Gå til innhold

VG da...

Anbefalte innlegg

Gjest gøy i dag?
Skrevet

Fint å skylde på VG for bilder du har montert sammen på din hjemmeside? Har du stått op med feil fot først? ;-)

Skrevet

Fint å skylde på VG for bilder du har montert sammen på din hjemmeside? Har du stått op med feil fot først? ;-)

Øh...Den har jeg ikke mekka, nei. Den er autentisk. Print screen, hvis du har hørt om det.

Skrevet

Neida, jeg har sett den før. :)

Skrevet

Hvordan monterer jeg sammen bilder på hjemmesida mi?

Gjest gøy i dag?
Skrevet

Øh...Den har jeg ikke mekka, nei. Den er autentisk. Print screen, hvis du har hørt om det.

Ok. I så fall vet vi jo hva VG tenker om den fyren! :-)

Skrevet

Den der er nokså gammel, og finnes bl a gjengitt på nrko.no/alltidmoro.

Neppe noe santander har snekret sammen nå!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...