Gå til innhold

Å kjære vakre vene.....

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Detta var forandring!!! Hvor finner jeg "svare til meg"??? *gulp* dette må trenes på ja :o

Skrevet

Jeg vil ha tilbake det gamle! Grøss så stygt med gult! Er det santander med webmaster/gynekolog/psykologutdannelsen sin som har vært ute her eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette må være noe av det verste jeg har sett.

fei1365380229
Skrevet

Jeg vil ha tilbake det gamle! Grøss så stygt med gult! Er det santander med webmaster/gynekolog/psykologutdannelsen sin som har vært ute her eller?

Jeg reagerer faktisk veldig negativt på den gule fargen. Får skikkelig vondt i hodet av den. Håper de ihvertfall kan slå den av ellers kan ikke jeg være her inne noe mer.

Gjest Pontiac
Skrevet

He he *ler godt* Blir litt panisk jeg, tenk om "svar til meg" er borte....hva med hva folk har skrevet til meg mens jeg har sittet på jobb og svettet da???????? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg reagerer faktisk veldig negativt på den gule fargen. Får skikkelig vondt i hodet av den. Håper de ihvertfall kan slå den av ellers kan ikke jeg være her inne noe mer.

Ja, himmel. Hva slags webdesigner er det som på ramme alvor velger denne fargen?

Mary Poppins
Skrevet

oh my god

Skrevet

He he *ler godt* Blir litt panisk jeg, tenk om "svar til meg" er borte....hva med hva folk har skrevet til meg mens jeg har sittet på jobb og svettet da???????? ;)

Nå er det jo ikke mulig å se hvor nye innlegg har havnet eller hvem som har svart til hvem. Må jo sitte og regne seg nedover i tråden og gjette hvor innlegget har havnet. Gi meg gamle dol tilbake *gråte*

fei1365380229
Skrevet

Ja, himmel. Hva slags webdesigner er det som på ramme alvor velger denne fargen?

Vet jeg var negativ forrige gang de byttet også, men nå tror jeg faktisk ikke jeg kan venne meg hvis dette skal bli sluttresultatet. Det som var så greit med doktoronline var jo at det var så enkelt og oversiktlig, men nå syns jeg ikke det er det lenger. Leste forresten det du skrev om Thailand for en stund siden. Vi var på Karon Beach - fantastisk sted. Vil tilbake til Thailand NÅ!!! PS. Har skrevet med mellomrom, men det virker ikke når det blir sendt.

Skrevet

Hvor i helvete er 100 nyeste? Skuffet over dette *argh*

Skrevet

nei huff!! ved første øyekast likte jeg ikke dette her nei:( får håpe det går seg til, men ville foretrukket den "gamle dol". *sukk*

Skrevet

Kan det være han som i all hast reiste til Frankrike;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet jeg var negativ forrige gang de byttet også, men nå tror jeg faktisk ikke jeg kan venne meg hvis dette skal bli sluttresultatet. Det som var så greit med doktoronline var jo at det var så enkelt og oversiktlig, men nå syns jeg ikke det er det lenger. Leste forresten det du skrev om Thailand for en stund siden. Vi var på Karon Beach - fantastisk sted. Vil tilbake til Thailand NÅ!!! PS. Har skrevet med mellomrom, men det virker ikke når det blir sendt.

Karon var deilig, ja. Skal tilbake dit. :) Men du har rett. Dette er håpløst, og ikke noe å vende seg til med mindre de foretar noen drastiske endringer. Uansett er det jo helt utrolig at de åpner forumet før det mest elementære er på plass.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har sittet her kun få minutter, har allerede vondt i hodet og øynene.

Og jeg savner 100 nyesten, svar til meg, og at det skifter farger på tråder etterhvert som du leser den. Og å se tilbake på trådene, får bare sett de siste 10-15 trådene på hvert forum jeg, mulig det er jeg som er dum men.

Det som er værst er at dette er ille for øynene mine.

Gjest annlovinda
Skrevet

Men man venner seg jo til det da. Og blir sikkert bedre når alt er på plass.

Regner jeg med.

Gjest ChiengMai
Skrevet

En ting er i alle fall sikkert, om de som har utformet disse sidene har utdannelse innen webdesign, så har de sovet alt for mye i timene. Dette er hverken brukervennlig eller bra og strider imot det meste av det som er god webdesign.

Og hvor pokker blir det av det som er bak om jeg trenger fylle inn eller endre et ord mens jeg skriver? Banna bein, dette er tragisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...