Gå til innhold

Ettermiddagslur

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Det er ørten år siden jeg så på Bundy, da! :-) I forrige årtusen og vel så det.

Nå for tiden går den i reprise midt på natta, så det får jeg sjelden med meg.

Men ja, jeg har sett det på tv, ja. Har ikke serien på dvd el video, bare noen glimt på min personlige "harddisk" ;-)

Er det den serien med en urteit far, en teit datter, en slesk mor og en usjarmerende sønn?

Den var isåfall ganske dårlig, mener jeg å huske. Men nå har jeg ikke fulgt med på mange serier i mitt liv. Synes Frasier var bra, og Friends. Seinfeld. Men der stopper det.

Nå ser jeg Krøniken. Likte også Vestavind da den gikk. Har jeg gammelmodig smak?

Skrevet

Er det den serien med en urteit far, en teit datter, en slesk mor og en usjarmerende sønn?

Den var isåfall ganske dårlig, mener jeg å huske. Men nå har jeg ikke fulgt med på mange serier i mitt liv. Synes Frasier var bra, og Friends. Seinfeld. Men der stopper det.

Nå ser jeg Krøniken. Likte også Vestavind da den gikk. Har jeg gammelmodig smak?

Krøniken er ferdig da.

Skrevet

Jeg likte også Krøniken og Vestavind! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Krøniken er ferdig da.

I know. Jeg er tross alt ikke såå fjern at jeg tror jeg sitter og ser på en serie som gikk for lenge siden... ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg likte også Krøniken og Vestavind! :-)

Ok, da har jeg sikkert bra smak likevel! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...