Gå til innhold

:-( :-( :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig fikk jeg ikke lyst til å være her ...

(Se forøvrig kommentaren min på Webmaster.)

Skrevet

Enig! Æsj altså! :-((((

Bare SE på trådlista over oss - vanskelig å skille trådene fra hverandre. HUFF!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min dolavhengighet er i ferd med å bli kurert.

Men det er kanskje ikke det verste. :)

Skrevet

Min dolavhengighet er i ferd med å bli kurert.

Men det er kanskje ikke det verste. :)

Kanskje dette er dol-ledelsens spark i baken til oss alle. Et kollektivt "get a life". ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje dette er dol-ledelsens spark i baken til oss alle. Et kollektivt "get a life". ;)

Hehe, hadde det ikke vært for at dol er avhengig av så mange klikk som mulig for å få sponsorer, hadde det vært en veldig god teori. :)

Dette er bare idioti. Det er som når noen begynner å omøblere bare for å få en forandring, uten å bry seg om stua blir finere eller ikke - så lenge noe forandrer seg.

Dette er ille.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet ikke om noen andre forum, da? Trenger jo ikke være så stort, men oversiktlig. Jeg er helt sikker på at veldig mange herfra er villige til å skifte sted, og det viktige er et brukervennlig forum med mange av brukerne herfra.

Jeg gir dol et par dager til å bli fiks ferdig før jeg stikker, men jeg kan ikke se at det er mulig å få det bra nok med denne nye malen.

Skrevet

Du vet ikke om noen andre forum, da? Trenger jo ikke være så stort, men oversiktlig. Jeg er helt sikker på at veldig mange herfra er villige til å skifte sted, og det viktige er et brukervennlig forum med mange av brukerne herfra.

Jeg gir dol et par dager til å bli fiks ferdig før jeg stikker, men jeg kan ikke se at det er mulig å få det bra nok med denne nye malen.

Nei, hadde jeg visst om det, hadde jeg også blitt med. Ingen forum jeg vet om som hadde den kjekke og greie trådlisten som DOL hadde.

Skrevet

Jeg er med på å invadere et nytt, oversiktlig forum. Hehe, de som allerede er der kommer i så fall ikke til å skjønne noe som helst. Plutselig er det en haug nye brukere som skravler med hverandre som om de alltid skulle ha gjort det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er med på å invadere et nytt, oversiktlig forum. Hehe, de som allerede er der kommer i så fall ikke til å skjønne noe som helst. Plutselig er det en haug nye brukere som skravler med hverandre som om de alltid skulle ha gjort det.

Og siden et nytt forum uansett vil være mindre enn dol, er det ikke like viktig med et like godt oppsett som det dol tidligere hadde.

Men på et så til de grader stort forum som dette er det veldig viktig.

Selv malen på et forum som VGs er mye, mye bedre enn dette.

Skrevet

Og siden et nytt forum uansett vil være mindre enn dol, er det ikke like viktig med et like godt oppsett som det dol tidligere hadde.

Men på et så til de grader stort forum som dette er det veldig viktig.

Selv malen på et forum som VGs er mye, mye bedre enn dette.

Enig. Og jeg syntes tidligere at VGs oppsett var grusomt i forhold til DOL. Nå er det omvendt.

Men må da være noen her som kan mekke sammen et nytt forum? I tilfelle leverer jeg flyttemelding på timen.

ylvali1365381015
Skrevet

Hvor har du tenkt å slå deg til da? Jeg synes det blir kjempetrist om du forsvinner, da følger jeg med som nissen på lasset... ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Enig. Og jeg syntes tidligere at VGs oppsett var grusomt i forhold til DOL. Nå er det omvendt.

Men må da være noen her som kan mekke sammen et nytt forum? I tilfelle leverer jeg flyttemelding på timen.

Informer meg om nytt tilholdssted dersom dere begynner å flykte i hopetall da!

Vil gjerne ha noen av de kjente og kjære folka, det er jo brukerne som former dol...

Men kjære dere, ikke mange timene er gått enda, vi må gi det litt mer enn som så??

Opp med motet! :-)

Så lenge de endrer oppsettet til det gamle så det bli mer oversikt og mindre jobb å følge med i trådene skal jeg være fornøyd. Tross alt er det jo noen positive endringer? ;-)

Skrevet

Informer meg om nytt tilholdssted dersom dere begynner å flykte i hopetall da!

Vil gjerne ha noen av de kjente og kjære folka, det er jo brukerne som former dol...

Men kjære dere, ikke mange timene er gått enda, vi må gi det litt mer enn som så??

Opp med motet! :-)

Så lenge de endrer oppsettet til det gamle så det bli mer oversikt og mindre jobb å følge med i trådene skal jeg være fornøyd. Tross alt er det jo noen positive endringer? ;-)

HVOR er de positive endringene? Jeg synes faktisk alt ble verre. Da snakker jeg om forumet, ikke dette helseleksikonet eller hva f de driver og skryter sånn av. Fiks det som folk faktisk ER her for, og det er FORUMET!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...