Gå til innhold

Blir omskjærte menn mer voldelige?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det påstår ihvertfall denne mannen, og kaller omskjæring av gutter for overgrep.

De klandrer ubevisst moren (hovedomsorgsperson), som ikke stoppet dette overgrepet mot babyene sine. Noe som fører til et "ubevisst" hat mot kvinner generelt... Og for å ha ødelagt gledene ved et normalt sexliv.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

36

• santander

10

• Mrs. Wallace

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det tror jeg nok! Det er direkte ondskapsfullt å gjøre noe slikt. Jeg tror folk omskjærer barna sine for å hevne seg på sine egne foreldre, som gjorde det samme mot dem.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det tror jeg nok! Det er direkte ondskapsfullt å gjøre noe slikt. Jeg tror folk omskjærer barna sine for å hevne seg på sine egne foreldre, som gjorde det samme mot dem.

Han nevner faktisk det i artikkelen, men nevner ikke far, som den han er mest sint på. Der er det mor som får gjennomgå!

hidi, the scorpion
Skrevet

Du må kikke litt på linken. Den har interessante bilder etc.

Skrevet

Han nevner faktisk det i artikkelen, men nevner ikke far, som den han er mest sint på. Der er det mor som får gjennomgå!

Tja, kanskje fordi man skal ha full respekt for far?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror det sitter en del fornuft i forhuden, og uten denne blir vi tikkende bomber.

Jeg registerte dette da jeg kappa min. Før jeg tok forhuden var jeg snill og grei, men etterpå har jeg vandra rundt i gatene ute etter bråk, og det er bare et tidsspørsmål før det smeller skikkelig.

Skrevet

Du må kikke litt på linken. Den har interessante bilder etc.

Penisbilder, nei takk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror det sitter en del fornuft i forhuden, og uten denne blir vi tikkende bomber.

Jeg registerte dette da jeg kappa min. Før jeg tok forhuden var jeg snill og grei, men etterpå har jeg vandra rundt i gatene ute etter bråk, og det er bare et tidsspørsmål før det smeller skikkelig.

Du må lese linken, før du raser rundt i tråden...he,he.

Jeg kan skjønne at de føler foreldrene har fratatt dem noe,

hidi, the scorpion
Skrevet

http://www.johmann.net/essays/psychological-harm-of-circumcision.html

hidi, the scorpion
Skrevet

Penisbilder, nei takk.

Hvordan de gjør det på en liten guttebaby, gjerne uten bedøvelse...Grøsser!

Skrevet

Hvordan de gjør det på en liten guttebaby, gjerne uten bedøvelse...Grøsser!

Bedøvelse eller ei, skammelig er det i hvert fall! Og det viser at religion er satans verk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må lese linken, før du raser rundt i tråden...he,he.

Jeg kan skjønne at de føler foreldrene har fratatt dem noe,

Jeg klikker meg ikke inn på lemlesta penisbilder, men konstaterer fakta: I forhuden sitter det mye fornuft, og vi uten forhud er svært lite tolerante mennesker, ofte ute etter bråk. Vi nærer ofte et enormt hat mot kvinner og andre dyr, og hvis du f.eks. sjekker ut penisene til alle terrorister i verden, er jeg helt sikker på at du vil finne ut at folk uten forhud er mer tilbøyelige til å sprenge seg i lufta enn folk med forhud.

hidi, the scorpion
Skrevet

Bedøvelse eller ei, skammelig er det i hvert fall! Og det viser at religion er satans verk.

Sudrik...

Ingen kristne trenger å omskjære seg! Det gikk av moten for ca. 2000 år siden...Bare amerikanerne som ikke har fulgt med!

Skrevet

Sudrik...

Ingen kristne trenger å omskjære seg! Det gikk av moten for ca. 2000 år siden...Bare amerikanerne som ikke har fulgt med!

Hva er sudrik??

Ikke kristne sier du, men amerikanerne, de mest kristne av alle! Vel, skulle man fulgt Bibelen (som man som god kristen bør gjøre til fulle) hadde man måtte stille seg bak myyye faenskap.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg klikker meg ikke inn på lemlesta penisbilder, men konstaterer fakta: I forhuden sitter det mye fornuft, og vi uten forhud er svært lite tolerante mennesker, ofte ute etter bråk. Vi nærer ofte et enormt hat mot kvinner og andre dyr, og hvis du f.eks. sjekker ut penisene til alle terrorister i verden, er jeg helt sikker på at du vil finne ut at folk uten forhud er mer tilbøyelige til å sprenge seg i lufta enn folk med forhud.

Jeg leste faktisk linken. Har jo ingen erfaring med omskjærte menn, men det forbauset meg at lystfølelsen ble så kraftig nedsatt!

Noen hadde det smertefullt når penis var erigert...Og ca 70 % av amerikanerne er omskjært. Trodde ikke det var sååå utbredt. Det er jo ingen kristen tradisjon. Den er jødisk og muslimsk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er sudrik??

Ikke kristne sier du, men amerikanerne, de mest kristne av alle! Vel, skulle man fulgt Bibelen (som man som god kristen bør gjøre til fulle) hadde man måtte stille seg bak myyye faenskap.

Sudrik, er et pent kallenavn for tosk....

Jeg tuller ikke! Det er kun jøder og muslimer som må omskjære seg i følge troen sin, så jeg aner ikke hvorfor 70 % av de amerikanske menn er omskjært...

Skrevet

Sudrik, er et pent kallenavn for tosk....

Jeg tuller ikke! Det er kun jøder og muslimer som må omskjære seg i følge troen sin, så jeg aner ikke hvorfor 70 % av de amerikanske menn er omskjært...

70% av amerikanerne er da ikke omskjært!

Og henger du her ut jøder som dårligere religiøse enn dere kristne? I så fall veldig typisk.

Sudrik...

hidi, the scorpion
Skrevet

70% av amerikanerne er da ikke omskjært!

Og henger du her ut jøder som dårligere religiøse enn dere kristne? I så fall veldig typisk.

Sudrik...

Joda! Les linken, du finner ingen bilder på siden jeg linker til!

Bare tekst.

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, det er mødrene som får unngjelde til sist, samma f hva det måtte dreie seg om...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...