Gjest annlovinda Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Eplekake er heller ikke min favorittkake. Jeg er altfor glad i sjokoladekake jeg. Og også slik kake med mandelbunn og eggekrem på. 0 Siter
Gjest gøy i dag? Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 En lang rad innlegg på DOL mens du baker kake? Er du hyperaktiv? ;-) 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 En lang rad innlegg på DOL mens du baker kake? Er du hyperaktiv? ;-) Er nok litt hyper, ja. Bør jeg ta en blund? 0 Siter
Gjest egøy i dag? Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Er nok litt hyper, ja. Bør jeg ta en blund? Ja, men ikke mens du har kake i ovnen og kan svi den! ;-) Ro deg ned. Samle tankene dine om en ting av gangen. Stress kan gi slag. Ikke tull å passe helsen. 0 Siter
santander Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Ja, men ikke mens du har kake i ovnen og kan svi den! ;-) Ro deg ned. Samle tankene dine om en ting av gangen. Stress kan gi slag. Ikke tull å passe helsen. Man får ikke slag når man så vidt har fylt 26. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.