Gå til innhold

Dokument2, Terese ...

Anbefalte innlegg

Gjest tv-tittern
Skrevet

Tårene renner fortsatt, som hun har kommet seg siden sist vi møtte henne i Dokument2 .... jeg blir så sint så sint på helsenorge ...

Terese er kjempeheldig som har så ressurssterke foreldre !!

Skrevet

Ja dette var sterkt. Herlig å se at hun responderte på kjærligheten fra foreldrene, og også fra pleierene.

Men tenk så bittert.

Og jeg tenker på pappaen til Kristine, i "Kristine-saken". Hva føler han nå? Kunne hun ha fått et liv som var "verdt" nok for de fordømte legene? Slik at hun faktisk fikk leve videre?

Gjest kvitsymra
Skrevet

Ja dette var sterkt. Herlig å se at hun responderte på kjærligheten fra foreldrene, og også fra pleierene.

Men tenk så bittert.

Og jeg tenker på pappaen til Kristine, i "Kristine-saken". Hva føler han nå? Kunne hun ha fått et liv som var "verdt" nok for de fordømte legene? Slik at hun faktisk fikk leve videre?

På tide at vi sender haugevis med brev til Helseministeren og gi uttrykk på vår frustrasjon!

Dette er flaut i rike Norge!!!

Skrevet

På tide at vi sender haugevis med brev til Helseministeren og gi uttrykk på vår frustrasjon!

Dette er flaut i rike Norge!!!

Ja, det er riktig ille. God idé du kom med. Jammen flott at disse ressurssterke foreldrene i tillegg laget dokumentar. Tipper (Håper!!) mange blir veldig flaue. Og _gjør_ noe!!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg gråt jeg også. Og nå er jeg sint.

Det er en sterk historie. Hun har ressursterke foreldre, dessverre ikke alle som har det. Disse foreldrene er også sterke som har tatt kampen, og så delt den med oss.

Det er så mye grums i helsevesenet vårt, at jeg er helt skremt. Vi er folk som også får hjelp, der iblandt meg, men dessverre så mange som ikke får det.

Jeg brenner mer og mer for slike saker. Jeg har problem med og slå meg til ro med at jeg kan få hjelp, men ikke andre. ( Dette er en annen del av helsevesenet enn Therese er i)

Bare se på den utviklingen Therese har hatt, tenk hva hun kunne ha hatt om det hele ble startet opp når det burde.

Det er bra at ting kommer frem, media er ett nyttig verktøy her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...