Gå til innhold

hva er "ccapp"?

Anbefalte innlegg

Gjest data-ukyndig
Skrevet

Blir så redd hver gang jeg ser dette på datamaskina mi, for jeg forbinder det med noen skumle virus. Er det det? For det er lite gunstig å prøve å slette det fra harddisken hvis det er essensielt for at programmene skal fungere da...:P

Skrevet

Viss du har Norton Antivirus, så er dettte en del av det programmet. Dersom du IKKE har Norton Antivirus, må du fjerne dette med Spybot/ search and destroy eller Adaware. Dersom du feilaktig fjerner ccapp, og du har Norton, vil Norton slutte å fungere.

Gjest data-ukyndig
Skrevet

Viss du har Norton Antivirus, så er dettte en del av det programmet. Dersom du IKKE har Norton Antivirus, må du fjerne dette med Spybot/ search and destroy eller Adaware. Dersom du feilaktig fjerner ccapp, og du har Norton, vil Norton slutte å fungere.

Takk! Mulig det er derfor Norton ikke funker lenger, da fordi jeg febrilsk har fjernet denne komponenten..:/ :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...