pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 LOL for en historie!! :-) Ja ja, man kan ihvertfall si at det er fint at damene kan finne en slags glede i at de tross alt har det verre enn andre! ;-) Jeg har i mitt liv også støtt på noen adskillig yngre eksemplarer som også konkurrerer i hvem-har-det-verst. Nesten litt fristende å replisere tørt: "Gratulerer, da!" ;-) Historien minner meg forresten om vitsen om lillesøster som klagde over at storesøster fikk "alt": "Storesøster får tannregulering, briller og ortopediske sko! Jeg får INGENTING, jeg! " hehe 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Fortsett slik du. Godt du holder deg frisk! Har planer om det, ja! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 LOL for en historie!! :-) Ja ja, man kan ihvertfall si at det er fint at damene kan finne en slags glede i at de tross alt har det verre enn andre! ;-) Jeg har i mitt liv også støtt på noen adskillig yngre eksemplarer som også konkurrerer i hvem-har-det-verst. Nesten litt fristende å replisere tørt: "Gratulerer, da!" ;-) Historien minner meg forresten om vitsen om lillesøster som klagde over at storesøster fikk "alt": "Storesøster får tannregulering, briller og ortopediske sko! Jeg får INGENTING, jeg! " 0 Siter
April Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har fastlegen min i nabokommunen, så jeg treffer sjelden kjente på legekontoret. Jeg overhørte en gang en samtale mellom to damer, der de diskuterte frikort. Den ene hadde nådd beløpsgrensen og fått seg frikort for "leeeenge" siden og var nok ganske så kry over det, den andre kom til å nå grensen den dagen, men virket noe snurt fordi hun ikke var først. Dette var 1. februar, og frikortoppsparing starter som kjent ved nyttår. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har fastlegen min i nabokommunen, så jeg treffer sjelden kjente på legekontoret. Jeg overhørte en gang en samtale mellom to damer, der de diskuterte frikort. Den ene hadde nådd beløpsgrensen og fått seg frikort for "leeeenge" siden og var nok ganske så kry over det, den andre kom til å nå grensen den dagen, men virket noe snurt fordi hun ikke var først. Dette var 1. februar, og frikortoppsparing starter som kjent ved nyttår. Tenk å være kry av å være syk. Hilsen 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg var ikke innblandet i diskusjonen, men da jeg var mye yngre enn dem, var diskusjonen jo rett mot meg, at jeg som var så ung kunne da ikke være så syk som de hadde vært. På det tidspunkt var jeg for syk til å snakke med dem, og ble jo også operert dagen etterpå. Etter operasjonen ble jeg plasert på naborommet, sykepleierne hadde oppfattet situasjonen og sa bare: "Vi mener at du vil ha det bedre på dette rommet." Hilsen Har selv møtt noen slike gamle, men ikke på sykehuset. De sier at jeg som er så ung kan ikke være så mye syk! Det er lett det om en født med noe. Noen av de gamle burde ha respekt for oss unge. Så det er bra at sykepleierne så at du kom til å ha det bedre på naborommet. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg var ikke innblandet i diskusjonen, men da jeg var mye yngre enn dem, var diskusjonen jo rett mot meg, at jeg som var så ung kunne da ikke være så syk som de hadde vært. På det tidspunkt var jeg for syk til å snakke med dem, og ble jo også operert dagen etterpå. Etter operasjonen ble jeg plasert på naborommet, sykepleierne hadde oppfattet situasjonen og sa bare: "Vi mener at du vil ha det bedre på dette rommet." Hilsen Har selv møtt noen slike gamle, men ikke på sykehuset. De sier at jeg som er så ung kan ikke være så mye syk! Det er lett det om en født med noe. Noen av de gamle burde ha respekt for oss unge. Så det er bra at sykepleierne så at du kom til å ha det bedre på naborommet. 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Treffer svært sjeldent på kjentfolk. om jeg gjør det, så hilser vi, og fortsetter å lese se & hør, norsk ukeblad osv 0 Siter
