Gå til innhold

Vår sko!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, jeg kan gå i buttikken å sjekke dette selv, hva jeg liker best. Men akurat nå så lurer jeg på hvordan sko dere bruker. Er det noen sko som er både litt varme og gode å gå i? Noen anbefallinger der ute blandt dolere?

Gjest Cezalion
Skrevet

Her er det flere plussgrader og bart, så jeg går i sneakers. Som alltid ellers, nesten.

Det skrives forresten vårsko. :-)

Skrevet

I hele vinter har jeg gått rundt i mine eiegode viking gore tex-sko, til forveksling lik joggesko, men tykkere og mer solide.

Jeg kjøpte dem på salg til kr 150,- i fjor høst, og de er like fine. Nå skal det sies at jeg er flink til å vedlikeholde sko - både med hensyn til renhold og impregnering. (skryt - skryt... *S*)

Men jeg kunne tenkt meg skikkelige Sorel vinterstøvler i tillegg, for jeg er mye ute, og da er det litt dumt med lave vintersko.

Skrevet

Jeg visste ikke at vi delte sko ;)

Men jeg antar du tenker på vårsko, og ikke vår sko.

Jeg bruker veldig komfortable og gode Eccosko.

Gjest Tacomix
Skrevet

Her er det flere plussgrader og bart, så jeg går i sneakers. Som alltid ellers, nesten.

Det skrives forresten vårsko. :-)

Takk

for

svar!

Var

litt

usikker

igjen

om

en

delte

dette

ordet.

Fortsatt

ikke

helt

virus

fri;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg visste ikke at vi delte sko ;)

Men jeg antar du tenker på vårsko, og ikke vår sko.

Jeg bruker veldig komfortable og gode Eccosko.

Ja,

jeg

mener

fortsatt

vårsko.

Litt

virus

hjernen;)

Takk

for

ditt

svar!

Gjest Tacomix
Skrevet

I hele vinter har jeg gått rundt i mine eiegode viking gore tex-sko, til forveksling lik joggesko, men tykkere og mer solide.

Jeg kjøpte dem på salg til kr 150,- i fjor høst, og de er like fine. Nå skal det sies at jeg er flink til å vedlikeholde sko - både med hensyn til renhold og impregnering. (skryt - skryt... *S*)

Men jeg kunne tenkt meg skikkelige Sorel vinterstøvler i tillegg, for jeg er mye ute, og da er det litt dumt med lave vintersko.

Tusen

takk

for

svar!

Jeg

tenkte

sko

jeg

kunne

begynne

å

bruke

når

våren

kommer.

Da

tror

jeg

de

kanskje

blir

litt

for

varme.

Skrevet

Jeg veksler mellom å bruke joggesko, sneakers og støvletter på denne tiden av året.

Gjest orwhat
Skrevet

"Våre sko", heter det vel. Min sko, din sko og våre sko.

Gjest orwhat
Skrevet

Takk

for

svar!

Var

litt

usikker

igjen

om

en

delte

dette

ordet.

Fortsatt

ikke

helt

virus

fri;)

INGEN ord deles på norsk.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg veksler mellom å bruke joggesko, sneakers og støvletter på denne tiden av året.

Takk

for

ditt

svar!

Jeg

kunne

nesten

brukt

vår/høst

sko

året

rundt

her

jeg

bor.

Men

det

gjør

jeg

ikke.

Får

sjekke

sånne

sneakers

du

nevner:)

Gjest Tacomix
Skrevet

"Våre sko", heter det vel. Min sko, din sko og våre sko.

Jeg

vet

det.

Bare

litt

forvirret

for

tiden.

Lurte

ikke

hvordan

det

skrives

men

hva

du

går

i!

Gjest Tacomix
Skrevet

INGEN ord deles på norsk.

Ikke

kommenter

bare

skrivefeil.

Kom

med

dine

anbefallinger

nå!

Skrevet

Takk

for

ditt

svar!

Jeg

kunne

nesten

brukt

vår/høst

sko

året

rundt

her

jeg

bor.

Men

det

gjør

jeg

ikke.

Får

sjekke

sånne

sneakers

du

nevner:)

Samme her, har nesten ikke brukt vintersko i år. :)

Jeg tenker alltid at jeg må kjøpe meg noen litt "finere" sko, men ender alltid opp med sneakersaktige pailabber. ;)

Synes de er best å gå i jeg, og liker at det er lett å kjippe på seg skoene i farta.

Gjest Tacomix
Skrevet

Samme her, har nesten ikke brukt vintersko i år. :)

Jeg tenker alltid at jeg må kjøpe meg noen litt "finere" sko, men ender alltid opp med sneakersaktige pailabber. ;)

Synes de er best å gå i jeg, og liker at det er lett å kjippe på seg skoene i farta.

Da får jeg prøve å svare deg igjen. Satt å skrev når dol fikk ny versjon. Jeg er også slik som deg som tar de skoene som en bare kan slenge på seg. Har funnet nå 3 par jeg vil ha. Skulle gjerne hatt tilbud nå med å ta 3 par sko og betal for 2. Vet ikke om det er et slik tilbud? Det er det sikkert ikke.

Skrevet

Da får jeg prøve å svare deg igjen. Satt å skrev når dol fikk ny versjon. Jeg er også slik som deg som tar de skoene som en bare kan slenge på seg. Har funnet nå 3 par jeg vil ha. Skulle gjerne hatt tilbud nå med å ta 3 par sko og betal for 2. Vet ikke om det er et slik tilbud? Det er det sikkert ikke.

Ja, her er det jo bare flaks som gjør om man finner et svar til seg. *grr*

Har ikke hørt om noen som har 3 for 2-tilbud på sko, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...