outet meg for lenge siden.

Gjest anonym her og nå
Skrevet

"Ja, det -er- en grunn til at webbis har sagt at slike tråder helst ikke skal lages.

Andre brukere kan føle seg mindreverdige når noen blir skrytt opp i skyene. Eller noe sånt."

Er det sant?

Haha, det er i så fall absurd. :)

Buhu! Noen liker Keinstein bedre enn meg. :)

Jeg trodde det var SDD som var folkets favoritt...?

Skrevet

Dessuten er det vel ikke lov å skrive slike innlegg om enkeltbrukere.

Det webbis har sagt at vi ikke bør ha, er vel tråder av typen: "Hvem på dol liker du veldig godt?", for da forekommer det oppramsing av masse navn og det kan føles sårt å bli utelatt.

Skrevet

;-)

Jeg er ikke keinstein. Alle som tror det er dumme.

Skrevet

Hyllest-tråd, kanskje?

I så fall skriver jeg gjerne under. Digger mange av hans svar, men noen ganger faller jeg av lasset :)

Enig med deg:-)

Skrevet

Hodet til den mannen er fullt av ting et vanlig menneske ikke har forutsetninger for å begripe.

Gi deg! I denne tråden skal keinsteik hylles, ikke gjøres til en merkelig skrue.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde det var SDD som var folkets favoritt...?

Ikke nå lenger.

Eneste som liker meg nå er Ylvali, men det er mest fordi hun vil produsere et elitebarn med meg. En sneip med min hjerne og hennes kropp, eller noe i den duren. :)

Skrevet

Det webbis har sagt at vi ikke bør ha, er vel tråder av typen: "Hvem på dol liker du veldig godt?", for da forekommer det oppramsing av masse navn og det kan føles sårt å bli utelatt.

Ja, det presiserte jeg i innlegget mitt til SDD. Trodde det gjaldt slike tråder som dette også, jeg, men for min del kan folk skryte av hvem de vil.

Skrevet

Gi deg! I denne tråden skal keinsteik hylles, ikke gjøres til en merkelig skrue.

Sorry, ikke alle har samme oppfatning av keinstein som deg.

Synd, men sant.

Skrevet

Sorry, ikke alle har samme oppfatning av keinstein som deg.

Synd, men sant.

Jaja. Synd for dem.

Keinstein er en knupp.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg er ikke keinstein. Alle som tror det er dumme.

*knegg*

Skrevet

Må si meg enig i Peachy her.

Min kommentar: Det blir på en måte å henge ut alle andre enn keinstein under denne tråden. Synes ikke at en bør ha slike tråder selv om han er flink til å holde seg saklig osv. i en tråd.

Mener du også at om jeg latterliggjør keinstein, så hyller jeg resten av forumet?

ylvali1365381015
Skrevet

Hva er comme il faut?

Jeg må se å lære meg fransk.

Betyr slikt man gjør / som man bør, sånn cirka. Altså den gjeldende normen.

Gjest Havelar
Skrevet

Jeg syns alle keinsteins innlegg er utrolig irriterende og usaklige. Måtte han gjerne forsvinne fra DOL! Så ingen hyllest herfra. Paranoide mennesker er utrolig lite sjarmerende.

Kan ikke si at santander har vært et kjempeposetivt nytt bekjentskap heller, men vi kan jo gi deg en sjans.

Er det slike svar du fisker etter?

Skrevet

Jeg syns alle keinsteins innlegg er utrolig irriterende og usaklige. Måtte han gjerne forsvinne fra DOL! Så ingen hyllest herfra. Paranoide mennesker er utrolig lite sjarmerende.

Kan ikke si at santander har vært et kjempeposetivt nytt bekjentskap heller, men vi kan jo gi deg en sjans.

Man kan jo begynne å lure.

Gjest Tacomix
Skrevet

Mener du også at om jeg latterliggjør keinstein, så hyller jeg resten av forumet?

Nei,

det

gjør

jeg

ikke.

Vet

du

mente

dette

godt,

men

synes

du

kunne

skrevet

denne

hyllesten

til

keinstein

under

meldinger

til

han.

Men

jeg

stikke!

Skrevet

Nå får dere bestemme dere, tror dere jeg er keinstein eller en som fisker etter en egen hylletråd?

Jeg er ingen av delene.

Du snakker om å være paranoid...

Havelar har forresten heller ikke utpekt seg som tidenes debattant her.

Skrevet

Nå får dere bestemme dere, tror dere jeg er keinstein eller en som fisker etter en egen hylletråd?

Jeg er ingen av delene.

Du snakker om å være paranoid...

Havelar har forresten heller ikke utpekt seg som tidenes debattant her.

Når du skriver et slikt innlegg som du startet med, kan du faktisk ikke forvente at alle er enige med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...