Gå til innhold

FU:på venteværelset hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL for en historie!! :-)

Ja ja, man kan ihvertfall si at det er fint at damene kan finne en slags glede i at de tross alt har det verre enn andre! ;-)

Jeg har i mitt liv også støtt på noen adskillig yngre eksemplarer som også konkurrerer i hvem-har-det-verst.

Nesten litt fristende å replisere tørt: "Gratulerer, da!" ;-)

Historien minner meg forresten om vitsen om lillesøster som klagde over at storesøster fikk "alt":

"Storesøster får tannregulering, briller og ortopediske sko! Jeg får INGENTING, jeg! "

hehe :)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• morsan

4

• Hønemoren

2

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Fortsett slik du. Godt du holder deg frisk! :)

Har planer om det, ja! :D

Gjest mandolina
Skrevet

LOL for en historie!! :-)

Ja ja, man kan ihvertfall si at det er fint at damene kan finne en slags glede i at de tross alt har det verre enn andre! ;-)

Jeg har i mitt liv også støtt på noen adskillig yngre eksemplarer som også konkurrerer i hvem-har-det-verst.

Nesten litt fristende å replisere tørt: "Gratulerer, da!" ;-)

Historien minner meg forresten om vitsen om lillesøster som klagde over at storesøster fikk "alt":

"Storesøster får tannregulering, briller og ortopediske sko! Jeg får INGENTING, jeg! "

:)

Skrevet

Jeg har fastlegen min i nabokommunen, så jeg treffer sjelden kjente på legekontoret.

Jeg overhørte en gang en samtale mellom to damer, der de diskuterte frikort. Den ene hadde nådd beløpsgrensen og fått seg frikort for "leeeenge" siden og var nok ganske så kry over det, den andre kom til å nå grensen den dagen, men virket noe snurt fordi hun ikke var først.

Dette var 1. februar, og frikortoppsparing starter som kjent ved nyttår.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har fastlegen min i nabokommunen, så jeg treffer sjelden kjente på legekontoret.

Jeg overhørte en gang en samtale mellom to damer, der de diskuterte frikort. Den ene hadde nådd beløpsgrensen og fått seg frikort for "leeeenge" siden og var nok ganske så kry over det, den andre kom til å nå grensen den dagen, men virket noe snurt fordi hun ikke var først.

Tenk å være kry av å være syk.

Hilsen

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, jeg var ikke innblandet i diskusjonen, men da jeg var mye yngre enn dem, var diskusjonen jo rett mot meg, at jeg som var så ung kunne da ikke være så syk som de hadde vært.

På det tidspunkt var jeg for syk til å snakke med dem, og ble jo også operert dagen etterpå.

Etter operasjonen ble jeg plasert på naborommet, sykepleierne hadde oppfattet situasjonen og sa bare: "Vi mener at du vil ha det bedre på dette rommet."

Hilsen

Har

selv

møtt

noen

slike

gamle,

men

ikke

sykehuset.

De

sier

at

jeg

som

er

ung

kan

ikke

være

mye

syk!

Det

er

lett

det

om

en

født

med

noe.

Noen

av

de

gamle

burde

ha

respekt

for

oss

unge.

det

er

bra

at

sykepleierne

at

du

kom

til

å

ha

det

bedre

naborommet.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, jeg var ikke innblandet i diskusjonen, men da jeg var mye yngre enn dem, var diskusjonen jo rett mot meg, at jeg som var så ung kunne da ikke være så syk som de hadde vært.

På det tidspunkt var jeg for syk til å snakke med dem, og ble jo også operert dagen etterpå.

Etter operasjonen ble jeg plasert på naborommet, sykepleierne hadde oppfattet situasjonen og sa bare: "Vi mener at du vil ha det bedre på dette rommet."

Hilsen

Har

selv

møtt

noen

slike

gamle,

men

ikke

sykehuset.

De

sier

at

jeg

som

er

ung

kan

ikke

være

mye

syk!

Det

er

lett

det

om

en

født

med

noe.

Noen

av

de

gamle

burde

ha

respekt

for

oss

unge.

det

er

bra

at

sykepleierne

at

du

kom

til

å

ha

det

bedre

naborommet.

