Gjest Snufser litt ... Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Så en annen skrev om ødelakt sofa og kanskje jeg kan få noen tips for min er litt mer ødelagt På lørdag må noen har hatt ett uhell i soffaen min, det var flere som sovnet her etter ett relativt fuktig nachpiel og noen må ha pisset i den. Hvem eller hvordan det skjedde vet ikke jeg men det var en svær dam under den på gulvet og det STINKER piss Hadde det vært en sofa med puter skulle jeg alltids klart å få vasket det men er hel skinnsofa. Tips til hvordan få bort dette? Har ikke råd til ny og ingen kommer til å innrømme det tror jeg, litt lei meg for dette 0 Siter
mynaeve Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Uffda!!! Her ville jeg spurt fagmenn om råd. Mer spesifikt; hvor mye såpevann tåler en skinnsofa. (Men samtidig så er nok sofaen ødelagt hvis du ikke prøver å vaske/spyle den ren) Makan til folk.. 0 Siter
Gjest Snufser litt ... Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Uffda!!! Her ville jeg spurt fagmenn om råd. Mer spesifikt; hvor mye såpevann tåler en skinnsofa. (Men samtidig så er nok sofaen ødelagt hvis du ikke prøver å vaske/spyle den ren) Makan til folk.. Det må i tilfelle bli en hel del såpevann for siden det var på gulvet er den gjennomtrukket av herlighetene Må vel bare kaste den og kjøpe noe brukt kanskje. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har fått høre at den sunlight såpen i fast form, er veldig fin å rense/vaske skinnsofaer med. Verdt et forsøk? 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det må i tilfelle bli en hel del såpevann for siden det var på gulvet er den gjennomtrukket av herlighetene Må vel bare kaste den og kjøpe noe brukt kanskje. Ring til en møbelsnekker eller møbeltapetserer og spør! Kan være det går an å reparere den. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Når man tisser i sofaen på fest, så er det nok gode sjanser for at synderen ikke husker stort av den delen av kvelden, så noen innrømmelse kan du nok ikke vente nei, hehe :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det må i tilfelle bli en hel del såpevann for siden det var på gulvet er den gjennomtrukket av herlighetene Må vel bare kaste den og kjøpe noe brukt kanskje. Kan jo bety at det meste rant tvers igjennom da, ettersom det var så mye på golvet? 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 De selger jo skinnrens på møbelbutikken. Du får finne på noe lurt for å komme inn i eventuelle sprekker. Lukt kan gå bort med å sette fram edikkvann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.