Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

vi har snart 5-årsdag her i huset, og i år har jeg tenkt å ha litt mer "styring" på feiringen. Det blir 9 barn - 7 gutter og to jenter; alle i samme alder.

Jeg ønsker bl.a. at alle som gir gaver skal føle at de blir sett og satt pris på. Dette er litt vanskelig om man åpner gavene akkurat mens alle gjestene stormer inn. Noen tips?

Ungene skal selvsagt få leke fritt også, men om noen har noen ideer til morsomme leker som jeg kan arrangere for dem, hadde jeg satt pris på det.

Jeg har feks. vurdert stolleken. Tenkte da at for hvert barn som går ut av leken, deles det ut et skattekart over huset - premien er godteposen. Da følse det kanskje ikke så farlig å tape en lek/konkurranse....

Hilsne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270169-aktiviteter-5-%C3%A5rsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt flasketuten-peker-på ved pakkeutdeling. Det tror jeg de aller fleste heromkring bruker.

Andre leiker vi har hatt er musikkstopp (når musikken stopper står man urørlig), fisking av poser, skattejakt, gjemsel, sette halen på grisen, stolleiken og frileik.

En 5-årsdag jeg var med i som "selskapsdame" (guttungen ville ikke være aleine) hadde de adjektivfortelling, det var _ikke_ vellykket, ungene skjønte ikke poenget med det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...