Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis skal eg få simmane til å ha årnings som det står(ligge saman hehe)?

Eg kjem liksom ikkje vidare, å sønnen min vil gjerne ha hjelp.

Me spelar på PS2

Nokon som har link til ei fin juksekode side eller noko? Dumt å ikkje kunne hjelpe han når han står fast i spelet...

Skrevet

Er ikke det bare å konstant flørte og få opp det vennskaps barometeret? har fått barn med simsene før på den måten...

Gjest blame
Skrevet

Jeg satser på at det er på ca samme måte som i PCversjonen.

Hvis de skal ha årnings i senga, må du få de til å gå og legge seg i senga for å slappe av. Da får du opp noen nye alternativer i stedet for "snakk" osv, kos, kyss, klin og lignende. Etterhvert også alternativet årnings.

Årnings kan de også ha i prøverom hvis de drar til by'n.

Hvis de er kjærester eller på flørtern, så burde det ikke være noe problem å få til årnings :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke for hast dere i det spillet. Førs må di bli kjærester, så bør de ha klinet litt og så tar de årnings. Men ikke stress for mye for da kan de bli sure på hverandre;) Men de skal begge slappe av i senga. Og så trykker du på den andre personen og velger da kyss (tror det er det det står) og så årnings. Sånn fungerer det.

Hilsen ei som var avhengig. Har ikke spilt sims på 3 uker. Får se å ta en spille dag i morgen!

Skrevet

Er ikke det bare å konstant flørte og få opp det vennskaps barometeret? har fått barn med simsene før på den måten...

hm, eg får det ikkje til :-(

Skrevet

Hvis de skal ha årnings i senga, må du få de til å gå og legge seg i senga for å slappe av. Da får du opp noen nye alternativer i stedet for "snakk" osv, kos, kyss, klin og lignende. Etterhvert også alternativet årnings.

Hvis de er kjærester eller på flørtern, så burde det ikke være noe problem å få til årnings :)

takk takk, det skal eg prøve ;-)

Skrevet

Ikke for hast dere i det spillet. Førs må di bli kjærester, så bør de ha klinet litt og så tar de årnings. Men ikke stress for mye for da kan de bli sure på hverandre;) Men de skal begge slappe av i senga. Og så trykker du på den andre personen og velger da kyss (tror det er det det står) og så årnings. Sånn fungerer det.

Hilsen ei som var avhengig. Har ikke spilt sims på 3 uker. Får se å ta en spille dag i morgen!

Takk takk, blir litt opptatt no for å prøve det litt ut ;-) hihi

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk takk, blir litt opptatt no for å prøve det litt ut ;-) hihi

hehe. Det tror jeg nok! Lykke til. Må få høre hvordan det gikk;)

Skrevet

No fekk eg det til :-) Tusen takk for hjelpa ;-)

Skrevet

hehe. Det tror jeg nok! Lykke til. Må få høre hvordan det gikk;)

Det gjekk kjempefint :-) Tusen takk for hjelpa ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det gjekk kjempefint :-) Tusen takk for hjelpa ;-)

Bare hyggelig. Det er fint at du fikk det til. Håper de får unger også. Jeg har fått tvillinger. Men må nok spille spillet igjen i morgen.

Skrevet

Bare hyggelig. Det er fint at du fikk det til. Håper de får unger også. Jeg har fått tvillinger. Men må nok spille spillet igjen i morgen.

Var ikke det ett lite gjennomtenkt svar da?

Det kan jo like gjerne være to jenter eller to gutter som skal ha 'årnings'.

Kan ikke få barn de.

Skrevet

Kossen får du dei til å få ungar? :-)

Gjest blame
Skrevet

I tillegg til alternativet årnings, får du ofte opp "try to make baby". Mine simmer har fått unge hver eneste gang de har prøvd å lage en :)

Skrevet

I tillegg til alternativet årnings, får du ofte opp "try to make baby". Mine simmer har fått unge hver eneste gang de har prøvd å lage en :)

Oki, tusen takk for hjelpa :-D

Gjest Tacomix
Skrevet

Var ikke det ett lite gjennomtenkt svar da?

Det kan jo like gjerne være to jenter eller to gutter som skal ha 'årnings'.

Kan ikke få barn de.

Nei

det

var

ikke

et

lite

gjennomtenkt

svar

fra

min

side!

Det

er

helt

opptil

hver

enkel

om

de

vil

lage

barn

eller

ei.

Jeg

bare

synes

det

er

koslig

jeg.

Jeg

har

selv

hatt

homofile

og

lesbiske

par.

Helt

opp

til

hver

enkel

om

de

vil

ha

barn

eller

ei.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ser

du

fikk

svar

av

andre.

Håper

du

greier

det

du

har

lyst

til

å

gjøre

i

spillet.

Bare

å

spørre

meg:)

Skrevet

Nei

det

var

ikke

et

lite

gjennomtenkt

svar

fra

min

side!

Det

er

helt

opptil

hver

enkel

om

de

vil

lage

barn

eller

ei.

Jeg

bare

synes

det

er

koslig

jeg.

Jeg

har

selv

hatt

homofile

og

lesbiske

par.

Helt

opp

til

hver

enkel

om

de

vil

ha

barn

eller

ei.

Bare tuller litt med deg jeg :-)

Det er farlig å kjede seg.....

Gjest Tacomix
Skrevet

Bare tuller litt med deg jeg :-)

Det er farlig å kjede seg.....

Å sånn ja. Tok ikke spøken da, var ikke helt meg selv jeg da. Men humoren er på topp idag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...