Gjest hjerterom og husrom Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har invitert noen av mammaene i barnehagen hjem til meg en lørdagskveld. De syns det var veldig hyggelig å bli invitert. Hva kan jeg servere? Jeg er ikke så veldig god på å lage mat. Kake er jeg flink til, men ikke varmretter og sånn. Likevel lurte jeg på om jeg burde servere en varmrett først, og deretter kake? Lurer også på om jeg kan be dem ta med vin (eller drikke) selv? Hva er vanlig? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker å lage lasagne. Det er enkelt og greit, og de fleste liker det. Man kan lage vegetarlasagne, eller med kjøtt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 En god kylling- eller pastasalat med godt brød til. :-) Evt. suppe med brød til? Ost og kjeks? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Du kan ha godt pålegg med godt brød? Legg litt diverse pålegg på fat, eggerøre, potetsalat. En grønn salat. Slike halvstekte brød er enkelt og godt til. Du kan be dem om og ta med vin selv ja, bare si at de kan ta med seg den drikken de liker selv. 0 Siter
pærebrus Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Støtter innlegget om pastasalat. Har en god oppskrift om du vil ha. Eller du kan lage en kyllinggryte, f. eks. bali kyllinggryte med ekstra champignon og litt ingefær. Servere med brød og salat. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Rundstykker og pålegg eller pastasalat eller pai. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Støtter forslaget om pastasalat - med godt brød til. Og gjerne aïoli eller god olje til brødet. Du kan selvfølgelig be gjestene om å ta med drikke selv (og foreslå f.eks. rødvin, om det er det som passer til). 0 Siter
astridny Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Støtter innlegget om pastasalat. Har en god oppskrift om du vil ha. Eller du kan lage en kyllinggryte, f. eks. bali kyllinggryte med ekstra champignon og litt ingefær. Servere med brød og salat. Hei. Jeg vil gjerne ha oppskriften på pastasalat. ;-) På forhånd takk 0 Siter
pærebrus Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hei. Jeg vil gjerne ha oppskriften på pastasalat. ;-) På forhånd takk Pastasalat: Pastaskruer Paprika Mais Champignon Rødløk Skinkeboks Dressing: 1 rømmeboks Majones Hvitløkpulver Caiennepepper Tabascosaus (noen dråper)' 3-4 ts agurkmix Her kan en om ønskelig bytte ut skinken med kylling eller noe annet. Litt usikker på mengdene av ting i dressingen, men det er vel bare å smake seg frem. Det er en stund siden sist jeg lagde denne, men vet den er kjempegod! (Hvordan får man forresten til enkelt linjeskift når man skriver inn her?? Ble enten alt på en linje eller dobbel linjeavstand.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.