Gå til innhold

Slags BH

Gjest flat som en flis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg liker ikke tanken på at puppestørrelsen til damer lyver.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Huff, jeg liker ikke tanken på at puppestørrelsen til damer lyver.

Vel, deg om det.

:-)

Gjest Vekten87
Skrevet

selv har jeg ikkje noe særlig me pupper, før var jeg veldig lei meg, men har akseptert meg selv for den jeg er...

det synes jeg du også skal :) du er sikkert fin som du er nå..

Skrevet

Vel, deg om det.

Ville du likt at menn gikk rundt med innlegg i buksa, og så ble du skikkelig skuffa da du ble med dem hjem?

Nei, folk må være ærlige! Og hvorfor skal dere på død og liv ha så store pupper? Vil dere gå rundt som sexobjekter?

Skrevet

Du er klar over at det er en bh, og ikke noe som skal gi deg større bryster?

Skrevet

Ville du likt at menn gikk rundt med innlegg i buksa, og så ble du skikkelig skuffa da du ble med dem hjem?

Nei, folk må være ærlige! Og hvorfor skal dere på død og liv ha så store pupper? Vil dere gå rundt som sexobjekter?

Dette er jo en bh! Ikke noe som gjør puppene større.

Forøvrig har jeg ikke noe imot å være sexobjekt. ;P

Men jeg lyver ikke på meg større bryster enn jeg har.

Skjønt man kan jo hjelpe naturen litt og velge en bh som gjør at puppestellet ser best mulig ut. :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg mener kvinner skal blåse i akkurat det (det at mannen skal føle seg skuffet...)

Tror de fleste som bruker BH med innlegg gjør det for å føle seg vel selv- og ikke for å lure menn.

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er klar over at det er en bh, og ikke noe som skal gi deg større bryster?

Er ikke den ene med silikon litt mer enn bare en BH da?

Skrevet

selv har jeg ikkje noe særlig me pupper, før var jeg veldig lei meg, men har akseptert meg selv for den jeg er...

det synes jeg du også skal :) du er sikkert fin som du er nå..

Vet ikke om du tar det som et godt tegn (enkelte vil sikkert se på det som urovekkende), men undertegnede har ikke mye til overs for svære "hangers".

Skrevet

er det verre at man "lurer på seg" større pupper enn at man f eks "lurer på seg" lange, mørke vipper? Eller jevn og glatt hudfarge pga foundation? Eller hold-in-strømpebukser? Eller deodorant og parfyme som dekker over den naturlige kroppslukten?

Skrevet

Jeg mener kvinner skal blåse i akkurat det (det at mannen skal føle seg skuffet...)

Tror de fleste som bruker BH med innlegg gjør det for å føle seg vel selv- og ikke for å lure menn.

Jeg vet godt at kvinner blåser i menn, men føler man seg virkelig vel av å gå rundt og være stolt av struttepupper som inneholder skum!? Jeg hadde hatt dårlig samvittighet.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg vet godt at kvinner blåser i menn, men føler man seg virkelig vel av å gå rundt og være stolt av struttepupper som inneholder skum!? Jeg hadde hatt dårlig samvittighet.

Dårlig samvittighet?

Hvorfor det?

Skrevet

er det verre at man "lurer på seg" større pupper enn at man f eks "lurer på seg" lange, mørke vipper? Eller jevn og glatt hudfarge pga foundation? Eller hold-in-strømpebukser? Eller deodorant og parfyme som dekker over den naturlige kroppslukten?

Mange av de tingene du nevner er jo mer synlige, da. Alle vet jo godt at deo ikke er personens naturlige kroppslukt, og at leppene ikke er røde i virkeligheten.

Menmen, gjør som dere vil.

Finnes det forresten innlegg for menn til å ha i boksern?

Skrevet

Dårlig samvittighet?

Hvorfor det?

Fordi puppene ikke er ekte. Det blir som å jukse på en eksamen, på en måte. Andre går rundt og ser opp til deg og beundrer deg, men så har du jukset.

Skrevet

Er ikke den ene med silikon litt mer enn bare en BH da?

Nei, den er bare en bh. Det er bare overflaten som er silikon istedenfor stoff.

Skrevet

Mange av de tingene du nevner er jo mer synlige, da. Alle vet jo godt at deo ikke er personens naturlige kroppslukt, og at leppene ikke er røde i virkeligheten.

Menmen, gjør som dere vil.

Finnes det forresten innlegg for menn til å ha i boksern?

Utrolig mange menn omtaler jenter som "usminket" når de faktisk har brukt både det ene og det andre, bare vært forsiktig.

Flere menn enn kvinner tar feil av om damer har farget håret.

Om du treffer en dame på byen har du ikke nubbtjangs til å gjette at hun bruker hold-in-strømpebukse.

Så "synlig-argumentet" holder ikke.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fordi puppene ikke er ekte. Det blir som å jukse på en eksamen, på en måte. Andre går rundt og ser opp til deg og beundrer deg, men så har du jukset.

En kvinne skal blåse i det.

Bevares.

Enhver kan vel kle på seg hva de vil. Om klærne forstørrer bryst- eller forminsker hofte- og kvinnen da føler seg vel- så er vel det bra?

Da har du en smilende kvinne stråler. Fordi hun føler seg vel. Hun trekker kanskej oppmerksomhet FORDI hun stråler.

De menn som evt måtte bli "skuffet" over BH'en trenger ikke den strålende kvinnen å satse på.

Han er mer verdt- han som verdsatte HENNE uavhengig av puppestørrelse.

Skrevet

Utrolig mange menn omtaler jenter som "usminket" når de faktisk har brukt både det ene og det andre, bare vært forsiktig.

Flere menn enn kvinner tar feil av om damer har farget håret.

Om du treffer en dame på byen har du ikke nubbtjangs til å gjette at hun bruker hold-in-strømpebukse.

Så "synlig-argumentet" holder ikke.

Synd, ja.

Hold in-strømpebukse, hva skal det være godt for? Fastere lår?

I så fall noe forbanna jåleri. Glad jeg er mann og kan gå ut som jeg er.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Synd, ja.

Hold in-strømpebukse, hva skal det være godt for? Fastere lår?

I så fall noe forbanna jåleri. Glad jeg er mann og kan gå ut som jeg er.

Jeg er kvinne og går også med de klærne jeg vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...