Gjest farm-ukyndig Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Noen her som blir med? Og noen som vet om det blir ny innspilling til sommeren/høsten? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Faktisk ingenting. Pussig nok, for som barnebarn av en gullsmed har jeg masse smykker, ringer o.l. Men bruker det bare om jeg skal pynte meg. Føler meg rett og slett ikke så vel med slikt på. 0 Siter
Gjest farm-ukyndig Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Oi, sorry. Det havnet veldig feil. :-) Jaja. jeg fikk da iallefall et svar - om ikke annet 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jaja. jeg fikk da iallefall et svar - om ikke annet Haha, sorry. :-) Men jeg kunne forresten ikke meldt meg på Farmen. Er altfor hissig og hadde flydd i strupen på samtlige etter kort tid. ;o) 0 Siter
Frøken eple Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Da sees vi der ;o) Jeg har også lyst. 0 Siter
Gjest farm-ukyndig Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Da sees vi der ;o) Jeg har også lyst. Ok, see you! Jeg blir hun som ikke har den grønneste anelse om gårdsbruk Men jeg skal nok ligge i hardtrening hvis jeg blir valgt ut til å være med! 0 Siter
Gjest farm-ukyndig Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Haha, sorry. :-) Men jeg kunne forresten ikke meldt meg på Farmen. Er altfor hissig og hadde flydd i strupen på samtlige etter kort tid. ;o) Det er det som er god tv-underholdning, så du ville garantert blitt med hvis du søkte 0 Siter
org Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Faktisk ingenting. Pussig nok, for som barnebarn av en gullsmed har jeg masse smykker, ringer o.l. Men bruker det bare om jeg skal pynte meg. Føler meg rett og slett ikke så vel med slikt på. *S* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *S* ;-) Men det hadde kanskje blitt god tv? Bortsett fra at jeg sikkert hadde vært nødt til å rømme landet etterpå. Neida, jeg er ganske snill, sånn helt egentlig. Men oppførselen til enkelte på årets Farmen, og for ikke å snakke om tidligere års omganger, gjør at det bobler litt inni meg. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Lov meg å lage en t-skjorte med logo på da! DOL ) 0 Siter
Gjest farm-ukyndig Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Lov meg å lage en t-skjorte med logo på da! DOL ) Klart jeg skal! Kan lage en drøss med logo t-skjorter! Takk for tipset DOL skal iallefall stå på en av dem, til ære for dere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.