Gå til innhold

Jeg vil melde meg på Farmen neste år!

Anbefalte innlegg

Gjest farm-ukyndig
Skrevet

Noen her som blir med? Og noen som vet om det blir ny innspilling til sommeren/høsten?

Skrevet

Faktisk ingenting. Pussig nok, for som barnebarn av en gullsmed har jeg masse smykker, ringer o.l.

Men bruker det bare om jeg skal pynte meg. Føler meg rett og slett ikke så vel med slikt på.

Gjest farm-ukyndig
Skrevet

Oi, sorry. Det havnet veldig feil. :-)

Jaja. jeg fikk da iallefall et svar - om ikke annet :P

Skrevet

Jaja. jeg fikk da iallefall et svar - om ikke annet :P

Haha, sorry. :-) Men jeg kunne forresten ikke meldt meg på Farmen. Er altfor hissig og hadde flydd i strupen på samtlige etter kort tid. ;o)

Frøken eple
Skrevet

Da sees vi der ;o) Jeg har også lyst.

Gjest farm-ukyndig
Skrevet

Da sees vi der ;o) Jeg har også lyst.

Ok, see you! Jeg blir hun som ikke har den grønneste anelse om gårdsbruk :P Men jeg skal nok ligge i hardtrening hvis jeg blir valgt ut til å være med!

Gjest farm-ukyndig
Skrevet

Haha, sorry. :-) Men jeg kunne forresten ikke meldt meg på Farmen. Er altfor hissig og hadde flydd i strupen på samtlige etter kort tid. ;o)

Det er det som er god tv-underholdning, så du ville garantert blitt med hvis du søkte ;)

Skrevet

Faktisk ingenting. Pussig nok, for som barnebarn av en gullsmed har jeg masse smykker, ringer o.l.

Men bruker det bare om jeg skal pynte meg. Føler meg rett og slett ikke så vel med slikt på.

*S*

Skrevet

*S*

;-) Men det hadde kanskje blitt god tv? Bortsett fra at jeg sikkert hadde vært nødt til å rømme landet etterpå.

Neida, jeg er ganske snill, sånn helt egentlig. Men oppførselen til enkelte på årets Farmen, og for ikke å snakke om tidligere års omganger, gjør at det bobler litt inni meg. :-)

Skrevet

Lov meg å lage en t-skjorte med logo på da! DOL :))

Gjest farm-ukyndig
Skrevet

Lov meg å lage en t-skjorte med logo på da! DOL :))

Klart jeg skal! Kan lage en drøss med logo t-skjorter! Takk for tipset :D DOL skal iallefall stå på en av dem, til ære for dere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...