Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ja, jeg kan gå i buttikken å sjekke dette selv, hva jeg liker best. Men akurat nå så lurer jeg på hvordan sko dere bruker. Er det noen sko som er både litt varme og gode å gå i? Noen anbefallinger der ute blandt dolere? 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Her er det flere plussgrader og bart, så jeg går i sneakers. Som alltid ellers, nesten. Det skrives forresten vårsko. :-) 0 Siter
org Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 I hele vinter har jeg gått rundt i mine eiegode viking gore tex-sko, til forveksling lik joggesko, men tykkere og mer solide. Jeg kjøpte dem på salg til kr 150,- i fjor høst, og de er like fine. Nå skal det sies at jeg er flink til å vedlikeholde sko - både med hensyn til renhold og impregnering. (skryt - skryt... *S*) Men jeg kunne tenkt meg skikkelige Sorel vinterstøvler i tillegg, for jeg er mye ute, og da er det litt dumt med lave vintersko. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg visste ikke at vi delte sko Men jeg antar du tenker på vårsko, og ikke vår sko. Jeg bruker veldig komfortable og gode Eccosko. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Her er det flere plussgrader og bart, så jeg går i sneakers. Som alltid ellers, nesten. Det skrives forresten vårsko. :-) Takk for svar! Var litt usikker igjen om en delte dette ordet. Fortsatt ikke helt virus fri;) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg visste ikke at vi delte sko Men jeg antar du tenker på vårsko, og ikke vår sko. Jeg bruker veldig komfortable og gode Eccosko. Ja, jeg mener fortsatt vårsko. Litt virus på hjernen;) Takk for ditt svar! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 I hele vinter har jeg gått rundt i mine eiegode viking gore tex-sko, til forveksling lik joggesko, men tykkere og mer solide. Jeg kjøpte dem på salg til kr 150,- i fjor høst, og de er like fine. Nå skal det sies at jeg er flink til å vedlikeholde sko - både med hensyn til renhold og impregnering. (skryt - skryt... *S*) Men jeg kunne tenkt meg skikkelige Sorel vinterstøvler i tillegg, for jeg er mye ute, og da er det litt dumt med lave vintersko. Tusen takk for svar! Jeg tenkte på sko jeg kunne begynne å bruke nå når våren kommer. Da tror jeg de kanskje blir litt for varme. 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg veksler mellom å bruke joggesko, sneakers og støvletter på denne tiden av året. 0 Siter
Gjest orwhat Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 "Våre sko", heter det vel. Min sko, din sko og våre sko. 0 Siter
Gjest orwhat Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar! Var litt usikker igjen om en delte dette ordet. Fortsatt ikke helt virus fri;) INGEN ord deles på norsk. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg veksler mellom å bruke joggesko, sneakers og støvletter på denne tiden av året. Takk for ditt svar! Jeg kunne nesten brukt vår/høst sko året rundt her jeg bor. Men det gjør jeg ikke. Får sjekke sånne sneakers du nevner:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 "Våre sko", heter det vel. Min sko, din sko og våre sko. Jeg vet det. Bare litt forvirret for tiden. Lurte ikke på hvordan det skrives men hva du går i! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 INGEN ord deles på norsk. Ikke kommenter bare skrivefeil. Kom med dine anbefallinger nå! 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Takk for ditt svar! Jeg kunne nesten brukt vår/høst sko året rundt her jeg bor. Men det gjør jeg ikke. Får sjekke sånne sneakers du nevner:) Samme her, har nesten ikke brukt vintersko i år. Jeg tenker alltid at jeg må kjøpe meg noen litt "finere" sko, men ender alltid opp med sneakersaktige pailabber. Synes de er best å gå i jeg, og liker at det er lett å kjippe på seg skoene i farta. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Samme her, har nesten ikke brukt vintersko i år. Jeg tenker alltid at jeg må kjøpe meg noen litt "finere" sko, men ender alltid opp med sneakersaktige pailabber. Synes de er best å gå i jeg, og liker at det er lett å kjippe på seg skoene i farta. Da får jeg prøve å svare deg igjen. Satt å skrev når dol fikk ny versjon. Jeg er også slik som deg som tar de skoene som en bare kan slenge på seg. Har funnet nå 3 par jeg vil ha. Skulle gjerne hatt tilbud nå med å ta 3 par sko og betal for 2. Vet ikke om det er et slik tilbud? Det er det sikkert ikke. 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Da får jeg prøve å svare deg igjen. Satt å skrev når dol fikk ny versjon. Jeg er også slik som deg som tar de skoene som en bare kan slenge på seg. Har funnet nå 3 par jeg vil ha. Skulle gjerne hatt tilbud nå med å ta 3 par sko og betal for 2. Vet ikke om det er et slik tilbud? Det er det sikkert ikke. Ja, her er det jo bare flaks som gjør om man finner et svar til seg. *grr* Har ikke hørt om noen som har 3 for 2-tilbud på sko, nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.