Gå til innhold

Sende med cv eller vedlegg?? Utenfor tema..

Anbefalte innlegg

Gjest jobbsøkern

Hei dere. Jeg skal søke på en jobb, og i annonsen står det ikke noe om at man skal legge ved cv eller vedlegg, men bruke et elektronisk søknadsskjema. Så da lurer jeg på:

- skal jeg ikke sende med kopi av vitnemål og attester?

- skal jeg ikke sende cv?

- skal jeg evt skrive noe om at vitnemål og attester kan fåes iettertid..?

- skal jeg skrive et sted noe om referanser, eller kan jeg vente til et eventuelt intervju??

- lenge siden sist.. -

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270034-sende-med-cv-eller-vedlegg-utenfor-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ny jobb

Dersom søknadsskjemaet skal sendes per post eller e-mail (ordet elektronisk blir etter min erfaring brukt om mye rart...) bør du legge ved CV - vel og merke dersom du ikke har fylt ut alle opplysningene dine i skjemaet.

Dersom du trykker på "lagre" inne i et skjema som da virkelig...går elektronisk, så får du vel ikke lagt ved noen CV?

Er du i tvil, så ring og spør...;-)

Lykke til!

På elektroniske søknader pleier det å være mulig å legge ved CV, bilde eller andre vedlegg.

Legg alltid ved CV hvis det er mulighet for det.

Dropp kopier av attester og vitnemål dersom du ikke blir spesifikt bedt om å legge ved dette. Er du veldig stolt av karakterene dine eller andre prestasjoner, bør du nevne dem i vitnemålet.

Det er ikke vanlig å oppgi referanser før man blir bedt om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...