Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Ungen min på 4,5 år har ofte vondt i leggene for tiden. Det kan oppstå når som helst, men oftest om kvelden. Som regel er det i en legg om gangen.

I går var det skkkelig ille da hun skulle legge seg, hun gråt og jeg måtte massere og trøste. Så gikk det over og hun sovnet. Mist på natten våknet hun igjen, og nå var detandre foten som skulle masseres.

Husker jeg hadde "senestrekk" selv også, men det var mer som en verking i leggene og jeg tror det var mer i ungdomstida. Men dette hun har er vel en slags voksesmerter..?

Er det noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270010-4-%C3%A5ring-med-vonde-ben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som min 5 åring. Han kan våkne gråtende midt på natta med smerter i en av leggene. Det eneste som virker for ham er massasje.

I perioder har dette vært veldig ofte, men vi ser at det blir mindre av det dersom vi maserer leggene før han sovner (særlig om dagen har vært med ekstra stor aktivitet).

Akkurat som min 5 åring. Han kan våkne gråtende midt på natta med smerter i en av leggene. Det eneste som virker for ham er massasje.

I perioder har dette vært veldig ofte, men vi ser at det blir mindre av det dersom vi maserer leggene før han sovner (særlig om dagen har vært med ekstra stor aktivitet).

Blir nok litt forebyggende massasje i kveld ja :-) Og varmeposen klar.Ikke noe kjekt å bli vekt midt på natta.. for noen av oss..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...