Gå til innhold

Tar du telefonen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har et godt forhold til mine svigers.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caloni Makaroni

4

• Hatsumomo

2

• ylvali1365381015

2

• santander

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det gjør jeg med den største selvfølge (så du det Caloni).

Jeg kosesnakker masse med svigermor flere ganger i uka. Og svigerfar og jeg kan også tulle masse i telefonen.

Skrevet

Nei. Har et dårlig forhold til dem, spesielt mora.

Faren er grei nok, prater ikke så mye uansett. Mora er et hespetre av en kjerring. Har aldri sagt det til dama, men hun er umulig å prate med. Det fosser ut av kjeften på henne, og det virker som hun aldri lytter til det jeg sier uansett, bare tenker på hva det neste hun skal si. Ja, det virker nesten som hun nesten ikke enser hva jeg sier, bare prater med seg selv. Utrolig slitsomt.

Så nei, jeg tar ikke telefonen.

Gjest Pontiac
Skrevet

*ler*

Her er svigemor skikkelig kjekk, skal hun prate med gubben så ringer hun på hans mobil, skal hun prate med meg så ringer hun på min, og øsnker hun å prate med hvem som helst eller barna så ringer hun på hustelefon :D

Min svigemor er forøvrig en veldig søt dame.

Skrevet

Nei, gjør nok ikke det.

Tar den knapt om vi er to i huset heller.

Skrevet

Nei, gjør nok ikke det.

Tar den knapt om vi er to i huset heller.

Tar du tlf fra dine egne foreldre da?

Caloni Makaroni
Skrevet

Enig med deg. En ting er jo at så lenge de som ringer ikke vet om du er hjemme eller ikke, så må det plage dem minimalt at du ikke tar telefonen. Jeg annonserer da ikke for noen at jeg ikke hadde tid, eller rett og slett ikke orket å snakke med Tore Beate da h*n ringte.

Det er min tid det er snakk om, og jeg vil faktisk selv bestemme over den tida jeg har til rådighet.

Akkurat det jeg mener!

Dessuten tror jeg ikke jeg hadde turt å snakke med noen som heter Tore Beate :o

Skrevet

Tar du tlf fra dine egne foreldre da?

Ja, tar telefonen fra numre jeg kjenne igjen da!

Men vi har så grusomt med telefonselgere, så ukjente numre driter jeg i. Og svigerforeldrene, er ikke så glad i preike med dem da moren blir aldri ferdig.

ylvali1365381015
Skrevet

Akkurat det jeg mener!

Dessuten tror jeg ikke jeg hadde turt å snakke med noen som heter Tore Beate :o

Knis! :-) Ikke jeg heller tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...