pekkaline Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Stjeler diamanter, men hvordan ha nytte av det? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156785 Har du diamanter? Jeg har ikke, men er glad i gull. Hele 5 ringer på fingrene 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Han liker kanskje og se på dem? ;o) Jeg har en ring på meg, den er det 3 små diamanter i. Det er det eneste jeg bruker av edle stener og metall. Før hadde jeg gull i ørene, men siden jeg stadig camper på sykehuset, ble jeg lei av og måtte strippe av alt gull. Nå gir jeg ringen til sambo, så har han den på lillefingeren. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173739626' post='3569711] Han liker kanskje og se på dem? ;o) Jeg har en ring på meg, den er det 3 små diamanter i. Det er det eneste jeg bruker av edle stener og metall. Før hadde jeg gull i ørene, men siden jeg stadig camper på sykehuset, ble jeg lei av og måtte strippe av alt gull. Nå gir jeg ringen til sambo, så har han den på lillefingeren. Søtt at han har den på for deg da! Jeg bruker bare øre og hals smykker ved spesielle anledninger, men ringene føler jeg meg naken uten 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Søtt at han har den på for deg da! Jeg bruker bare øre og hals smykker ved spesielle anledninger, men ringene føler jeg meg naken uten Han har ikke noe valg ;o) Jeg kan låse inn personlige eiendeler på medisinrommet, men jeg synes det er så mye styr. Da kan heller han gå rundt og glitre litt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Diamanter er nok ikke det mest kompliserte å omsette. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 I got diamonds ;-) Har en ring i hvitt gull med en blinkende stein på. Hadde aldri trodd jeg skulle like sånt, men fikk av sambo etter siste fødsel, og elsker den :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.