Gå til innhold

Ettermiddagslur

Anbefalte innlegg

Skrevet

På øyet, blir ikke det litt ekkelt? Jeg foreslår på ryggen.

Gjest gomle
Skrevet

Hvis du har lyst til å ligge våken til kl 3 i natt, så er det bare å legge seg nedpå nå det :-)

Skrevet

På øyet, blir ikke det litt ekkelt? Jeg foreslår på ryggen.

Eventuelt øret, hvis man først skal benytte seg av faste uttrykk! ;-)

Men ettersom dette uttrykket stammer fra før 1981, er det ikke sikkert han har fått det med seg;-)

Skrevet

Men ettersom dette uttrykket stammer fra før 1981, er det ikke sikkert han har fått det med seg;-)

Nei, men siden han er psykolog og webdesigner, kan det hende han har plukket opp både det ene og andre!

Skrevet

Nei, men siden han er psykolog og webdesigner, kan det hende han har plukket opp både det ene og andre!

Tja, hvis han ikke er som Kelly Bundy: det går kun plass til en viss mengde info, så når man lærer noe nytt, går noe av det gamle ut;-)

Skrevet

Umulig for meg å si - jeg aner jo ikke hvor trøtt du er.

Men det er ihvertfall bedre å ta seg en liten lur i ny og ne enn å gå i altfor mange timer uten søvn!

En tidligere bruker på DOL, før din tid, snakket mye om at han var våken 48+ timer i strekk, og det var nok ikke så veldig lurt, for plutselig en dag outet han seg selv!

Så derfor er mitt råd at det er bedre å være føre var og ta seg en lur i tide! :-)

Sov godt.

Skrevet

Tja, hvis han ikke er som Kelly Bundy: det går kun plass til en viss mengde info, så når man lærer noe nytt, går noe av det gamle ut;-)

Var det ikke Homer Simpson som sa det?

"How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive?"

Hehe... Digger Homer.

Skrevet

Var det ikke Homer Simpson som sa det?

"How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive?"

Hehe... Digger Homer.

Mulig det, men det skjedde også med Kelly Bundy. Hun var stolt fordi hun hadde lært noe på skolen, som f eks navnene på USAs tre første presidenter el lign, og skulle gledestrålende fortelle faren om det.

Like etterpå ringer det på døra, og hun ser ut som et spørsmålstegn - hva er den lyden??

Broren forklarer faren at dessverre måtte noe annen kunnskap slippe taket for å få plass til nytt! ;-)

Skrevet

Mulig det, men det skjedde også med Kelly Bundy. Hun var stolt fordi hun hadde lært noe på skolen, som f eks navnene på USAs tre første presidenter el lign, og skulle gledestrålende fortelle faren om det.

Like etterpå ringer det på døra, og hun ser ut som et spørsmålstegn - hva er den lyden??

Broren forklarer faren at dessverre måtte noe annen kunnskap slippe taket for å få plass til nytt! ;-)

Hmmm... Jeg holder fast på Homer-teorien min likevel. :)

Gjest blame
Skrevet

Men det er ihvertfall bedre å ta seg en liten lur i ny og ne enn å gå i altfor mange timer uten søvn!

En tidligere bruker på DOL, før din tid, snakket mye om at han var våken 48+ timer i strekk, og det var nok ikke så veldig lurt, for plutselig en dag outet han seg selv!

Så derfor er mitt råd at det er bedre å være føre var og ta seg en lur i tide! :-)

Sov godt.

*fnis*

Skrevet

Sov godt.

*LOL*

nice!

Prinsessemamma
Skrevet

eller på puten?... trodde det var det det het jeg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sov godt.

LOL!

Den var elegant, morsan!

Skrevet

LOL!

Den var elegant, morsan!

Noen ganger er det best å være litt subtil...;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

:-)

Skrevet

eller på puten?... trodde det var det det het jeg

Ja, man ligger jo oftest bokstavelig sett på puten! ;-) Så det kan ikke være noe galt i å si det.

Men å ta seg en på øret er et fast uttrykk.

For å unngå google-treff som gjelder andre ting enn søvn (som f eks musikk), søkte jeg på "en liten en på øret" som fast uttrykk, og fikk 4 treff:

http://www.google.no/search?hl=no&q=%22en+liten+en+p%C3%A5+%C3%B8ret%22&meta=

Skrevet

Hehehe!

ylvali1365381015
Skrevet

Hva dere vet om serier...

På tv?

Skrevet

Hva dere vet om serier...

På tv?

Det er ørten år siden jeg så på Bundy, da! :-) I forrige årtusen og vel så det.

Nå for tiden går den i reprise midt på natta, så det får jeg sjelden med meg.

Men ja, jeg har sett det på tv, ja. Har ikke serien på dvd el video, bare noen glimt på min personlige "harddisk" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...