Gjest massasjespørsmål Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg var på en sosial tilstelning i dag med mange jeg kjenner og folk jeg knapt har hilst på. en dame jeg kjenner masserte skuldrene til en annen som hun tydeligvis kjente fra før. Jeg har bare hilst på henne en gang før. Så spør den nærmest ukjente damen meg om jeg kan massere henne på skuldrene. Det var etter at hun jeg kjente hadde dratt. Hva sier man til sånt? Er det normalt å spørre folk man knapt kjenner om massasje? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Rart spør du meg. Men kanskej dette var veldig unge mennesker? 0 Siter
Gjest massasjespørsmål Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Rart spør du meg. Men kanskej dette var veldig unge mennesker? dette var en dame i femtiårene 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 dette var en dame i femtiårene Rart. Kommenterte noen andre forespørselen hennes? 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hun må jo ha følt en enorm tillit til deg:D...Hadde tatt det som ett kompliment jeg ....selv om jeg kan forstå det litt "klamme" i situasjonen.... 0 Siter
willow Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 spørs veldig.om jeg har møtt vedkommende for første gang, om vi er på fest, og om vi har fått en god tone i løpet av kvelden...dvs prata ganske mye og bra...så kanskje. men ellers: absolutt ikke. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Øh.. jeg aner ikke hva jeg hadde gjort, men sannsynligvis skyldt på senebetennelse i armene, eller noe.. Nei, jeg hadde ikke massert en ukjent dame i 50-årene. Ikke i 20-årene heller, for den saks skyld. Merkelig oppførsel. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Tja, jeg hadde nok blitt litt paff må jeg innrømme. Jeg spør ikke engang venner om masasje, selv et par venninder (og en kompis) har tilbydt seg å massere meg, i passende (og upassende) sammenheng. Men folk er jo forskjellige. Intet galt i å massere hverandres stive skuldre. Men man pålegger nesten folk å svare ja om man spør om slikt. Derfor spør jeg aldri andre enn mannen min om det. Rare folk... ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.