Gå til innhold

Hvordan kan man vite om barnet har vond hals?

Anbefalte innlegg

sommerkreps

Vil ikke spise (kun litt yoghurt og kjeks) har hatt litt feber, skrek i hele går..litt forkjøla i startfasen..går nemlig strepotokokker i bhg så bare lurer..men det er kanskje ikke så smittsomt? Men er noen hjørnetenner på vei tror jeg også..gjør de mer vondt enn andre tenner forresten? Han har ikke reagert så mye på tennene før..er nesten 17 mnd

Fortsetter under...

Høy feber (over 39) som paracet ikke setter ned i noen særlig grad, vond lukt fra munnen, spisevegring, kan hende kvalme. Det har vært tegnene her. Men det er sjelden at så små barn får streptokkokker. Storebror her hadde infeksjon på infeksjon og jeg var redd for at han skulle smitte lillesøster. Da fikk jeg beskjed av legen om at det oftest var barn over 3 år som fikk streptokokker.

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...