Gå til innhold

Kan jeg klage på cherroxene?

Anbefalte innlegg

Kjøpte et par Skofus cherroxer på Skoringen til min 7-åring den 31.10.2006. Har fortsatt kvitteringen. Da sønnen min kom hjem fra skolen i dag klaget han på at han var så våt på sokkene. Oppdaget da at det var gått hull på sålene på begge cherroxene! Altså hull tvers igjennom skosålen bak på hælene og vannet har dermed trenget inn.

Burde ikke et par Skofus cherroxer vare lenger enn i 4 måneder? Kan jeg klage eller må jeg bare regne med at de ikke varer lenger? De har vært mye i bruk, men altså kun i 4 måneder og han har også brukt andre vintersko på de kaldeste dagene, så han har ikke brukt cherroxene konstant.

Hva synes dere? Er jo ikke noe å tape på å klage?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270262-kan-jeg-klage-p%C3%A5-cherroxene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde klaget! Kjøpte Skofus cherrox til poden høsten 2005 og de gikk i søpla denne uka, med et svært hull på overgangen mellom fotblad og ankel. Sålene har vært blankslitte under, men ikke med hull - og de har vært brukt i nesten to hele vintersesonger.

Annonse

Gjest prust

Du kan klage ja!

Jeg opplevde det samme, men etter bare 1,5 måned. Samme type sko, i str 35.

Fikk en overhøvling uten like av dama i butikken, som mente dette var "innenfor normal slitasje". Det jeg gjorde, var å sende mail til Skofus Norge (fant på internett), med kopi til den aktuelle butikken.

Etter lang tid fikk jeg mail fra daglig leder - der han beklaget og sa seg enig i at jeg skulle få nye sko.

Tok med meg utskrift av mailen til butikken, og fikk nye sko :-)

Du kan klage ja!

Jeg opplevde det samme, men etter bare 1,5 måned. Samme type sko, i str 35.

Fikk en overhøvling uten like av dama i butikken, som mente dette var "innenfor normal slitasje". Det jeg gjorde, var å sende mail til Skofus Norge (fant på internett), med kopi til den aktuelle butikken.

Etter lang tid fikk jeg mail fra daglig leder - der han beklaget og sa seg enig i at jeg skulle få nye sko.

Tok med meg utskrift av mailen til butikken, og fikk nye sko :-)

Har vært og klaget på cherroxene i dag. :-) Det gikk kjempebra. Dama sa det nok skyldtes slitasje p.g.a. lite vinter i år og dermed mye asfalt som sliter, men jeg fikk nye uten noen problemer.

Er veldig fornøyd med det. Har egentlig aldri opplevd at det er vanskelig å reklamere på klær og sko. Skal veldig mye til for at de nekter reklamasjon har jeg inntrykk av. Hadde jeg fått overhøvling av dama i steden for velvilje, så hadde jeg nok blitt litt vrien tilbake og ikke gitt meg på dette, men jeg oppførte meg høflig og pent og fikk nye sko. :-)

Gjest prust

Har vært og klaget på cherroxene i dag. :-) Det gikk kjempebra. Dama sa det nok skyldtes slitasje p.g.a. lite vinter i år og dermed mye asfalt som sliter, men jeg fikk nye uten noen problemer.

Er veldig fornøyd med det. Har egentlig aldri opplevd at det er vanskelig å reklamere på klær og sko. Skal veldig mye til for at de nekter reklamasjon har jeg inntrykk av. Hadde jeg fått overhøvling av dama i steden for velvilje, så hadde jeg nok blitt litt vrien tilbake og ikke gitt meg på dette, men jeg oppførte meg høflig og pent og fikk nye sko. :-)

Så bra at du fikk nye sko og god service!

Den gangen jeg IKKE fikk god service, ble jeg så overrumplet av den damas holdning! Var så sikker på at dette var en smal sak å ordne. I stedet fikk hun meg skikkelig sinna, og jeg pratet mye dritt om den butikken til venner og bekjente. Nå er alt bra!

Annonse

Så bra at du fikk nye sko og god service!

Den gangen jeg IKKE fikk god service, ble jeg så overrumplet av den damas holdning! Var så sikker på at dette var en smal sak å ordne. I stedet fikk hun meg skikkelig sinna, og jeg pratet mye dritt om den butikken til venner og bekjente. Nå er alt bra!

Synes det var skikkelig digg at du sendte mail til hovedkontoret og at det ordnet seg. Bra at du ikke ga deg på det der ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...