Gjest Persille Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Har fått resept på Synfase, men ikke hentet dem. Har gått på Microgynon i noen mndr og er ikke helt fornøyd, etter at Trinordiol/Trionetta gikk ut av prod. Kjenner du til Synfase? Erfaringer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Brukte synfase noen år, mistet mensen - og alt som het sexlyst. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Brukte synfase noen år, mistet mensen - og alt som het sexlyst. Ja, det er den delen som bekymrer meg litt... Men kanskje en fordel nå som jeg er singel 0 Siter
Gjest mkkkl Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 ikke prøvd synfase, men et par venninner har... deres erfaring er at det var den som ikke ga dem bivirkninger faktisk. Alle andre de prøvde fikk de plager av... 0 Siter
pia3 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har bare gått på Synfase og har vært veldig fornøyd. Nå har jeg jo ikke noe å sammenligne med, men jeg har aldri merket noen spesielle bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.