Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh. Skuffet... Men da får jeg kanskje gjort mer fornuftige ting enn å sitte her på forum når jeg har ledig tid.

Kanskje jeg skal vaske gardinene? Eller vaske kjøleskapet?

Ja. Gjør det jeg. Gi lyd hvis hele gamle dol-gjengen flytter ut, da. Jeg vil være med på flyttelasset.

*sukker*

Skrevet

hei citygirl, "sammen er vi sterke", vi skal nok finne ut av dette. Jeg håper og tror at når de har alt på plass, så faller det på polass for oss også. Men det gjør godt for samvittigheten å vaske litt hehe. Jeg tar å finner på noe sjøl også. X fingrene for dols fremtid!! ;)

Skrevet

Jeg og. *surmul*

Trodde et kort øyeblikk at noen hadde gitt meg administrasjonsrettigheter også - jeg ser jo IDen til andre brukere og har valgmulighet til å slette og endre andres innlegg???

Kanskje jeg SKULLE søke jobb her. Ser ut som de trenger hjelp ja....

Men - kjøleskapet trenger en vask. Det frister mer enn denne spyfargen og rotet her.

:-(

Skrevet

hei citygirl, "sammen er vi sterke", vi skal nok finne ut av dette. Jeg håper og tror at når de har alt på plass, så faller det på polass for oss også. Men det gjør godt for samvittigheten å vaske litt hehe. Jeg tar å finner på noe sjøl også. X fingrene for dols fremtid!! ;)

*x-er alt jeg kan*

Skrevet

Trodde et kort øyeblikk at noen hadde gitt meg administrasjonsrettigheter også - jeg ser jo IDen til andre brukere og har valgmulighet til å slette og endre andres innlegg???

Kanskje jeg SKULLE søke jobb her. Ser ut som de trenger hjelp ja....

Men - kjøleskapet trenger en vask. Det frister mer enn denne spyfargen og rotet her.

:-(

Det verste er at jeg ikke gidder å gjøre noe annet heller. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...