Gå til innhold

betatt

Anbefalte innlegg

Gjest Dustemor
Skrevet

Jeg er så utrolig betatt av en gutt, klarer ikke tenke på noe annet.... Blir gal..

Kan ikke kontakte han heller, da han har dame og barn..

Var ute med han i forrige uke, og jeg vet at han liker meg litt og, og at forholdet hans går dårlig.

Ikke så gøy å gå rundt å tenke på han hele tiden ...

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Skrevet

Han er heeeelt sikkert betatt av deg helt til den dagen du begynner å stille krav om at han skal forlate kone og barn for din skyld.

Eldste trikset i boka det der.

Gjest quando
Skrevet

Du er neppe gammel, når du bruker betegnelsen "gutt" på en voksen mann med famlie.

Skrevet

Du er neppe gammel, når du bruker betegnelsen "gutt" på en voksen mann med famlie.

*S* reagerte på det samme selv;-)

Gjest ikek bra, men sant
Skrevet

Finnes mange gutter med dame og barn, også i ung alder. Faktsik mange under 20 år også :o

Gjest Dustemor
Skrevet

Jeg er 25, mannfolk er vel gutter så lenge de lever.. :)

Jeg er iallefall jente -

Skrevet

"og at forholdet hans går dårlig"

aj, aj, aj, eldste trikset i trikse boka til gifte mannfolk! Ikke fall for den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...