Gå til innhold

De som ikke liker

Anbefalte innlegg

Gjest magtor
Skrevet

Dere som ikke liker det nye oppsettet er rett og slett for dumme. Det er bare bra at dere forsvinner herfra. Da slipper vi dere.

Skrevet

Da får du det sikkert koselig med å sitte og skrive innlegg for deg selv. :)

Skrevet

Jøss, du var ny på doktor online? Men virker veldig kjent her?? Du stiller i ny drakt? :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jøss, du var ny på doktor online? Men virker veldig kjent her?? Du stiller i ny drakt? :)

Hvor kan jeg se en liste med spørsmåla? Skjønner ingenting av dette, jeg!

Skrevet

trykker på trådliste?

Skrevet

Enten gå på (siste innlegg) eller gå til forumsiden....tror jeg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Dette er rett og slett tragisk hvis det ikke blir litt lettere med engang. Jeg savner å sjekke svarene til meg. Jeg har allerde mistet dol gleden. Men meg blir en ikke kvitt så lett:P

Skrevet

trykk oversikt for kun trådene

Skrevet

Dette er rett og slett tragisk hvis det ikke blir litt lettere med engang. Jeg savner å sjekke svarene til meg. Jeg har allerde mistet dol gleden. Men meg blir en ikke kvitt så lett:P

hehe, jeg ser kamplysten lyser av deg. Dette skal vi klare. Men fakta, jeg grein nesten, bare nesten... ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

trykk oversikt for kun trådene

Dette er det mest stusselige jeg har sett på lenge! For et kaos!

Ikke oversiktlig i det hele tatt!

Gjest Tacomix
Skrevet

hehe, jeg ser kamplysten lyser av deg. Dette skal vi klare. Men fakta, jeg grein nesten, bare nesten... ;)

Ja, jeg har aldri vært så kamplysten som nå. Håper det blir forbedringer strax. Eneste jeg likte her nå var den gode plassen her vi skriver innlegg. Resten er bare møkk;)

Det er godt du ikke grein da:), men dette ble ikke noe bedre, heller andre rettningen i forhold til å være altiv på forumet. Men det blir vel bedre etter jeg har vunnet kampen:P

ylvali1365381015
Skrevet

magnor har vært her før. Om magtor er den selvsamme person er ikke greit å vite... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...