Gå til innhold

nettsider med babyutstyr ?

Anbefalte innlegg

Hei,

Ble litt inspirert av innlegget om utstyrsfanatikere, og begynte å lure på om noen her på DOL har noen peiling om nettbutikker hvor man kan kjøpe både babyutstyr og mammaklær? Er selv førstegangsfødende med termin i oktober, har jo masse tid på å handle og sånn, men har begynt så vidt å kikke rundt og tenke hvordan jeg vil ha det på barnerommet.

Trenger absolutt ikke de aller dyreste ting og tang, men vil ikke kjøpe brukt utstyr. Det er ikke aktuelt å handle absolutt alt vi trenger og ikke trenger, da vi ikke er de rikeste for å si det sånn, og så har vi ingen familie / veldig få venner som vi kan vente noen gaver fra. Så alt dette blir på oss, og det betyr at vi kjøper det mest nødvendige og praktiske ( tror ikke jeg klarer meg uten vippestol da det finnes ingen som kan hjelpe til eller avlaste med babyen og ta seg av hjemmearbeid , må ha 2 frie hender :)).

Oj, det ble litt lengre enn jeg har tenkt, så jeg kommer til saken: vet dere om noen nettsider som har stort utvalg av babyutstyr ( seng, stellebord og slikt, det mest nødvendige til barnerommet ) eller om noen butikker i Bergen området ? Slik at jeg kan ta meg en titt og finne ut hva jeg liker / kunne tenke meg å ha ?

Takknemlig for alle svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270260-nettsider-med-babyutstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder å kunne ha to frie hender for å gjøre andre ting, så tror jeg at et elastisk bæresjal også kan være kjekt å ha. De koster ca 400 kr (nye, men selges også brukt på tettinntil.com, som er et forum for bære-dingser).

Her finner du mange nettbutikker med barneutstyr:

http://www.danielsbok.com/linker.php

Selv har jeg vel handlet litt fra Alexi.no og lucky-baby.com (bæreslynge fra sistnevnte, kom på under 200 kr + frakt, så intet tollgebyr eller momspåslag.

Når det gjelder å kunne ha to frie hender for å gjøre andre ting, så tror jeg at et elastisk bæresjal også kan være kjekt å ha. De koster ca 400 kr (nye, men selges også brukt på tettinntil.com, som er et forum for bære-dingser).

Her finner du mange nettbutikker med barneutstyr:

http://www.danielsbok.com/linker.php

Selv har jeg vel handlet litt fra Alexi.no og lucky-baby.com (bæreslynge fra sistnevnte, kom på under 200 kr + frakt, så intet tollgebyr eller momspåslag.

Takk :)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...