Gå til innhold

Ødelagt sofa nr.2

Anbefalte innlegg

Gjest Snufser litt ...
Skrevet

Så en annen skrev om ødelakt sofa og kanskje jeg kan få noen tips for min er litt mer ødelagt :P

På lørdag må noen har hatt ett uhell i soffaen min, det var flere som sovnet her etter ett relativt fuktig nachpiel og noen må ha pisset i den. Hvem eller hvordan det skjedde vet ikke jeg men det var en svær dam under den på gulvet og det STINKER piss :(

Hadde det vært en sofa med puter skulle jeg alltids klart å få vasket det men er hel skinnsofa.

Tips til hvordan få bort dette? Har ikke råd til ny og ingen kommer til å innrømme det tror jeg, litt lei meg for dette :(

Skrevet

Uffda!!! Her ville jeg spurt fagmenn om råd. Mer spesifikt; hvor mye såpevann tåler en skinnsofa. (Men samtidig så er nok sofaen ødelagt hvis du ikke prøver å vaske/spyle den ren)

Makan til folk..

Gjest Snufser litt ...
Skrevet

Uffda!!! Her ville jeg spurt fagmenn om råd. Mer spesifikt; hvor mye såpevann tåler en skinnsofa. (Men samtidig så er nok sofaen ødelagt hvis du ikke prøver å vaske/spyle den ren)

Makan til folk..

Det må i tilfelle bli en hel del såpevann for siden det var på gulvet er den gjennomtrukket av herlighetene :(

Må vel bare kaste den og kjøpe noe brukt kanskje.

Skrevet

Jeg har fått høre at den sunlight såpen i fast form, er veldig fin å rense/vaske skinnsofaer med. Verdt et forsøk?

ikke fast nick
Skrevet

Det må i tilfelle bli en hel del såpevann for siden det var på gulvet er den gjennomtrukket av herlighetene :(

Ring til en møbelsnekker eller møbeltapetserer og spør! Kan være det går an å reparere den.

Gjest gomle
Skrevet

Når man tisser i sofaen på fest, så er det nok gode sjanser for at synderen ikke husker stort av den delen av kvelden, så noen innrømmelse kan du nok ikke vente nei, hehe :-)

Gjest gomle
Skrevet

Kan jo bety at det meste rant tvers igjennom da, ettersom det var så mye på golvet?

Skrevet

De selger jo skinnrens på møbelbutikken. Du får finne på noe lurt for å komme inn i eventuelle sprekker. Lukt kan gå bort med å sette fram edikkvann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...