Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 På øyet, blir ikke det litt ekkelt? Jeg foreslår på ryggen. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hvis du har lyst til å ligge våken til kl 3 i natt, så er det bare å legge seg nedpå nå det :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 På øyet, blir ikke det litt ekkelt? Jeg foreslår på ryggen. Eventuelt øret, hvis man først skal benytte seg av faste uttrykk! ;-) Men ettersom dette uttrykket stammer fra før 1981, er det ikke sikkert han har fått det med seg;-) 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Eventuelt øret, hvis man først skal benytte seg av faste uttrykk! ;-) Men ettersom dette uttrykket stammer fra før 1981, er det ikke sikkert han har fått det med seg;-) Nei, men siden han er psykolog og webdesigner, kan det hende han har plukket opp både det ene og andre! 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Nei, men siden han er psykolog og webdesigner, kan det hende han har plukket opp både det ene og andre! Tja, hvis han ikke er som Kelly Bundy: det går kun plass til en viss mengde info, så når man lærer noe nytt, går noe av det gamle ut;-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Umulig for meg å si - jeg aner jo ikke hvor trøtt du er. Men det er ihvertfall bedre å ta seg en liten lur i ny og ne enn å gå i altfor mange timer uten søvn! En tidligere bruker på DOL, før din tid, snakket mye om at han var våken 48+ timer i strekk, og det var nok ikke så veldig lurt, for plutselig en dag outet han seg selv! Så derfor er mitt råd at det er bedre å være føre var og ta seg en lur i tide! :-) Sov godt. 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Tja, hvis han ikke er som Kelly Bundy: det går kun plass til en viss mengde info, så når man lærer noe nytt, går noe av det gamle ut;-) Var det ikke Homer Simpson som sa det? "How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive?" Hehe... Digger Homer. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Var det ikke Homer Simpson som sa det? "How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive?" Hehe... Digger Homer. Mulig det, men det skjedde også med Kelly Bundy. Hun var stolt fordi hun hadde lært noe på skolen, som f eks navnene på USAs tre første presidenter el lign, og skulle gledestrålende fortelle faren om det. Like etterpå ringer det på døra, og hun ser ut som et spørsmålstegn - hva er den lyden?? Broren forklarer faren at dessverre måtte noe annen kunnskap slippe taket for å få plass til nytt! ;-) 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Mulig det, men det skjedde også med Kelly Bundy. Hun var stolt fordi hun hadde lært noe på skolen, som f eks navnene på USAs tre første presidenter el lign, og skulle gledestrålende fortelle faren om det. Like etterpå ringer det på døra, og hun ser ut som et spørsmålstegn - hva er den lyden?? Broren forklarer faren at dessverre måtte noe annen kunnskap slippe taket for å få plass til nytt! ;-) Hmmm... Jeg holder fast på Homer-teorien min likevel. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Umulig for meg å si - jeg aner jo ikke hvor trøtt du er. Men det er ihvertfall bedre å ta seg en liten lur i ny og ne enn å gå i altfor mange timer uten søvn! En tidligere bruker på DOL, før din tid, snakket mye om at han var våken 48+ timer i strekk, og det var nok ikke så veldig lurt, for plutselig en dag outet han seg selv! Så derfor er mitt råd at det er bedre å være føre var og ta seg en lur i tide! :-) Sov godt. *fnis* 0 Siter
Piraye Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Umulig for meg å si - jeg aner jo ikke hvor trøtt du er. Men det er ihvertfall bedre å ta seg en liten lur i ny og ne enn å gå i altfor mange timer uten søvn! En tidligere bruker på DOL, før din tid, snakket mye om at han var våken 48+ timer i strekk, og det var nok ikke så veldig lurt, for plutselig en dag outet han seg selv! Så derfor er mitt råd at det er bedre å være føre var og ta seg en lur i tide! :-) Sov godt. *LOL* nice! 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Eventuelt øret, hvis man først skal benytte seg av faste uttrykk! ;-) Men ettersom dette uttrykket stammer fra før 1981, er det ikke sikkert han har fått det med seg;-) eller på puten?... trodde det var det det het jeg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Umulig for meg å si - jeg aner jo ikke hvor trøtt du er. Men det er ihvertfall bedre å ta seg en liten lur i ny og ne enn å gå i altfor mange timer uten søvn! En tidligere bruker på DOL, før din tid, snakket mye om at han var våken 48+ timer i strekk, og det var nok ikke så veldig lurt, for plutselig en dag outet han seg selv! Så derfor er mitt råd at det er bedre å være føre var og ta seg en lur i tide! :-) Sov godt. LOL! Den var elegant, morsan! 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 LOL! Den var elegant, morsan! Noen ganger er det best å være litt subtil...;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Noen ganger er det best å være litt subtil...;-) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 eller på puten?... trodde det var det det het jeg Ja, man ligger jo oftest bokstavelig sett på puten! ;-) Så det kan ikke være noe galt i å si det. Men å ta seg en på øret er et fast uttrykk. For å unngå google-treff som gjelder andre ting enn søvn (som f eks musikk), søkte jeg på "en liten en på øret" som fast uttrykk, og fikk 4 treff: http://www.google.no/search?hl=no&q=%22en+liten+en+p%C3%A5+%C3%B8ret%22&meta= 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Noen ganger er det best å være litt subtil...;-) Hehehe! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Mulig det, men det skjedde også med Kelly Bundy. Hun var stolt fordi hun hadde lært noe på skolen, som f eks navnene på USAs tre første presidenter el lign, og skulle gledestrålende fortelle faren om det. Like etterpå ringer det på døra, og hun ser ut som et spørsmålstegn - hva er den lyden?? Broren forklarer faren at dessverre måtte noe annen kunnskap slippe taket for å få plass til nytt! ;-) Hva dere vet om serier... På tv? 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Hva dere vet om serier... På tv? Det er ørten år siden jeg så på Bundy, da! :-) I forrige årtusen og vel så det. Nå for tiden går den i reprise midt på natta, så det får jeg sjelden med meg. Men ja, jeg har sett det på tv, ja. Har ikke serien på dvd el video, bare noen glimt på min personlige "harddisk" ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.