Gå til innhold

vondt i arm/skulder

Anbefalte innlegg

Gjest har-pcen-skylda?
Skrevet

Jeg begynte i fast jobb i januar. Det er min første ordentlige jobb.

Dagene tilbringes foran PCen og det er veldig ofte stress og travelt.

De siste ukene har jeg fått veldig vondt i begge skuldrene og høyre arm. Kan dette ha en sammenheng med jobben?

Jeg trener regelmessig på sats.

Vil det hjelpe meg å gå til regelmessig massasje eller kansje fysioterapi? Jeg elsker jobben min, så den viker ikke:)

Skrevet

Ja, vil helt klart anbefale å ta en tur til fysioterapeut før plagene blir verre. Så lærer du deg litt øvelser du kan gjøre innimellom.

Ta det før plagene setter seg skikkelig!

Gjest har-pcen-skylda?
Skrevet

Ja, vil helt klart anbefale å ta en tur til fysioterapeut før plagene blir verre. Så lærer du deg litt øvelser du kan gjøre innimellom.

Ta det før plagene setter seg skikkelig!

Takk for svar!

Er det noen som vet om en bra (og ikke altfor dyr) fysioterapeut i Oslo? Gjerne Oslo vest/sentrum.

Skrevet

Takk for svar!

Er det noen som vet om en bra (og ikke altfor dyr) fysioterapeut i Oslo? Gjerne Oslo vest/sentrum.

Jeg vil anbefale Erik Maxe, Huitfeldtsgate fysikalske i Vika.

Flink OG morsom :-)

Gjest Rrose
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å se på arbeidsplassen din. Mulig at du holder hånden for høyt oppe. Du burde ta hyppige pauser hvor du strekker ut. I tillegg vil massasje være bra for å få løst opp i dette. Gode massører får du f.eksempel på Klinikk for alle!

Skrevet

Pass på å ha stolen høy nok i forhold til tastaturet. Ellers har du fått tipsene du trenger ja. God beding! Ikke vent, gjør noe med det nå. Jeg sitter sykemeldt på andre uka med de plagene (av andre årsaker). Betent, æsj. Bestill timen i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...