Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vet ikke om dere husker det, men skrev et innlegg her om fødselen min (+mye styr) for noen uker siden.

Vil bare si at ting går mye bedre nå. Hodepinen er borte (kjenner litt over øynene innimellom) og ryggen er mye bedre. Skal ha 10 fysikalske behandlinger, så håper at det fikser resten.

Ellers er formen stigende, merker at jeg har litt mer energi. Manglende søvn har jeg også klart å venne meg til nå. Har slitt med bronkitt i snart 3 uker, men etter antibiotikakur så er det også på vei tilbake.

Alt i alt så er livet som tobarnsmor nå ganske ålreit. Storejenta er superstolt og flink til å hjelpe, og lillegull vokser og smiler og er så god atte. Han er forresten 3 uker gammel idag.

Ha en fin-fin dag alle sammen!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270150-n%C3%A5-g%C3%A5r-ting-mye-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...