Gå til innhold

Slags BH

Gjest flat som en flis

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kvinne skal blåse i det.

Bevares.

Enhver kan vel kle på seg hva de vil. Om klærne forstørrer bryst- eller forminsker hofte- og kvinnen da føler seg vel- så er vel det bra?

Da har du en smilende kvinne stråler. Fordi hun føler seg vel. Hun trekker kanskej oppmerksomhet FORDI hun stråler.

De menn som evt måtte bli "skuffet" over BH'en trenger ikke den strålende kvinnen å satse på.

Han er mer verdt- han som verdsatte HENNE uavhengig av puppestørrelse.

Men hadde du likt om alle menn så ut som casanovaer på byen, og så fant du siden ut at de var sånn rundt terningkast 3?

Skrevet

Fordi puppene ikke er ekte. Det blir som å jukse på en eksamen, på en måte. Andre går rundt og ser opp til deg og beundrer deg, men så har du jukset.

Jo, men i så fall er det jo juks å gå med bh i det hele tatt. For med bh ser jo gjerne brystene fastere ut enn uten bh.

Skrevet

Jeg er ikke flat - jeg har to svææære bøtter ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Men hadde du likt om alle menn så ut som casanovaer på byen, og så fant du siden ut at de var sånn rundt terningkast 3?

jammen, sånn er det jo med de fleste menn...

jeg har bare akseptert det.

;-)

Skrevet

jammen, sånn er det jo med de fleste menn...

jeg har bare akseptert det.

;-)

Da har du ikke møtt santander.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, den er bare en bh. Det er bare overflaten som er silikon istedenfor stoff.

Ok! Jeg forbinder automatisk ordet silikon med; større!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Da har du ikke møtt santander.

;-)

Tror de aller, aller fleste har sine negative sider også. Inklusiv satander.

Ha en fortsatt fin kveld.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ok! Jeg forbinder automatisk ordet silikon med; større!

Og jeg forbinder ordet med tetting av vinduskarmer.

:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Og jeg forbinder ordet med tetting av vinduskarmer.

:-)

OK, din oppfatning av ordet er sunnere enn mitt! Ler.

Søren, du avslørte mitt elendige forhold til arbeid på huset...

Min datter er 13 år og jeg håper inderlig at hun vil forbinde ordet silikon med vinduskarmer òg!!!

Gjest bil-Bettina
Skrevet

Jeg har faktisk 2stk! Kjempefornøyd med mine så langt. Sitter der de skal og man merker ikke at man har dem på. (kanskje uvant de første 2gangene)

Har hatt det ene paret i 2år og holder like bra fortsatt! (brukes jo ikke hver dag da, men ved spesielle anledninger der man feks. har bar rygg)

Løp og kjøp!

Gjest bil-Bettina
Skrevet

Ser mange nedover trådlinjen her tror at dette er inlegg til å ha i bh'n, men det er feil.

Det er bare det at bh'n er laget i "plast/silikon" whatever, istedet for stoff, og har klister på innsiden så den sitter!

Man får altså ikke større pupper av den!

(hadde først c-cup, satt som et skudd, så krympet vennene mine, og jeg kjøpte en ny i b-cup) Så lenge ikke puppene henger ned på magen tror jeg denne passer for de aller fleste!

Gjest flat som en flis (nesten da )
Skrevet

selv har jeg ikkje noe særlig me pupper, før var jeg veldig lei meg, men har akseptert meg selv for den jeg er...

det synes jeg du også skal :) du er sikkert fin som du er nå..

Ja, jeg ser helt OK ut, det er ikke det. Syns bare det hadde vært kjekt med LITT pupper under stramme topper. Og her øynet jeg altså sjansen.

Gjest milalala
Skrevet

Ser mange nedover trådlinjen her tror at dette er inlegg til å ha i bh'n, men det er feil.

Det er bare det at bh'n er laget i "plast/silikon" whatever, istedet for stoff, og har klister på innsiden så den sitter!

Man får altså ikke større pupper av den!

(hadde først c-cup, satt som et skudd, så krympet vennene mine, og jeg kjøpte en ny i b-cup) Så lenge ikke puppene henger ned på magen tror jeg denne passer for de aller fleste!

Stemmer ikke. Mine pupper er faste så de henger ikke i det hele tatt, men den unbra BH'n der funket absolutt ikke på D-cupen min :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...