2469 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er på jakt etter en stellekommode, men UTEN den badebaljen. Altså bare skuffer og så stellebordet/matten på toppen. Finner bare med badebalje, noen som vet hvor jeg kan få tak i en uten balje ... ? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Kjøp en vanlig kommode og løs stellematte på IKEA. 0 Siter
Gjest pjusken3 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 De har en kjempefin beiset kommode på ike, som man fint kan bruke som møbel i etterkant. Uten badebalje! Kjøp stelle matte i tillegg. Tror den heter DIKTAD. Og den er absolutt penest i mørkbrun beis og uten overhylle. Man kan slå ut toppen, slik at man får stelleplass. Så kaan man slå opp denne og det fungere da som hylle.:0) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Vi kjøpte på IKEA, den har fungert som stellekommode, og er nå "vanlig" kommode for 7-åringen. Heter den DIKTAD da tro? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Vi malte en gammel kommode som ikke var i bruk og kjøpte løs stellematte som vi festet med dobbeltsidig tape på toppen. Fungerte kjempebra!!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Vi har denne Cubic-kommoden fra Skeidar, den er såpass dyp at det passet bra med stellematte oppå. Vi har den i trehvit da. http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=6&portlet_Varekatalog_2product_id=8411&portlet_Varekatalog_2group_name=Kommoder&portlet_Varekatalog_2product_name=Limo+speil+&_pageLabel=page_varekatalog 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Vi malte en gammel kommode som ikke var i bruk og kjøpte løs stellematte som vi festet med dobbeltsidig tape på toppen. Fungerte kjempebra!!!! Jeg skulle til å foreslå det samme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.