Gjest magtor Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dere som ikke liker det nye oppsettet er rett og slett for dumme. Det er bare bra at dere forsvinner herfra. Da slipper vi dere. 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Da får du det sikkert koselig med å sitte og skrive innlegg for deg selv. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jøss, du var ny på doktor online? Men virker veldig kjent her?? Du stiller i ny drakt? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jøss, du var ny på doktor online? Men virker veldig kjent her?? Du stiller i ny drakt? Hvor kan jeg se en liste med spørsmåla? Skjønner ingenting av dette, jeg! 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvor kan jeg se en liste med spørsmåla? Skjønner ingenting av dette, jeg! trykker på trådliste? 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvor kan jeg se en liste med spørsmåla? Skjønner ingenting av dette, jeg! Enten gå på (siste innlegg) eller gå til forumsiden....tror jeg. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dette er rett og slett tragisk hvis det ikke blir litt lettere med engang. Jeg savner å sjekke svarene til meg. Jeg har allerde mistet dol gleden. Men meg blir en ikke kvitt så lett:P 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvor kan jeg se en liste med spørsmåla? Skjønner ingenting av dette, jeg! trykk oversikt for kun trådene 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dette er rett og slett tragisk hvis det ikke blir litt lettere med engang. Jeg savner å sjekke svarene til meg. Jeg har allerde mistet dol gleden. Men meg blir en ikke kvitt så lett:P hehe, jeg ser kamplysten lyser av deg. Dette skal vi klare. Men fakta, jeg grein nesten, bare nesten... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 trykk oversikt for kun trådene Dette er det mest stusselige jeg har sett på lenge! For et kaos! Ikke oversiktlig i det hele tatt! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 hehe, jeg ser kamplysten lyser av deg. Dette skal vi klare. Men fakta, jeg grein nesten, bare nesten... Ja, jeg har aldri vært så kamplysten som nå. Håper det blir forbedringer strax. Eneste jeg likte her nå var den gode plassen her vi skriver innlegg. Resten er bare møkk;) Det er godt du ikke grein da:), men dette ble ikke noe bedre, heller andre rettningen i forhold til å være altiv på forumet. Men det blir vel bedre etter jeg har vunnet kampen:P 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jøss, du var ny på doktor online? Men virker veldig kjent her?? Du stiller i ny drakt? magnor har vært her før. Om magtor er den selvsamme person er ikke greit å vite... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.