muriel Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg spør aldri folk (kjente eller ukjente) hva de skal hos legen. Jeg unnlater dessuten å svare om de spør meg, enten jeg skal ha GU eller kikes i ørene ) Men jeg HAR opplevd at folk kommer inn i resepsjonen og nærmest henger over meg mens jeg snakker med legesekretæren. Da ber jeg dem høflig om å gå ut på venteværelset og ente på tur. En dame sa sågar til meg at "jeg skal være snar, skal jo bare hente resepen min." 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Jeg har fastlegen min i nabokommunen, så jeg treffer sjelden kjente på legekontoret. Jeg overhørte en gang en samtale mellom to damer, der de diskuterte frikort. Den ene hadde nådd beløpsgrensen og fått seg frikort for "leeeenge" siden og var nok ganske så kry over det, den andre kom til å nå grensen den dagen, men virket noe snurt fordi hun ikke var først. Dette var 1. februar, og frikortoppsparing starter som kjent ved nyttår. *rister på hodet* Hver sin interesse sier nå jeg 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Treffer svært sjeldent på kjentfolk. om jeg gjør det, så hilser vi, og fortsetter å lese se & hør, norsk ukeblad osv Hehe, ukeblader er ok. Det er nesten så man ikke vil inn til tannlege/lege med det samme 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Jeg spør aldri folk (kjente eller ukjente) hva de skal hos legen. Jeg unnlater dessuten å svare om de spør meg, enten jeg skal ha GU eller kikes i ørene ) Men jeg HAR opplevd at folk kommer inn i resepsjonen og nærmest henger over meg mens jeg snakker med legesekretæren. Da ber jeg dem høflig om å gå ut på venteværelset og ente på tur. En dame sa sågar til meg at "jeg skal være snar, skal jo bare hente resepen min." Der jeg går finnes ingen markering foran skranken. Så der henger folk over disken mens jeg snakker med dem. Det er kjipt! 0 Siter
morsan Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg spør aldri folk (kjente eller ukjente) hva de skal hos legen. Jeg unnlater dessuten å svare om de spør meg, enten jeg skal ha GU eller kikes i ørene ) Men jeg HAR opplevd at folk kommer inn i resepsjonen og nærmest henger over meg mens jeg snakker med legesekretæren. Da ber jeg dem høflig om å gå ut på venteværelset og ente på tur. En dame sa sågar til meg at "jeg skal være snar, skal jo bare hente resepen min." Jeg har bare vært borti legekontor der det står uttrykkelig beskjed på glassdøre inn til "damen i skranken" at det bare skal stå en der om gangen. Folk står pent og venter utenfor døra til forrige person er ferdig. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg treffer aldri noen kjente der. Hvis jeg hadde truffet noen jeg kjente der, ville jeg sikkert sagt noe om hvorfor jeg var der. Hvis det ikke var noe veldig pinlig da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg snakker alltid om sykdom når jeg møter kjente på venterommet. Synes spesielt det er artig når de har kjønnssykdommer. Da passer jeg på å snakke spesielt høyt, spørre om hvem de har fått det av og om det var verdt det, og så rister jeg moraliserende på hodet og sier, "huff, huff" og "jaja, det var enda godt du ikke fikk skabb denne gangen også". Jeg elsker å møte kjentfolk med kjønnssykdommer når venteværelset er fullt av folk. 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg snakker alltid om sykdom når jeg møter kjente på venterommet. Synes spesielt det er artig når de har kjønnssykdommer. Da passer jeg på å snakke spesielt høyt, spørre om hvem de har fått det av og om det var verdt det, og så rister jeg moraliserende på hodet og sier, "huff, huff" og "jaja, det var enda godt du ikke fikk skabb denne gangen også". Jeg elsker å møte kjentfolk med kjønnssykdommer når venteværelset er fullt av folk. morsomt.. 0 Siter
en mann Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det skal liksom være så finere på bærum sykehus:) Alle tror bærum er så bra! Selv kommer jeg ikke så langt unna der! Jeg har ligget på Ullevål som barn (tilhører ikke det sykehuset til vanlig, ikke oslo heller) og det er jeg litt stolt av! Rart med det. Men bærum er ikke noe bedre;) Bærum sykehus er godt nok. Mange flinke folk der, men likte ikke en svensk lege der. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Treffer av og til kjente, og snakker gjerne om alt mulig annet enn sykdom 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Bærum sykehus er godt nok. Mange flinke folk der, men likte ikke en svensk lege der. Det er sikkert 50 år siden at dama var innlagt der, mye er forandret siden den tid. Historien min er ikke så gammel da, men dama var gammel, og det hadde vært i hennes unge år. Hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg snakker alltid om sykdom når jeg møter kjente på venterommet. Synes spesielt det er artig når de har kjønnssykdommer. Da passer jeg på å snakke spesielt høyt, spørre om hvem de har fått det av og om det var verdt det, og så rister jeg moraliserende på hodet og sier, "huff, huff" og "jaja, det var enda godt du ikke fikk skabb denne gangen også". Jeg elsker å møte kjentfolk med kjønnssykdommer når venteværelset er fullt av folk. *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.