Gå til innhold

Sex som betaling, helt feil for eg!

Anbefalte innlegg

Gjest Prostituert??
Skrevet

Jeg trenger hjelp til noe arbeid i huset mitt, og har veldig dårlig med penger for tiden.

Lykken var derfor stor da en gammel kompis sa ja til å hjelpe meg med dette, for en håndtverker er dyrt, og da er alternativet å ikke gjøre det i første omgang.

Men det er en hake her, han vil ikke ha betaling, men istedet mener han at vi skal ha sex.

Da ble det jo straks litt værre, en ting er jo at vi har hatt det før, siden vi har hatt et forhold for mange år siden, men føler ikke for å betale på akkurat den måten.

Jeg har vært eplekjekk og spøkt det bort, men det skinner jo virkelig igjennom at han mener det, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.

Om jeg bare skal få han til å gjøre meg de tjenestene for så å si "Jeg trodde ikke du mente det da", eller om jeg skal tilby han litt i betaling, som jeg vet han ikke tar imot, eller om jeg skal drope hele greia å betale en håndtverker når jeg engang får penger til det.

Egentlig blir jeg litt irritert på han da, for å kreve sex som betaling gjør meg jo nesten til en prostituert.

Og en annen ting er om jeg har hatt sex med han uten sånne haker, for han er ikke motbydelig, men det er dette med at jeg skal betale for meg på den måten som gjør dette til sak.

Er dette så umoralsk som jeg vil ha det til, eller er jeg hårsår og snerpete?

Skrevet

Altså, det tilbudet der hadde jeg ikke vurdert engang! Makan til dust av en kamerat?!?

Skrevet

Jeg hadde ikke engang kalt ham kamerat. På den annen side kan du ikke forvente at han skal gidde å jobbe for deg uten lønn, men da snakker jeg lønn i form av penger, ikke sex.

Skrevet

En ting er å pule fordi begge har lyst. Men nå blir det som en gjenytelse og betaling for utført arbeid. Hvis jeg hadde vært single og det var en fyr jeg hadde lyst på kontakt med igjen på den måten, ville jeg kanskje benyttet meg av invitsjonen.

Men ellers... nei.

Skrevet

Du skal i alle fall ikke la han gjøre det og spille dum etter på. Vær ærlig på det du vil. Vil du knulles og få han til å gjøre dette, så gjør du det. Hvis ikke så sier du klart i fra at du ikke vil. Verre bør det ikke være.

Om hans forslag ikke er bra, så har han i alle fall vært ærlig på hva han vil. Det hadde vært verre om han gjorde jobben og forlangt mus etter på.

Spørsmålet er hvor ille forlsaget egentlig er, det er jo opp til deg om du vil akseptere det eller ikke.

ylvali1365381015
Skrevet

Synes denne fyren er utrolig frekk.

Om jeg så hadde likt ham godt nok til å ha sex med ham i utgangspunktet, hadde den lysten forsvunnet så fort forslaget kom opp.

Jeg tror neppe et slikt forslag ville appellert til meg, uansett tiltrekning.

Du føler deg tydeligvis ikke fristet til å gjennomføre en slik avtale. Da skal du ikke gjøre det heller.

Gjentjenester bør være relevante. Har du ingen praktiske ferdigheter eller tjenester du kan bistå med til gjengjeld?

Jeg ville nok vært fristet til si ham et sannhetens ord, og hatt mindre med ham å gjøre i ettertid.

Men du må gjøre som du synes selv.

Bare ikke gjør noe du ikke føler deg komfortabel med.

Skrevet

Altså, det tilbudet der hadde jeg ikke vurdert engang! Makan til dust av en kamerat?!?

Bor du i Søgne? Jeg har nemlig vært ute for det samme. De verste er følelsen av å bli så lite respektert av han som liksom skal være en venn.

Gjest Elextra
Skrevet

Bor du i Søgne? Jeg har nemlig vært ute for det samme. De verste er følelsen av å bli så lite respektert av han som liksom skal være en venn.

Kanskje du heller burde spørre trådstarter?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville aldri gått med på et sånt opplegg. Det synes jeg ikke du skulle gjøre heller, om du ønsker å bevare selvrespekten.

Utrolig frekt av ham!

Skrevet

Forkasteleg e d

Gjest Evig eies kun et dårlig rykte!
Skrevet

Går du på den er du ikke bedre enn en prostituert.

Tenk på ryktet ditt, han holder helt sikkert ikke kjeft om dette, men skryter i vilden sky. Du kan risikere å få en kø av mannfolk utenfor døra! *LOL*

Skrevet

Gjest tooblond
Skrevet

Hehe, sorry men å gi sex som betaling for en tjeneste gjør deg ikke NESTEN til en prostituert ,men noe rundt 100 % til en prostituert.

Om det er umoralskt eller ikke er en sak du får vurdere selv.

For mitt eget vedkommende kan jeg si at de ting eller tjenester jeg ikke har råd til å betale for med penger eller gjentjenester av ikke-seksuell art ,synes jeg det er greit å vente med til jeg da en gang får råd.

Når det gjelder praktiske ting i hus og hjem som trenger å fikses synes det for meg å være en god ide å tilegne seg selv kunnskap til å ordne dette. For de mer avanserte håndverksoppgavene synes jeg "Gule Sider" er et greit alternativ.

ylvali1365381015
Skrevet

Går du på den er du ikke bedre enn en prostituert.

Tenk på ryktet ditt, han holder helt sikkert ikke kjeft om dette, men skryter i vilden sky. Du kan risikere å få en kø av mannfolk utenfor døra! *LOL*

Det er han som burde vokte sitt rykte i denne saken, for en megadust!

Og det sier jo litt om tilstanden når en eventuell "deal" rammer kun den ene parten! *skuffa nå*

ylvali1365381015
Skrevet

Kanskje du heller burde spørre trådstarter?

Må da være lov å spørre deg også, kanskje bor du i Søgne? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Må da være lov å spørre deg også, kanskje bor du i Søgne? ;-)

Huh - moi - Søgne!? (hvor er det?)

Skrevet

Spør trådstarter du. Jeg tror for øvrig at sånne duster fins flere steder enn i søgne..

Skrevet

"Egentlig blir jeg litt irritert på han da, for å kreve sex som betaling gjør meg jo nesten til en prostituert."

Det som evt. gjør deg til en prostituert er hvis DU godtar forslaget hans. Ikke ved at han foreslår det, selv om et slikt forslag hadde ødelagt mye for et evt. vennskap for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...