ylvali1365381015 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Det er ørten år siden jeg så på Bundy, da! :-) I forrige årtusen og vel så det. Nå for tiden går den i reprise midt på natta, så det får jeg sjelden med meg. Men ja, jeg har sett det på tv, ja. Har ikke serien på dvd el video, bare noen glimt på min personlige "harddisk" ;-) Er det den serien med en urteit far, en teit datter, en slesk mor og en usjarmerende sønn? Den var isåfall ganske dårlig, mener jeg å huske. Men nå har jeg ikke fulgt med på mange serier i mitt liv. Synes Frasier var bra, og Friends. Seinfeld. Men der stopper det. Nå ser jeg Krøniken. Likte også Vestavind da den gikk. Har jeg gammelmodig smak? 0 Siter
Peachy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Er det den serien med en urteit far, en teit datter, en slesk mor og en usjarmerende sønn? Den var isåfall ganske dårlig, mener jeg å huske. Men nå har jeg ikke fulgt med på mange serier i mitt liv. Synes Frasier var bra, og Friends. Seinfeld. Men der stopper det. Nå ser jeg Krøniken. Likte også Vestavind da den gikk. Har jeg gammelmodig smak? Krøniken er ferdig da. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Er det den serien med en urteit far, en teit datter, en slesk mor og en usjarmerende sønn? Den var isåfall ganske dårlig, mener jeg å huske. Men nå har jeg ikke fulgt med på mange serier i mitt liv. Synes Frasier var bra, og Friends. Seinfeld. Men der stopper det. Nå ser jeg Krøniken. Likte også Vestavind da den gikk. Har jeg gammelmodig smak? Jeg likte også Krøniken og Vestavind! :-) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Krøniken er ferdig da. I know. Jeg er tross alt ikke såå fjern at jeg tror jeg sitter og ser på en serie som gikk for lenge siden... ;-) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg likte også Krøniken og Vestavind! :-) Ok, da har jeg sikkert bra smak likevel! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.