Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Når ting går så fort, blir det nok litt kluss med tid/rom-kontinuumet. Han har sikkert en sånn tidsvender som Hermine brukte i "Harry Potter og fangen fra Azkaban". 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Han har sikkert en sånn tidsvender som Hermine brukte i "Harry Potter og fangen fra Azkaban". Jeg driver ikke og leser Harry Potter jeg, serru. Men har sett "Tilbake til fremtiden", da. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 hehehehe Janteloven brer seg nedover tråden som mugg på en ost. Det minner meg om en lokalavis som ville hylle "årets lærer". Det endte med at de (etter noen voldsomme janteutspill) i frykt for lærerstandens vrede, måtte utstede et dementi og hylle alle lærere på alle skoler i hele Norge. Det var nok en del som ante en viss eim av ironi. Mange fikk seg en god latter mens andre faktisk ble ganske sinte. I USA og Tyskland er det vanlig å belønne og framheve gode krefter, men ikke i Norge. Vi er for smålige. Jepp, jeg prøver å gjøre noe med denne janteloven. I Norge lever vi i en illusjon om at ingen er bedre enn andre, alle skal være like og vi må på død og liv ikke belønne enkeltpersoner for god innsats. Andre kan føle seg såret. Nei, jeg fortsetter å HYLLE keinstein! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Ikke nå lenger. Eneste som liker meg nå er Ylvali, men det er mest fordi hun vil produsere et elitebarn med meg. En sneip med min hjerne og hennes kropp, eller noe i den duren. "En sneip med min hjerne og hennes kropp" Tenk om det blir omvendt? Ikke at det gjør meg noe, men det er en mulighet. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Spesielt siden han er 22 eller 26 år. Snakk om intensive studier... Har kun studert tre år. Ferdigutdannet webdesigner. Men lærer mye om psykologi, IT, HTML, farge, brukergrensesnitt, fonter osv i tillegg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg driver ikke og leser Harry Potter jeg, serru. Men har sett "Tilbake til fremtiden", da. Harry Potter er et must! Med en tidsvender kan du gå tilbake i tid, og gjøre flere ting samtidig. Men i motsetning til i "Tilbake til fremtiden", så går du bare tilbake noen timer, ikke 30 år. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jepp, jeg prøver å gjøre noe med denne janteloven. I Norge lever vi i en illusjon om at ingen er bedre enn andre, alle skal være like og vi må på død og liv ikke belønne enkeltpersoner for god innsats. Andre kan føle seg såret. Nei, jeg fortsetter å HYLLE keinstein! I Norge er misunnelsen sterkere enn kjønnsdriften. Kvinnelig rivalisering farligere enn sennepsgass. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Harry Potter er et must! Med en tidsvender kan du gå tilbake i tid, og gjøre flere ting samtidig. Men i motsetning til i "Tilbake til fremtiden", så går du bare tilbake noen timer, ikke 30 år. Nei, jeg står fast på min Harry Potter-nekting. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Nei, jeg står fast på min Harry Potter-nekting. Verst for deg, det! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Nei, jeg står fast på min Harry Potter-nekting. Du kan umulig ane hva du går glipp av... 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Du kan umulig ane hva du går glipp av... Har lest den ene boka, og det fenget iallfall ikke. Dessuten er jeg sær, sur og sta, så jeg gir meg ikke nå. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Verst for deg, det! :-) Ja, jeg hører de sier det. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Har lest den ene boka, og det fenget iallfall ikke. Dessuten er jeg sær, sur og sta, så jeg gir meg ikke nå. Harry Potter er noe sludder og vås. 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Duh! Det er selvfølgelig de trådene man lager hylla av. Trådhylle må vel være laga av hylletråd? Eller? :-D Jepp, like opplagt som hva den italienske salaten inneholder ;o) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jepp, like opplagt som hva den italienske salaten inneholder ;o) Hmmm .. _er_ det ikke italienere i den italienske salaten? Du skal vel komme her og bløffe meg til å tro at det ikke finnes pølser i pølsesennepen heller? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ehhh... Å sparke - en sparketråd Å synge - en syngetråd Å hylle - en hylletråd Nei, nei, nei! Hylletråd er noe man lager trådhyller av! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.