Gå til innhold

50 armhevinger

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Bruker man ikke muskelen bak på overarmen, triceps?

Sist jeg prøvde kjentes det som jeg brukte de fleste musklene i armen :-)

Men sikkert mest den du nevner, ja.

Skrevet

Ikke nødvendigvis sterk, men sterk ift egenvekta. Spesielt hvis du er jente og ikke har altfor store brød.

Skrevet

Du er i hvert fall ganske utholdende. Hvor sterk du er avhenger også av hvor mye du veier.

Selv tar jeg noe mer enn det, nærmer meg 50 år, og veier over 80 kg.

Bare så du har noe å strekke deg mot...:-)

50 år, du er gammel!

Gjest Mr. Ball
Skrevet

øh, ikke? Dette er ikke min spesialitet, innrømmer det. Men trodde den store muskelen i overarmen som man bruker ved pushups kalles biceps, jeg.

:)

Neida.

Ved pushups bruker du mest pectoralis major (bryst), triceps brachii (armstrekker) og deltoideus (skuldre).

Gjest Elextra
Skrevet

:)

Neida.

Ved pushups bruker du mest pectoralis major (bryst), triceps brachii (armstrekker) og deltoideus (skuldre).

Eh, takk. Hva du vet.

Skrevet

Sist jeg prøvde kjentes det som jeg brukte de fleste musklene i armen :-)

Men sikkert mest den du nevner, ja.

Jeg har tatt 20 i dag og det dirrer enda ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har tatt 20 i dag og det dirrer enda ;o)

Oi, du er sterk!

Jeg jukser når jeg tar dem, jeg har knærne i bakken. Tar godt på det også...

Skrevet

Oi, du er sterk!

Jeg jukser når jeg tar dem, jeg har knærne i bakken. Tar godt på det også...

Jeg har også knærne i gulvet da. Ellers så blir jeg helt knekt i ryggen :o)

Skrevet

50 år, du er gammel!

he-he....det er enda noen år før jeg når den "grensen" (50), men det viktigste er hvor gammel man føler seg (og oppfører seg).

Og skulle jeg ta utgangspunkt i det, så er det leeeenge til jeg blir 50...:-)

Skrevet

he-he....det er enda noen år før jeg når den "grensen" (50), men det viktigste er hvor gammel man føler seg (og oppfører seg).

Og skulle jeg ta utgangspunkt i det, så er det leeeenge til jeg blir 50...:-)

Jaha, er det sånn det fungere.

Jeg satser på å bli gammel og gretten, for min del, etter fylte 30 år:-)

Skrevet

Jaha, er det sånn det fungere.

Jeg satser på å bli gammel og gretten, for min del, etter fylte 30 år:-)

Bare vent - jeg tror nok du kommer til å endre det sysnpunktet etterhvert som du får noen år til på baken...:-) Jeg kan love deg at livet ikke "slutter" etter 30, 40 eller 50, men heller tvert om - så lenge du ikke selv ønsker det da. Det finnes noen "tragiske" eksempler på det, men for de fleste så har livet så vidt begynt når de er i 20 årene:-)

Skrevet

Bare vent - jeg tror nok du kommer til å endre det sysnpunktet etterhvert som du får noen år til på baken...:-) Jeg kan love deg at livet ikke "slutter" etter 30, 40 eller 50, men heller tvert om - så lenge du ikke selv ønsker det da. Det finnes noen "tragiske" eksempler på det, men for de fleste så har livet så vidt begynt når de er i 20 årene:-)

Ok. Kanskje livet begynner ved 30, rett og slett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...