Dirflos79 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Korleis skal eg få simmane til å ha årnings som det står(ligge saman hehe)? Eg kjem liksom ikkje vidare, å sønnen min vil gjerne ha hjelp. Me spelar på PS2 Nokon som har link til ei fin juksekode side eller noko? Dumt å ikkje kunne hjelpe han når han står fast i spelet... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Er ikke det bare å konstant flørte og få opp det vennskaps barometeret? har fått barn med simsene før på den måten... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg satser på at det er på ca samme måte som i PCversjonen. Hvis de skal ha årnings i senga, må du få de til å gå og legge seg i senga for å slappe av. Da får du opp noen nye alternativer i stedet for "snakk" osv, kos, kyss, klin og lignende. Etterhvert også alternativet årnings. Årnings kan de også ha i prøverom hvis de drar til by'n. Hvis de er kjærester eller på flørtern, så burde det ikke være noe problem å få til årnings 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ikke for hast dere i det spillet. Førs må di bli kjærester, så bør de ha klinet litt og så tar de årnings. Men ikke stress for mye for da kan de bli sure på hverandre;) Men de skal begge slappe av i senga. Og så trykker du på den andre personen og velger da kyss (tror det er det det står) og så årnings. Sånn fungerer det. Hilsen ei som var avhengig. Har ikke spilt sims på 3 uker. Får se å ta en spille dag i morgen! 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Er ikke det bare å konstant flørte og få opp det vennskaps barometeret? har fått barn med simsene før på den måten... hm, eg får det ikkje til :-( 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Jeg satser på at det er på ca samme måte som i PCversjonen. Hvis de skal ha årnings i senga, må du få de til å gå og legge seg i senga for å slappe av. Da får du opp noen nye alternativer i stedet for "snakk" osv, kos, kyss, klin og lignende. Etterhvert også alternativet årnings. Årnings kan de også ha i prøverom hvis de drar til by'n. Hvis de er kjærester eller på flørtern, så burde det ikke være noe problem å få til årnings takk takk, det skal eg prøve ;-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Ikke for hast dere i det spillet. Førs må di bli kjærester, så bør de ha klinet litt og så tar de årnings. Men ikke stress for mye for da kan de bli sure på hverandre;) Men de skal begge slappe av i senga. Og så trykker du på den andre personen og velger da kyss (tror det er det det står) og så årnings. Sånn fungerer det. Hilsen ei som var avhengig. Har ikke spilt sims på 3 uker. Får se å ta en spille dag i morgen! Takk takk, blir litt opptatt no for å prøve det litt ut ;-) hihi 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Takk takk, blir litt opptatt no for å prøve det litt ut ;-) hihi hehe. Det tror jeg nok! Lykke til. Må få høre hvordan det gikk;) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Jeg satser på at det er på ca samme måte som i PCversjonen. Hvis de skal ha årnings i senga, må du få de til å gå og legge seg i senga for å slappe av. Da får du opp noen nye alternativer i stedet for "snakk" osv, kos, kyss, klin og lignende. Etterhvert også alternativet årnings. Årnings kan de også ha i prøverom hvis de drar til by'n. Hvis de er kjærester eller på flørtern, så burde det ikke være noe problem å få til årnings No fekk eg det til :-) Tusen takk for hjelpa ;-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 hehe. Det tror jeg nok! Lykke til. Må få høre hvordan det gikk;) Det gjekk kjempefint :-) Tusen takk for hjelpa ;-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det gjekk kjempefint :-) Tusen takk for hjelpa ;-) Bare hyggelig. Det er fint at du fikk det til. Håper de får unger også. Jeg har fått tvillinger. Men må nok spille spillet igjen i morgen. 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Bare hyggelig. Det er fint at du fikk det til. Håper de får unger også. Jeg har fått tvillinger. Men må nok spille spillet igjen i morgen. Var ikke det ett lite gjennomtenkt svar da? Det kan jo like gjerne være to jenter eller to gutter som skal ha 'årnings'. Kan ikke få barn de. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Bare hyggelig. Det er fint at du fikk det til. Håper de får unger også. Jeg har fått tvillinger. Men må nok spille spillet igjen i morgen. Kossen får du dei til å få ungar? :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Kossen får du dei til å få ungar? :-) I tillegg til alternativet årnings, får du ofte opp "try to make baby". Mine simmer har fått unge hver eneste gang de har prøvd å lage en 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 I tillegg til alternativet årnings, får du ofte opp "try to make baby". Mine simmer har fått unge hver eneste gang de har prøvd å lage en Oki, tusen takk for hjelpa :-D 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Var ikke det ett lite gjennomtenkt svar da? Det kan jo like gjerne være to jenter eller to gutter som skal ha 'årnings'. Kan ikke få barn de. Nei det var ikke et lite gjennomtenkt svar fra min side! Det er helt opptil hver enkel om de vil lage barn eller ei. Jeg bare synes det er koslig jeg. Jeg har selv hatt homofile og lesbiske par. Helt opp til hver enkel om de vil ha barn eller ei. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kossen får du dei til å få ungar? :-) Ser du fikk svar av andre. Håper du greier det du har lyst til å gjøre i spillet. Bare å spørre meg:) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Oki, tusen takk for hjelpa :-D Bare hyggelig 0 Siter
Excelsion Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Nei det var ikke et lite gjennomtenkt svar fra min side! Det er helt opptil hver enkel om de vil lage barn eller ei. Jeg bare synes det er koslig jeg. Jeg har selv hatt homofile og lesbiske par. Helt opp til hver enkel om de vil ha barn eller ei. Bare tuller litt med deg jeg :-) Det er farlig å kjede seg..... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Bare tuller litt med deg jeg :-) Det er farlig å kjede seg..... Å sånn ja. Tok ikke spøken da, var ikke helt meg selv jeg da. Men humoren er på topp idag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.