Skrevet

Treffer svært sjeldent på kjentfolk. om jeg gjør det, så hilser vi, og fortsetter å lese se & hør, norsk ukeblad osv

Skrevet

Jeg spør aldri folk (kjente eller ukjente) hva de skal hos legen. Jeg unnlater dessuten å svare om de spør meg, enten jeg skal ha GU eller kikes i ørene :o)

Men jeg HAR opplevd at folk kommer inn i resepsjonen og nærmest henger over meg mens jeg snakker med legesekretæren. Da ber jeg dem høflig om å gå ut på venteværelset og ente på tur. En dame sa sågar til meg at "jeg skal være snar, skal jo bare hente resepen min."

Skrevet

*rister på hodet* Hver sin interesse sier nå jeg :)

Skrevet

Treffer svært sjeldent på kjentfolk. om jeg gjør det, så hilser vi, og fortsetter å lese se & hør, norsk ukeblad osv

Hehe, ukeblader er ok. Det er nesten så man ikke vil inn til tannlege/lege med det samme ;)

Skrevet

Jeg spør aldri folk (kjente eller ukjente) hva de skal hos legen. Jeg unnlater dessuten å svare om de spør meg, enten jeg skal ha GU eller kikes i ørene :o)

Men jeg HAR opplevd at folk kommer inn i resepsjonen og nærmest henger over meg mens jeg snakker med legesekretæren. Da ber jeg dem høflig om å gå ut på venteværelset og ente på tur. En dame sa sågar til meg at "jeg skal være snar, skal jo bare hente resepen min."

Der jeg går finnes ingen markering foran skranken. Så der henger folk over disken mens jeg snakker med dem. Det er kjipt!

Skrevet

Jeg har bare vært borti legekontor der det står uttrykkelig beskjed på glassdøre inn til "damen i skranken" at det bare skal stå en der om gangen.

Folk står pent og venter utenfor døra til forrige person er ferdig.

Skrevet

Jeg treffer aldri noen kjente der. Hvis jeg hadde truffet noen jeg kjente der, ville jeg sikkert sagt noe om hvorfor jeg var der. Hvis det ikke var noe veldig pinlig da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg snakker alltid om sykdom når jeg møter kjente på venterommet. Synes spesielt det er artig når de har kjønnssykdommer. Da passer jeg på å snakke spesielt høyt, spørre om hvem de har fått det av og om det var verdt det, og så rister jeg moraliserende på hodet og sier, "huff, huff" og "jaja, det var enda godt du ikke fikk skabb denne gangen også".

Jeg elsker å møte kjentfolk med kjønnssykdommer når venteværelset er fullt av folk.

Skrevet

Ja, jeg snakker alltid om sykdom når jeg møter kjente på venterommet. Synes spesielt det er artig når de har kjønnssykdommer. Da passer jeg på å snakke spesielt høyt, spørre om hvem de har fått det av og om det var verdt det, og så rister jeg moraliserende på hodet og sier, "huff, huff" og "jaja, det var enda godt du ikke fikk skabb denne gangen også".

Jeg elsker å møte kjentfolk med kjønnssykdommer når venteværelset er fullt av folk.

morsomt..

Skrevet

Det

skal

liksom

være

finere

bærum

sykehus:)

Alle

tror

bærum

er

bra!

Selv

kommer

jeg

ikke

langt

unna

der!

Jeg

har

ligget

Ullevål

som

barn

(tilhører

ikke

det

sykehuset

til

vanlig,

ikke

oslo

heller)

og

det

er

jeg

litt

stolt

av!

Rart

med

det.

Men

bærum

er

ikke

noe

bedre;)

Bærum sykehus er godt nok. Mange flinke folk der, men likte ikke en svensk lege der.

Skrevet

Treffer av og til kjente, og snakker gjerne om alt mulig annet enn sykdom :)

Gjest mandolina
Skrevet

Bærum sykehus er godt nok. Mange flinke folk der, men likte ikke en svensk lege der.

Det er sikkert 50 år siden at dama var innlagt der, mye er forandret siden den tid.

Historien min er ikke så gammel da, men dama var gammel, og det hadde vært i hennes unge år.

Hilsen

Skrevet

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...