santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Når du skriver et slikt innlegg som du startet med, kan du faktisk ikke forvente at alle er enige med deg. Det er jeg helt enig med deg i! (Å nei, shit, jeg sa meg enig med deg, og hang dermed ut resten av dol!) 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Det er jeg helt enig med deg i! (Å nei, shit, jeg sa meg enig med deg, og hang dermed ut resten av dol!) Morsomt å krangle? 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Morsomt å krangle? Jeg er ikke keinstein. Dere som starter kranglinga hvis dere påstår noe annet. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er ikke keinstein. Dere som starter kranglinga hvis dere påstår noe annet. Nei, jeg mente bare at du er en kverulant, keinstein eller ikke. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Nei, jeg mente bare at du er en kverulant, keinstein eller ikke. Kanskje. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Ikke nå lenger. Eneste som liker meg nå er Ylvali, men det er mest fordi hun vil produsere et elitebarn med meg. En sneip med min hjerne og hennes kropp, eller noe i den duren. Husk at santander også liker deg! (Faen, nå fornærma jeg resten av dolerne igjen) 0 Siter
Gjest delvis enig Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Humoren hans er veldig fin. Men liker ikke spydighetene mot folk han er uenig med. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Trådhyller har jeg hørt om ja, men hylletråd...? Duh! Det er selvfølgelig de trådene man lager hylla av. Trådhylle må vel være laga av hylletråd? Eller? :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 "santander" Gynekologen min heter Santander. Fyren virker mer enn rimelig oppegående, så det kan ikke være deg! :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Åja. En trådhyller er forresten en kar som hyller en tråd. En hylletråd er en tråd som hyller noe/noen, f eks keinstein. Nei, jeg tror du tar feil der. En hyllest, jadda, men en hylle? 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 "santander" Gynekologen min heter Santander. Fyren virker mer enn rimelig oppegående, så det kan ikke være deg! :-D Se ikke bort fra det. Jeg jobber faktisk som gynekolog på si. Og jeg er mer enn oppegående. Hva får deg til å tro at jeg ikke er oppegående? 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Nei, jeg tror du tar feil der. En hyllest, jadda, men en hylle? Ehhh... Å sparke - en sparketråd Å synge - en syngetråd Å hylle - en hylletråd 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Se ikke bort fra det. Jeg jobber faktisk som gynekolog på si. Og jeg er mer enn oppegående. Hva får deg til å tro at jeg ikke er oppegående? Gynekolog, psykolog og webdesigner!? For et unikum. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Gynekolog, psykolog og webdesigner!? For et unikum. Takk. Men hvor er keinstein? Har ikke sett han på lenge. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Takk. Men hvor er keinstein? Har ikke sett han på lenge. Det må vel du vite, som er hans største fan. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Gynekolog, psykolog og webdesigner!? For et unikum. Spesielt siden han er 22 eller 26 år. Snakk om intensive studier... 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 hehehehe Janteloven brer seg nedover tråden som mugg på en ost. Det minner meg om en lokalavis som ville hylle "årets lærer". Det endte med at de (etter noen voldsomme janteutspill) i frykt for lærerstandens vrede, måtte utstede et dementi og hylle alle lærere på alle skoler i hele Norge. Det var nok en del som ante en viss eim av ironi. Mange fikk seg en god latter mens andre faktisk ble ganske sinte. I USA og Tyskland er det vanlig å belønne og framheve gode krefter, men ikke i Norge. Vi er for smålige. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Spesielt siden han er 22 eller 26 år. Snakk om intensive studier... Når ting går så fort, blir det nok litt kluss med tid/rom-kontinuumet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.