Gå til innhold

masserer dere skuldrene til folk dere ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

Gjest massasjespørsmål
Skrevet

Jeg var på en sosial tilstelning i dag med mange jeg kjenner og folk jeg knapt har hilst på.

en dame jeg kjenner masserte skuldrene til en annen som hun tydeligvis kjente fra før.

Jeg har bare hilst på henne en gang før.

Så spør den nærmest ukjente damen meg om jeg kan massere henne på skuldrene. Det var etter at hun jeg kjente hadde dratt.

Hva sier man til sånt?

Er det normalt å spørre folk man knapt kjenner om massasje?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Rart spør du meg.

Men kanskej dette var veldig unge mennesker?

Gjest massasjespørsmål
Skrevet

Rart spør du meg.

Men kanskej dette var veldig unge mennesker?

dette var en dame i femtiårene

Gjest sjøstjerna
Skrevet

dette var en dame i femtiårene

Rart.

Kommenterte noen andre forespørselen hennes?

Gjest Rrose
Skrevet

Hun må jo ha følt en enorm tillit til deg:D...Hadde tatt det som ett kompliment jeg ....selv om jeg kan forstå det litt "klamme" i situasjonen....

Skrevet

spørs veldig.om jeg har møtt vedkommende for første gang, om vi er på fest, og om vi har fått en god tone i løpet av kvelden...dvs prata ganske mye og bra...så kanskje. men ellers: absolutt ikke.

Skrevet

Øh.. jeg aner ikke hva jeg hadde gjort, men sannsynligvis skyldt på senebetennelse i armene, eller noe..

Nei, jeg hadde ikke massert en ukjent dame i 50-årene. Ikke i 20-årene heller, for den saks skyld.

Merkelig oppførsel.

ylvali1365381015
Skrevet

Tja, jeg hadde nok blitt litt paff må jeg innrømme. Jeg spør ikke engang venner om masasje, selv et par venninder (og en kompis) har tilbydt seg å massere meg, i passende (og upassende) sammenheng.

Men folk er jo forskjellige. Intet galt i å massere hverandres stive skuldre. Men man pålegger nesten folk å svare ja om man spør om slikt. Derfor spør jeg aldri andre enn mannen min om det.

Rare folk... ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...