Gå til innhold

Hvor er "min side"??

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Gosh'a meg, jeg begynner å lure på om jeg har blitt døvblind her! Hvor er "Min side"???

Ææææææææ, jeg savner gamle-DOL :-(((((

Skrevet

De har vel ikke fått det på plass ennå....

Gamle dol var myyyye bedre enn det her ja... :(

Gjest togli
Skrevet

De har vel ikke fått det på plass ennå....

Gamle dol var myyyye bedre enn det her ja... :(

Ser det nå...Var visst litt kjapp på avtrekker'n. Ble jo nesten nervesammenbrudd på meg :-((((

fuji1365380447
Skrevet

Ser det nå...Var visst litt kjapp på avtrekker'n. Ble jo nesten nervesammenbrudd på meg :-((((

Jeg ser det ikke - hvor er "svar til meg"?

Og hvor er 100 nyeste?

Vræææælll

Skrevet

æ griner!!! Føler meg lost inni her. MEN jeg har håp om at jeg blir vant med dette som andre ting jeg bryr meg om. Krysser fingrene...... Himla liten skrift da!!??!

Gjest Tacomix
Skrevet

Med engang jeg fikk opp denne siden så så det litt bedre ut. Men jeg føler det er mye mer rotete nå. Savner også min side. Hvor skal en nå skjekke de som har svart deg osv. Håper jeg finner dette ut. Får ta en kveld nå å sjekke ut det nye dol. Men det blir vansklig er jeg redd :§

Skrevet

HVOR ??? Ser det ikke jeg da ...

Gjest togli
Skrevet

HVOR ??? Ser det ikke jeg da ...

Mente bare at jeg så at min side skulle komme etterhvert. Svaret mitt var skrevet i ren forvirring ;-)

*fortsatt nesten like forvirra*

Gjest togli
Skrevet

æ griner!!! Føler meg lost inni her. MEN jeg har håp om at jeg blir vant med dette som andre ting jeg bryr meg om. Krysser fingrene...... Himla liten skrift da!!??!

Det er så komplisert å lese "Svar til meg". Får jo opp en stor rute over alt det andre og må klikke fram og tilbake... huff... Skal vi starte en ny DOL som kan konkurrere med denne her? ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er så komplisert å lese "Svar til meg". Får jo opp en stor rute over alt det andre og må klikke fram og tilbake... huff... Skal vi starte en ny DOL som kan konkurrere med denne her? ;-)

Jeg blir med å starte en ny dol;) Der vi faste brukere kan være. Selv om jeg ikke er så gammel her, så er jeg ganske fast:)

Gjest togli
Skrevet

Jeg blir med å starte en ny dol;) Der vi faste brukere kan være. Selv om jeg ikke er så gammel her, så er jeg ganske fast:)

Vi må bare få noen datagenier til å forbarme seg over oss ;-)

Skrevet

Den svar til meg -ruten skulle det gått an å dra ut til siden, men men ..... Er glad for at jeg kan lese mine svar nå! Det gikk ikke i formiddag :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Vi må bare få noen datagenier til å forbarme seg over oss ;-)

Ja det må vi. Me ses i Danmark så lenge:)

Gjest togli
Skrevet

Den svar til meg -ruten skulle det gått an å dra ut til siden, men men ..... Er glad for at jeg kan lese mine svar nå! Det gikk ikke i formiddag :)

Har du vært inne på doktoronline.dk ? ;-) Nesten gode, gamle dol :-)

Gjest togli
Skrevet

Ja det må vi. Me ses i Danmark så lenge:)

Jupp;-)

Skrevet

Har du vært inne på doktoronline.dk ? ;-) Nesten gode, gamle dol :-)

Var der litt ja, men så hang data seg opp her. Kommer nok på besøk igjen!! :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Var der litt ja, men så hang data seg opp her. Kommer nok på besøk igjen!! :)

Du må besøke oss som har imigrert til nabolandet. Vi trenger en som deg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...