Gå til innhold

"herjeleker" til innendørs bruk

Anbefalte innlegg

Tips til leker som en seksåring kan herje litt med/på, klatre og hoppe på som ikke trenger alt for stor plass? Svær trampoline er lite aktuelt. Men ellers er jeg åpen for uteleker også.

Guttungen elsker å hoppe i senga vår og i sofaen, men så har vi fått ny sofa, og det er ikke så bra at han herjer så mye i den....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270104-herjeleker-til-innend%C3%B8rs-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var liten hadde jeg ringer i taket og hjemmesydd (tror jeg) "tjukkas" til å legge under. Tjukkasen var ok å base i også, det var vel i prinsippet en stor, flat dongeripose fylt med oppklippet skumgummi. IKEA har flere typer slike leker, både takringer, ribbevegg (tror jeg, igjen), og ulike vippeleker, både brett i limtre og puter i forskjellige fasonger. Airexmatte er også et alternativ.

Mrs. Wallace

Da jeg var liten hadde jeg ringer i taket og hjemmesydd (tror jeg) "tjukkas" til å legge under. Tjukkasen var ok å base i også, det var vel i prinsippet en stor, flat dongeripose fylt med oppklippet skumgummi. IKEA har flere typer slike leker, både takringer, ribbevegg (tror jeg, igjen), og ulike vippeleker, både brett i limtre og puter i forskjellige fasonger. Airexmatte er også et alternativ.

Oi, jeg burde visst sjekket ditt svar før jeg skrev mitt. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...