Gå til innhold

Blir så forbanna!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe ekspert på forsvar mot hund, men en som hevdet å være det mente at en pose pepper i lommen kunne avverge en angripende hund (ved å kaste i ansiktet på den). I følge filmen stakk jo bikkja av etter sprayen, så det så jo ut til å virke ?

Så, (Dette spørmålet er fordi jeg faktisk lurer): hvorfor var det så dumt med pepperspray ?

Folk får jo det i trynet hele tiden av politiet, for mindre aggresiv oppførsel enn denne hunden.

Fordi hunden ble urolig av det og dermed vanskeligere å skyte.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hatsumomo

17

• citygirl

12

• morsan

11

• mynaeve

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fordi hunden ble urolig av det og dermed vanskeligere å skyte.

Jojo. Den så jo ikke ut til å være så veldig aggresiv når de begynte å spraye. Men jeg tror ikke de hadde tenkt å skyte den

Jeg skjønner at de ikke var gira på å bare gå bort til den heller.

Hva som skjedde rett før dette aner vi ikke, for vi var ikke der. For alt jeg vet sto de å venta på en hundefager når den begynte å bevege på seg.

Skrevet

Jojo. Den så jo ikke ut til å være så veldig aggresiv når de begynte å spraye. Men jeg tror ikke de hadde tenkt å skyte den

Jeg skjønner at de ikke var gira på å bare gå bort til den heller.

Hva som skjedde rett før dette aner vi ikke, for vi var ikke der. For alt jeg vet sto de å venta på en hundefager når den begynte å bevege på seg.

Fullstendig enig med deg på alle punkter!

Skrevet

"To politimenn fulgte etter den og sprayet den flere ganger med pepperspray, noe som gjorde hunden enda mer rasende."

Enda mer rasende?! For meg ser det heller ut som om hunden flykter for sitt liv.

Gjest Rrose
Skrevet

Dette så dramatisk ut og jeg syntes også synd på denne hunden.

Men slik situasjonen utviklet seg så hadde de ikke noe valg.

Om de var usedvanlig klønete klarer jeg ikke å utale meg om.

Det så ikke lett ut å få skutt en hund som løp slik.

petter smart
Skrevet

Hvordan mener du de skulle avlivet den? Tatt den med til veterinær og gitt den en sprøyte?

De måtte skyte den. Og det er mer humant med 15 skudd slik at en er sikker på at hunden er død, enn kun et par og kanskje bare skade hunden.

Jeg ser heller ikke poenget med tåregassen, muligens ble den brukt for å blinde hunden slik at den ikke stakk av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...