Gå til innhold

Gjettekonkurranse

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Gynekologisk psykolog. Nettbasert praksis. Jeg tror han er 19 år.

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

42

• santander

10

• Piraye

7

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173733903' post='3569559]

Virket bare som han outet seg med en gang...

Jeg har sett innlegg fra dem begge postet i på nøyaktig samme tid, så det hadde vært godt gjort i såfall.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173732015' post='3569501]

Er begrenset for hvor mye man rekker over på 20 år ;)

Hva du rekker på 20 år kommer jo an på om man snakker om total levetid eller tid tilbragt på Blindern! ;-)

Skrevet

I er bare "Høy på livet", som noen sa til meg nylig.

Det er ikke hver dag jeg blir utnevnt til allvitende.

Og så jeg som trodde at det var far som vet alt! ;-)

Skrevet

Er det Zakkoo som har byttet nick nok en gang?

Han er ikke en dag over 20. :-)

Angelica :o)
Skrevet

Jeg har sett innlegg fra dem begge postet i på nøyaktig samme tid, så det hadde vært godt gjort i såfall.

Ok. Det har jeg ikke sjekket :)

Skrevet

Hva du rekker på 20 år kommer jo an på om man snakker om total levetid eller tid tilbragt på Blindern! ;-)

AHA!

Det er 26 år på skole det er snakk om. Ikke leveår!

Skrevet

Er det Zakkoo som har byttet nick nok en gang?

Han er ikke en dag over 20. :-)

Jeg henger meg på deg jeg :)

Skrevet

"Guttestreker". Omhyggelig barnsliggjort. Slik EnLitenKattepus var omhyggelig pusete.

Hun som troller, skryter jo at hun er så flink til å etterlikne typer, og at hun har drevet med skuespill og slikt.

Jeg skulle ønske hun fant seg et annet sted å være. Det er ikke noe hyggelig her mer. Ikke særlig interessant heller.

Denne her er nok en ung gutt, og jeg tror jeg kunne satsa ganske mange sit-ups på at denne karen og pusekatta ikke er samme.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173729989' post='3569417]

Hmm.. Student?

Nemlig.

Skrevet

Tja, tipper han er en 18 år gammel datanerd som har gitt noen råd på nett og har sett en dame naken nedentil :-)

Koslig sagt.

Skrevet

Denne her er nok en ung gutt, og jeg tror jeg kunne satsa ganske mange sit-ups på at denne karen og pusekatta ikke er samme.

Men hun/han innrømmet det i en tråd her. At det er samme person.

Skrevet

Da er det veldig dumt å blande webdesign inn i dette, dumme, dumme santander.

Dum er jeg ikke, nope.

Skrevet

Er dette en lovlig tråd?

Jeg lette gjennom Norges lover før jeg trykte på send, men fant ingen paragraf som forhindret tråden.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173738031' post='3569667]

Men hun/han innrømmet det i en tråd her. At det er samme person.

zakkoo, creature og santander?

Mens h*n enda var Creature, sånn for noen dager siden :P, mener jeg det kom en innrømmelse. Men ikke såvidt jeg vet om nicket Santander. Nå prøver jeg riktignok å unngå denne karen så..

Men man trenger jo ikke være romforsker for å skjønne sammenhengen, reaksjonene og skrivemønsteret er likt. Og når et "spamnick" forsvinner så starter et annet som er så likt i reaksjon og skrivemønster..

Skrevet

Det er jo litt artig med en som er psykolog og webdesigner og jobber som gynekolog på si. Men tror ikke jeg ville gått til en slik gynekolog...

ylvali1365381015
Skrevet

Det er jo litt artig med en som er psykolog og webdesigner og jobber som gynekolog på si. Men tror ikke jeg ville gått til en slik gynekolog...

Hadde du villet gå til en slik webdesigner da?

Skrevet

Hadde du villet gå til en slik webdesigner da?

Det har jeg ikke tenkt så nøye over, men så for meg psykologiske rapporter om kvinnelige kjønnorganer sirlig lagt ut på en vakker webside.

ylvali1365381015
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt så nøye over, men så for meg psykologiske rapporter om kvinnelige kjønnorganer sirlig lagt ut på en vakker webside.

;-P

En vakker ide tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...