Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Når ting går så fort, blir det nok litt kluss med tid/rom-kontinuumet.

Han har sikkert en sånn tidsvender som Hermine brukte i "Harry Potter og fangen fra Azkaban".

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

38

• Peachy

30

• Lurveline

6

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han har sikkert en sånn tidsvender som Hermine brukte i "Harry Potter og fangen fra Azkaban".

Jeg driver ikke og leser Harry Potter jeg, serru.

Men har sett "Tilbake til fremtiden", da. :)

Skrevet

hehehehe

Janteloven brer seg nedover tråden som mugg på en ost.

Det minner meg om en lokalavis som ville hylle "årets lærer". Det endte med at de (etter noen voldsomme janteutspill) i frykt for lærerstandens vrede, måtte utstede et dementi og hylle alle lærere på alle skoler i hele Norge. Det var nok en del som ante en viss eim av ironi.

Mange fikk seg en god latter mens andre faktisk ble ganske sinte.

I USA og Tyskland er det vanlig å belønne og framheve gode krefter, men ikke i Norge. Vi er for smålige.

Jepp, jeg prøver å gjøre noe med denne janteloven.

I Norge lever vi i en illusjon om at ingen er bedre enn andre, alle skal være like og vi må på død og liv ikke belønne enkeltpersoner for god innsats. Andre kan føle seg såret.

Nei, jeg fortsetter å HYLLE keinstein!

Skrevet

Ikke nå lenger.

Eneste som liker meg nå er Ylvali, men det er mest fordi hun vil produsere et elitebarn med meg. En sneip med min hjerne og hennes kropp, eller noe i den duren. :)

"En sneip med min hjerne og hennes kropp"

Tenk om det blir omvendt?

Ikke at det gjør meg noe, men det er en mulighet.

Skrevet

Spesielt siden han er 22 eller 26 år. Snakk om intensive studier...

Har kun studert tre år. Ferdigutdannet webdesigner. Men lærer mye om psykologi, IT, HTML, farge, brukergrensesnitt, fonter osv i tillegg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg driver ikke og leser Harry Potter jeg, serru.

Men har sett "Tilbake til fremtiden", da. :)

Harry Potter er et must!

Med en tidsvender kan du gå tilbake i tid, og gjøre flere ting samtidig.

Men i motsetning til i "Tilbake til fremtiden", så går du bare tilbake noen timer, ikke 30 år.

Skrevet

Jepp, jeg prøver å gjøre noe med denne janteloven.

I Norge lever vi i en illusjon om at ingen er bedre enn andre, alle skal være like og vi må på død og liv ikke belønne enkeltpersoner for god innsats. Andre kan føle seg såret.

Nei, jeg fortsetter å HYLLE keinstein!

I Norge er misunnelsen sterkere enn kjønnsdriften. Kvinnelig rivalisering farligere enn sennepsgass.

Skrevet

Harry Potter er et must!

Med en tidsvender kan du gå tilbake i tid, og gjøre flere ting samtidig.

Men i motsetning til i "Tilbake til fremtiden", så går du bare tilbake noen timer, ikke 30 år.

Nei, jeg står fast på min Harry Potter-nekting.

Skrevet

Verst for deg, det! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du kan umulig ane hva du går glipp av...

Skrevet

Du kan umulig ane hva du går glipp av...

Har lest den ene boka, og det fenget iallfall ikke. Dessuten er jeg sær, sur og sta, så jeg gir meg ikke nå. :)

Skrevet

Verst for deg, det! :-)

Ja, jeg hører de sier det.

Skrevet

Har lest den ene boka, og det fenget iallfall ikke. Dessuten er jeg sær, sur og sta, så jeg gir meg ikke nå. :)

Harry Potter er noe sludder og vås.

Skrevet

Duh! Det er selvfølgelig de trådene man lager hylla av. Trådhylle må vel være laga av hylletråd? Eller?

:-D

Jepp, like opplagt som hva den italienske salaten inneholder ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jepp, like opplagt som hva den italienske salaten inneholder ;o)

Hmmm .. _er_ det ikke italienere i den italienske salaten? Du skal vel komme her og bløffe meg til å tro at det ikke finnes pølser i pølsesennepen heller?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ehhh...

Å sparke - en sparketråd

Å synge - en syngetråd

Å hylle - en hylletråd

Nei, nei, nei! Hylletråd er noe man lager trådhyller av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...