Gå til innhold

Hva skal han med det?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Han liker kanskje og se på dem? ;o)

Jeg har en ring på meg, den er det 3 små diamanter i. Det er det eneste jeg bruker av edle stener og metall. Før hadde jeg gull i ørene, men siden jeg stadig camper på sykehuset, ble jeg lei av og måtte strippe av alt gull.

Nå gir jeg ringen til sambo, så har han den på lillefingeren.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173739626' post='3569711]

Han liker kanskje og se på dem? ;o)

Jeg har en ring på meg, den er det 3 små diamanter i. Det er det eneste jeg bruker av edle stener og metall. Før hadde jeg gull i ørene, men siden jeg stadig camper på sykehuset, ble jeg lei av og måtte strippe av alt gull.

Nå gir jeg ringen til sambo, så har han den på lillefingeren.

Søtt at han har den på for deg da! Jeg bruker bare øre og hals smykker ved spesielle anledninger, men ringene føler jeg meg naken uten :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Søtt at han har den på for deg da! Jeg bruker bare øre og hals smykker ved spesielle anledninger, men ringene føler jeg meg naken uten :)

Han har ikke noe valg ;o)

Jeg kan låse inn personlige eiendeler på medisinrommet, men jeg synes det er så mye styr. Da kan heller han gå rundt og glitre litt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Diamanter er nok ikke det mest kompliserte å omsette.

Skrevet

I got diamonds ;-)

Har en ring i hvitt gull med en blinkende stein på. Hadde aldri trodd jeg skulle like sånt, men fikk av sambo etter siste fødsel, og elsker den :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...