Gå til innhold

Innvandrerbarn og sosiale ting i klassen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

24

• ylvali1365381015

7

• mariaflyfly

4

• Moder'n-2

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Dere bør gjøre hva dere kan for å hindre foreldrene i å ødelegge barndommen til disse ungene. Ring, ring, ring!

Jeg blir jævlig provosert av disse storrompede innvandrerkvinnene som nekter barna bursdagsselskaper og det som verre er. Burde vært ulovlig.

Huff, ja, de svære rompene er god nok grunn til å ringe barnevernet!!

Gjest togli

Det skrives "skjellsord". Og "storrumpet" er ikke et skjellsord. Det er en nøytral beskrivelse av en kroppsdel - i dette tilfelet stor.

Enkelte ville endog hevde at det var en positivt ladet beskrivelse, en hedersbetegnelse. Ikke sikkert "flatrumpet" appellerer til flere. Ikke til meg iallefall, "hu hadde itte rumpe, bare et høl i ryggen"... ;-)

*LOL* Høl i ryggen istedetfor rompe høres ikke særlig bra ut :-))

Kontakt barnevernet, så tar de affære! Det hjelper ikke å ringe foreldrene, det er de som trekker i trådene for nettopp å forhindre intregreringen.

PS. Du er komplett anonym som tipser!

Barnevernet skal da ikke blande seg inn i slike ting. Hva mener du de skal gjøre?

Annonse

Gjest abrahamsen

Haha, MENER du virkelig at for å skjelle ut innvandrerkvinner må jeg samtidig skjelle ut alle som er like ille/verre!?

Så hvis jeg skal kritisere Morten Abel må jeg kritisere enhver annen forbryter?

Vet du, du er så ufattelig usaklig at jeg gidder faktisk ikke kaste bort tiden min på deg. Du får bare ha dine snåle meninger i fred for meg.

Når ble det forbudt å trekke frem likheter i diskusjoner?

God bedring!

Vet du, du er så ufattelig usaklig at jeg gidder faktisk ikke kaste bort tiden min på deg. Du får bare ha dine snåle meninger i fred for meg.

Når ble det forbudt å trekke frem likheter i diskusjoner?

God bedring!

Trekke fram likheter er helt greit, men å antyde at noen er rasist fordi de sier noe negativt om innvandrerkvinner er å gå for langt. Husker ikke om det var du som gjorde det, men uansett.

Gjest abrahamsen

Trekke fram likheter er helt greit, men å antyde at noen er rasist fordi de sier noe negativt om innvandrerkvinner er å gå for langt. Husker ikke om det var du som gjorde det, men uansett.

Nei jeg har ikke antydet noe som helst. Forsøkte bare å få deg til å forstå at det ikke bare er innvandrerbarn som går glipp av mye morro.

Gjest ring barnevernet

Barnevernet skal da ikke blande seg inn i slike ting. Hva mener du de skal gjøre?

Jeg mener da ikke at de skal komme å røve ungen fra dem, men kontakte dem og gi veiledning, følge opp og se til at barnet blir intregrert og får delta i de samme aktiviteter og så videre som andre unger.

Barnevernet har ressurser og pedagoger som kan hjelpe i slike situasjoner der foreldrene sabboterer (bevisst eller ubevisst!) intregreringen.

Det er bra de får proffesjonell hjelp først som sist, da blir problemet tatt ved roten med en gang. Dessto raskere løsning. Til det beste for alle!

Gjest ikke nu

Anklager du meg for å være rasist?

Legg i så fall merke til at jeg forsvarer barna, som også er mørkhudede!

Jeg hater innvandrerkvinner som holder på sitt, ikke gidder å lære seg norsk og ikke ønsker at barna skal lære å kjenne det norske samfunn.

Disse sharia-meggene burde aldri fått komme til landet vårt.

De burde ikke ha anledning til å nekte barna å være med på litt moro. Maktsyke idioter, er de.

Jehovas vitner driver i hvert fall ikke med barnemishandling. Hvorfor trekker du fram nettopp dem?

Innvandrerkvinnene? Tror du det er de som står bak, altså?

Det er rart om de har mulighet til å bestemme akkurat dette selv, så lenge det tilsynelatende er mennene som har mest å si i disse miljøene.

Jeg mener da ikke at de skal komme å røve ungen fra dem, men kontakte dem og gi veiledning, følge opp og se til at barnet blir intregrert og får delta i de samme aktiviteter og så videre som andre unger.

Barnevernet har ressurser og pedagoger som kan hjelpe i slike situasjoner der foreldrene sabboterer (bevisst eller ubevisst!) intregreringen.

Det er bra de får proffesjonell hjelp først som sist, da blir problemet tatt ved roten med en gang. Dessto raskere løsning. Til det beste for alle!

De kan ikke gjøre noe. Det er forskjellige kulturer og de må bare akseptere at forskjellen er der.

I hvert fall er det slik der jeg bor men der bor det en god del innvandrerfamilier også av den ekstreme sorten.

Annonse

Nei jeg har ikke antydet noe som helst. Forsøkte bare å få deg til å forstå at det ikke bare er innvandrerbarn som går glipp av mye morro.

Selvsagt forstår jeg det. Foreldre av sterkt religiøse er stort sett i samme bås. Svarte som hvite.

Innvandrerkvinnene? Tror du det er de som står bak, altså?

Det er rart om de har mulighet til å bestemme akkurat dette selv, så lenge det tilsynelatende er mennene som har mest å si i disse miljøene.

OK, så er det mennene som bestemmer da.

Men poenget er at foreldrene er latterlige som nekter barna å gå i bursdag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...