Gå til innhold

Invitasjon til dåp

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Midt i amme- og kolikktåka trenger jeg forslag til tekst til dåpsinvitasjonene. Vil ikke ha det alt for formelt, gjerne litt søtt og koselig. Men ikke skrevet fra barnet, synes det er så teit når det står f.eks "Hei, vil du komme i min dåp? Klem fra Oliver" Eller jeg vet ikke. Jeg klarer ikke tenke. Kom med forslag samma hva.

Jeg går og legger meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270108-invitasjon-til-d%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære "ditt" og "datt" Vi ønsker dere velkommen til dåp for vår kjære lille________ søndag__/__ kl__.

Med hilsen fra ___________

På _______ sin dåpsdag ønsker vi dere velkommen til party party ;) (tulla)

Det er dåp for vår kjære _______ søndag__/__ kl__

Og vi vil samle hans/hennes nære og kjære til selskap -hos oss/ -_________ etter seremonien. Hjertelig velkommen.

Su innen __/__

Med vennlig hilsen (de stolte foreldre) Kari og Ola Nordmann

Kanskje? Det hadde vært fint med et kort vers i anledningen, men det har jeg ikke......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...