Gå til innhold

Hva gjør dere ift jobben når barnehagen er stengt ?

Anbefalte innlegg

Gjest planleggingsdag snart....

Hei. Hva gjøre dere ift jobben når barenhagener stengt pga planlegging mv.

Når dere tar fri fra jobb må dere avspasere eller får dere permisjon m/u lønn?

Må dere søke om dette på forhånd ?

jeg er slev ansatt i staten

Lurer

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Jeg har aldri hørt om noen som får fri med lønn når det er planleggingsdag i barnehagen. Slike dager vet man jo om på forhånd, og kan selv planlegge i forhold til.

Vi forsøker ofte å få barnevakt slike dager. Går ikke det, tar vi enten en avspaseringsdag eller en feriedag.

Avspasering eller feriedag. Skulle ønske vi hadde noen spreke besteforeldre å sende ungene til på slike dager, men det har vi dessverre ikke.

Problemet med spreke besteforeldre er jo at de gjerne jobber mer enn barna sine.....Det gjør iallefall mine foreldre.

Hilsen

Annonse

Problemet med spreke besteforeldre er jo at de gjerne jobber mer enn barna sine.....Det gjør iallefall mine foreldre.

Hilsen

Mine har en besteforelder i live, han har riktignok en litt sprekere samboer, men jeg tror en hel dag med mine to ville vært i meste laget for dem.

Mine har en besteforelder i live, han har riktignok en litt sprekere samboer, men jeg tror en hel dag med mine to ville vært i meste laget for dem.

Skal ikke klage jeg.

Mine har unge besteforeldre, to av de er mer enn i full jobb, og de to andre er uføretrygdet, men i form nok til å ha alle 3 ei hel helg om nødvendig.

De har også grandtante og grandonkel som er spreke og ei oldemor på snart 81 som de også kan være hos hvis nødvendig.

Vi har et godt nettverk, men ikke særlig flinke til å bruke det da :-)

Psst, ikke si noe, men jeg liker nemlig å ta meg fri fra jobben....... :-)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...