Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier ikke å ha fast nick. Men uansett slutt å heng ut folk.

Pleier ikke å ha fast nick? Men du har jo et du re registrert med!

Driver du bare og troller?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

20

• Gemini

5

• cathlin

3

• Peachy

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pleier ikke å ha fast nick. Men uansett slutt å heng ut folk.

PS!

Nå er det sikkert mange av dere som tror at jeg driver og troller med meg selv, men det kan jeg avfeie.

Gjest Slutt nå
Skrevet

Pleier ikke å ha fast nick? Men du har jo et du re registrert med!

Driver du bare og troller?

Pleier ikke å ha fast nick. Jeg troller ikke. Jeg bare sier ifra. God kveld

Skrevet

Pleier ikke å ha fast nick. Jeg troller ikke. Jeg bare sier ifra. God kveld

Tar du kvelden alt?

Jaja, får vel starte å lese snart. Eksamen i makroøkonomi i morgen.

Gjest blame
Skrevet

Jeg kjenner blinde som har orientert seg på web i årevis allerede.

Tekniske hjelpemidler som leselist (det som er på skjermen vises i punktskrift på en list som ligger i nærheten av tastaturet) og skjermleser (det som er på skjermen leses opp av en syntetisk stemme).

Jeg vet ikke stort om navigasjon på nett for blinde, jeg mente det ikke sånn. Jeg mente bare at det meste av det h*n legger ut om her, er relativt lett å plukke fra hverandre. :)

Skrevet

Jeg vet ikke stort om navigasjon på nett for blinde, jeg mente det ikke sånn. Jeg mente bare at det meste av det h*n legger ut om her, er relativt lett å plukke fra hverandre. :)

Det er sant...

Merkelig hvordan det ene nye nicket her avløser det andre, hver med ny "liksom-personlighet", men alle sånn omtrent like maniske...

Skrevet

Fordi jeg er fargeblind?

Det fins sikkert flere grunner.

Skrevet

Jeg kjenner blinde som har orientert seg på web i årevis allerede.

Tekniske hjelpemidler som leselist (det som er på skjermen vises i punktskrift på en list som ligger i nærheten av tastaturet) og skjermleser (det som er på skjermen leses opp av en syntetisk stemme).

Ja, men det har ikke alle PC-er vettu! Jeg snakker om skjermer man kan lese direkte fra.

I dag er det ikke veldig enkelt å orientere seg på web for blinde.

Det jobbes også med å utvikle sensorer som skal gjøre at blinde kan se med tunga.

Gjest Slutt nå
Skrevet

Tar du kvelden alt?

Jaja, får vel starte å lese snart. Eksamen i makroøkonomi i morgen.

Hvordan

greier

du

å

både

ha

eksamen

i

morgen

og

skal

til

Nice??

Du

er

er

stort

troll!!!!

Skrevet

Hvordan

greier

du

å

både

ha

eksamen

i

morgen

og

skal

til

Nice??

Du

er

er

stort

troll!!!!

Måtte melde meg av eksamen, så klart.

Skrevet

Hvordan

greier

du

å

både

ha

eksamen

i

morgen

og

skal

til

Nice??

Du

er

er

stort

troll!!!!

Hehe, sterk prestasjon å komme med trollanklager under anonymt nick!

Gjest Slutt nå
Skrevet

Da blir du ikke en økonom da. Synd. Da kunne du også ført regnskap. At du har greid alt dette, siden du bare er 26 år. Imponert.

Skrevet

Det var uansett bare andre semesteret, så det var to år igjen. Har lært mye om økonomi og statistikk i løpet av året uansett.

Goodbye Lillehammer og Norge, og måtte dol overleve selv uten meg.

Gjest Slutt nå
Skrevet

Det var uansett bare andre semesteret, så det var to år igjen. Har lært mye om økonomi og statistikk i løpet av året uansett.

Goodbye Lillehammer og Norge, og måtte dol overleve selv uten meg.

Tror nok at dol overlever fint uten deg.

Skrevet

Tror nok at dol overlever fint uten deg.

Jeg har mine tvil.

Gjest Slutt nå
Skrevet

Jeg har mine tvil.

Da slipper det hvertfall å bli så overfult med ting jeg forbinner med tull. Kos deg i Nice da:P

Blir morro å se din CV snart! Du legger den vel ut her på dol.

Skrevet

Da slipper det hvertfall å bli så overfult med ting jeg forbinner med tull. Kos deg i Nice da:P

Blir morro å se din CV snart! Du legger den vel ut her på dol.

CVen min er laaang. Spesielt hvis jeg fører opp alle uavbrutte studier, deltidsjobber og manpowerjobber. Pluss selvstudier og annen kompetanse, kurs og frivillig arbeid.

Gjest Slutt nå
Skrevet

CVen min er laaang. Spesielt hvis jeg fører opp alle uavbrutte studier, deltidsjobber og manpowerjobber. Pluss selvstudier og annen kompetanse, kurs og frivillig arbeid.

Hvordan har du rekket alt dette? Du sier jo at du bare er 26 år. Det vil si 7 år etter videregående det. Du er vel eneste på dol som er så flink:p

Tenk om alle vi på dol skulle ramset opp hva vi hadde gjort. Men slik PR for oss selv orker vi ikke å drive på med.

Skrevet

Hvordan har du rekket alt dette? Du sier jo at du bare er 26 år. Det vil si 7 år etter videregående det. Du er vel eneste på dol som er så flink:p

Tenk om alle vi på dol skulle ramset opp hva vi hadde gjort. Men slik PR for oss selv orker vi ikke å drive på med.

Vel, jeg har bare nevnt brøkdeler av det jeg har gjort i livet her på dol. Tviler ikke på at det også er mange andre ildsjeler her. Føler som sagt at det er en intelligent atmosfære her. Sannsynligvis har mange av dere også faktisk fullført en hovedfagsoppgave, og dermed blitt skikkelig ekspert i noe. Det er jo egentlig dét som lønner seg i arbeidslivet. Jeg kan derimot en del om masse rart, men er ikke superekspert i så mye (muligens med unntak webdesign, hvor jeg faktisk har tre strake beståtte sommerkurs).

Gjest Slutt nå
Skrevet

Vel, jeg har bare nevnt brøkdeler av det jeg har gjort i livet her på dol. Tviler ikke på at det også er mange andre ildsjeler her. Føler som sagt at det er en intelligent atmosfære her. Sannsynligvis har mange av dere også faktisk fullført en hovedfagsoppgave, og dermed blitt skikkelig ekspert i noe. Det er jo egentlig dét som lønner seg i arbeidslivet. Jeg kan derimot en del om masse rart, men er ikke superekspert i så mye (muligens med unntak webdesign, hvor jeg faktisk har tre strake beståtte sommerkurs).

Du er så flink så atte;)

Da møtes vi under nytt nick i morgen da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...