Gå til innhold

FU:på venteværelset hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffer jeg kjensfolk på legeventeværelse, spør keg aldri hvorfor de er der. Som regel spør ikke de meg heller. Vi snakker om noe helt annet, så slipper vi evt å grue oss til vi skal inn!

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• morsan

4

• Hønemoren

2

• Patsi

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Prater ikke sånne generelt med folk på venteværelset, og skulle jeg komme i snakk, så snakker jeg ikke om sykdom.

Ang kjente, det kommer helt ann på hvorfor jeg er på sykeværelset, anser jeg det som meget privat så gidder jeg ikke å nevne det.

Skrevet

Ja, jeg snakker alltid om sykdom når jeg møter kjente på venterommet. Synes spesielt det er artig når de har kjønnssykdommer. Da passer jeg på å snakke spesielt høyt, spørre om hvem de har fått det av og om det var verdt det, og så rister jeg moraliserende på hodet og sier, "huff, huff" og "jaja, det var enda godt du ikke fikk skabb denne gangen også".

Jeg elsker å møte kjentfolk med kjønnssykdommer når venteværelset er fullt av folk.

hehe, men jeg synes jeg ser deg når det en gang da hadde vært din tur til å feile noe sånt, at de skriker opp "Neimen SDD har du ligget på deg SKABB?? "

Morsomt

Skrevet

Treffer av og til kjente, og snakker gjerne om alt mulig annet enn sykdom :)

Ja det er jo bare koselig :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe, men jeg synes jeg ser deg når det en gang da hadde vært din tur til å feile noe sånt, at de skriker opp "Neimen SDD har du ligget på deg SKABB?? "

Morsomt

Et par kompiser av meg fikk skabb. Holdt på å spre seg til hele gjengen.

Til slutt måtte de shave av seg alt håret og få en eller annen kur, og alt var fryd og gammen igjen.

Skabb er pinlige greier.

Jeg har aldri hatt kjønnssykdommer. Det er meg og Rune Rudberg - vi er immune.

Mrs. Wallace
Skrevet

Et par kompiser av meg fikk skabb. Holdt på å spre seg til hele gjengen.

Til slutt måtte de shave av seg alt håret og få en eller annen kur, og alt var fryd og gammen igjen.

Skabb er pinlige greier.

Jeg har aldri hatt kjønnssykdommer. Det er meg og Rune Rudberg - vi er immune.

Men skabb er ikke noen kjønnssykdom, da. Det smitter ikke bare ved sex.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har fastlegen min i nabokommunen, så jeg treffer sjelden kjente på legekontoret.

Jeg overhørte en gang en samtale mellom to damer, der de diskuterte frikort. Den ene hadde nådd beløpsgrensen og fått seg frikort for "leeeenge" siden og var nok ganske så kry over det, den andre kom til å nå grensen den dagen, men virket noe snurt fordi hun ikke var først.

Dette var 1. februar, og frikortoppsparing starter som kjent ved nyttår.

Min rekord er 31. januar ;)

Men det var et sammenfall av en god del ting, da. Jeg bruker ikke vanligvis helsetjenester til en "egenandelverdi" av 1600 kroner i mnd ;)

Gjest nysgjerrig var hun
Skrevet

Nå minnet du meg på den gangen jeg var innlagt på sykehuset og min svigermor kom på besøk.

Hun spurte hva som feilte damen i nabosenga å det mens hun lå der å hørte på!

Skrevet

Nå minnet du meg på den gangen jeg var innlagt på sykehuset og min svigermor kom på besøk.

Hun spurte hva som feilte damen i nabosenga å det mens hun lå der å hørte på!

morsomt!! ;)

Skrevet

Min rekord er 31. januar ;)

Men det var et sammenfall av en god del ting, da. Jeg bruker ikke vanligvis helsetjenester til en "egenandelverdi" av 1600 kroner i mnd ;)

Du satt neppe og skrøt av det til venninna di på venteværelset vil jeg tro ;o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Bærum sykehus er godt nok. Mange flinke folk der, men likte ikke en svensk lege der.

Det

var

ikke

sånn

jeg

tenkte

når

jeg

svarte

mandolina.

Ja,

Bærum

sykehus

er

sikkert

et

bra

sykehus

det.

Men

alt

skal

liksom

være

mye

bedre

om

en

bor

eller

har

vært

i

Bærum.

Sånn

føler

jeg

ikke

det

er,

synes

alle

tror

de

er

noen,

hvertfall

mange.

Jeg

kan

uttale

meg

for

jeg

kommer

fra

et

sted

ikke

langt

unna.

Skrevet

Det

var

ikke

sånn

jeg

tenkte

når

jeg

svarte

mandolina.

Ja,

Bærum

sykehus

er

sikkert

et

bra

sykehus

det.

Men

alt

skal

liksom

være

mye

bedre

om

en

bor

eller

har

vært

i

Bærum.

Sånn

føler

jeg

ikke

det

er,

synes

alle

tror

de

er

noen,

hvertfall

mange.

Jeg

kan

uttale

meg

for

jeg

kommer

fra

et

sted

ikke

langt

unna.

Jeg uttrykte meg visst litt klønete.

"Men alt skal liksom være så mye bedre om en bor eller har vært i Bærum. "

Det er ikke så mye bedre, men godt nok. Har bodd noen år i den kommunen og vet godt hvordan det er der. Folk andre steder tror det bor så mange japper og rikinger der. Sannheten er at der er liten forskjell mellom Bærum og andre kommuner. Jeg opplevde ingen snobbekultur der, men mange hyggelige mennesker. (Bor ikke lenger der nå.)

Å ta med noen til venteværelse på legevakten der, var samme prøvelsen som ved andre legevakter. På besøk til innlagte ser du det samme som på andre sykehus. Det eneste stedet jeg synes det så lite greit ut, var på Stensby Sykehus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...